eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaPRZETARG NIEOGRANICZONY na rozbudowę budynku Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży o windę dla osób niepełnosprawnych, wykonanie ciągów pieszych i podjazdu dla niepełnosprawnych, dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-05

Łomża: PRZETARG NIEOGRANICZONY na rozbudowę budynku Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży o windę dla osób niepełnosprawnych, wykonanie ciągów pieszych i podjazdu dla niepełnosprawnych, dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży
Numer ogłoszenia: 34039 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej , Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156949, faks 086 2156950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na rozbudowę budynku Zespołu Gabinetów Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży o windę dla osób niepełnosprawnych, wykonanie ciągów pieszych i podjazdu dla niepełnosprawnych, dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, ciągów pieszych i windy dla niepełnosprawnych w Zespole Gabinetu Lekarza Rodzinnego nr 3 w Łomży, dla Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży zgodnie załączonym do SIWZ, 1.1. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 1. 2. Przedmiarem robót. 1.3. Projektem budowlanym. Oferowana winda musi spełniać wymogi techniczne określone w projekcie budowlanym. Oferowana winda musi być nowa , nieużywana, rok produkcji nie wcześniej niż 2012 r. - spełniająca warunki techniczne, określone w projekcie budowlanym. Po dokonanie montażu oferowanej windy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów, wymaganych aktualnym prawem dla Dozoru Technicznego, aby zamontowana winda została dopuszczona do powszechnego użytkowania. Wskazane jest aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną i zapoznał się z przedmiarem robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wskaże w złożonym wykazie wykonanych robót budowlanych, że : - wykonał w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu podjazdów i wind dla niepełnosprawnych o wartości minimum 150 000zł brutto każda z wykonanych robót. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: Posiada opłaconą polisę , a przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę minimum 150 000zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Prospekty techniczne potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanej windy określonych w projekcie budowlanym. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zawówienia w oparciu o obowiązujące przepisy, normy oraz wymagania SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że udziela gwarancji na wykonane roboty budowlane, użyte materiały budowlane do prowadzenia robót budowlano - na minimum 3 lata, a na zamontowaną windę 24 miesiące od daty jej uruchomienia i dopuszczenia do użytkowania.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnione załączniki do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesie na rzecz Zamawiającego zabezpieczenie w wysokości 5 % wartości przedmiotu postępowania na warunkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych w art. 150 ust. 2 3. Jeżeli do realizacji umowy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców, to zobowiązany jest do przedłożenia zakresu ich świadczeń na rzecz Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest/ na etapie podpisania umowy/ do złożenia oświadczenia, że będzie odpowiadał za ich prace, jak za własną. 4. Sporządzony szczegółowy kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiary robót i obowiązujące przepisy prawa. 4.1. Sposób przygotowania kosztorysu ofertowego; a/ Wykonawca w kosztorysach ofertowych nie może pominąć jakiejkolwiek pozycji przedmiaru oraz powinien go wycenić zgodnie z opisem pozycji - bez pozycji dodatkowych, chyba, że będą wprowadzone przez Zamawiającego, w odpowiedzi na zapytania do SIWZ. b/ Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać zmian do przedmiarów robót. Wszelkie błędy dostrzeżone w przedmiarach wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert w trybie art. 38 PZP. c/ W przypadku uszczegółowienia i/lub zmian do pozycji przedmiaru, wprowadzonych przez Zamawiającego w wyniku zapytań Wykonawców /art. 38 PZP /, należy wszystkie wprowadzone modyfikacje uwzględnić w cenie, jak również w opisach pozycji przedmiarowych. Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisy do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w poniższych okolicznościach w szczególności w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: a) aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, o prace dostosowawcze do zaistniałych zmian, b) zmiana obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku jednakże nie więcej niż w ramach środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie niniejszego zadania, c) działanie siły wyższej np. klęski żywiołowe, anomalie pogodowe, katastrofa budowlana, działania wojenne itp., o czas trwania przeszkody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www/powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 ŁOMŻA, Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 10:00, miejsce: ZAKŁAD PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 ŁOMŻA, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.