Ogłoszenie z dnia 2010-11-29
Kraków: Sukcesywne dostawy paczek żywnościowych oraz paczek ze słodyczami dla MPWiK SA w Krakowie
Numer ogłoszenia: 340405 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie, ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 4212011 wew. 391, faks (012) 4242397, 4242391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy paczek żywnościowych oraz paczek ze słodyczami dla MPWiK SA w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Grupa I - paczek żywnościowych Grupa II - paczek ze słodyczami GRUPA I Dostawa paczek żywnościowych w ilości 520 sztuk. Wszystkie paczki muszą posiadać identyczny asortyment. Lista asortymentu, która powinna zostać uwzględniona w paczce żywnościowej: 1. Szynka Jarosław 1LBS - 455g - 1 szt. 2. Szynka konserw. Krakus- 455g - 1 szt. 3. Szynka z indyka 380g - Droset - 1 szt. 4. Herbata EXP - Lipton - 100 szt - 1 szt. 5. Kawa Sahara miel. 250g - 1 szt. 6. Ryba - Tuńczyk w oleju 185 g - 1 szt. 7. Ryba szprot w oleju 170g/super - 1 szt. 8. Wedel czekolada mleczna 100g - 1 szt. 9. Wedel-delicje pomar. 147g - 1 szt. Wymieniony asortyment powinien mieć co najmniej pół roku terminu przydatności do spożycia licząc od daty dostawy z wyjątkiem szynki, herbaty, kawy i ryby gdzie okres ten powinien wynosić co najmniej jeden rok. W przypadku słodyczy wykluczamy wyroby czekoladopodobne. Wymagane opakowanie paczki - reklamówka z motywem świątecznym /Święta Bożego Narodzenia/. Wymienioną ilość paczek należy traktować jako orientacyjną. Rzeczywista ilość wynikała będzie z bieżących potrzeb zamawiającego. GRUPA II Dostawa paczek ze słodyczami w ilości 500 sztuk. Wszystkie paczki muszą posiadać identyczny asortyment. Lista asortymentu, która powinna zostać uwzględniona w paczce ze słodyczami: 1. Wawel- mieszanka krakowska 280g /standard/ - 3 szt 2. Milka -czekolada mleczna 100g - 2 szt. 3. Ferrero - Kinder Chocolate 100g - 3 szt. 4. Wedel -czekolada 180g - 1 szt. 5. Wedel-delicja wiśnia 147g - 1 szt. 6. Wedel-delicja pomar. 147g - 1 szt. 7. Wedel-piernik alpejski truskawka - 1 szt. 8. Wawel świąt. michałki 500g - 1 szt. 9. Jutrzenka świąt. rajskie mleczko 380g - 1 szt. 10. Jutrzenka galaretka w czekoladzie /pomar./ 190g- 1 szt. 11. Cukierki NIMM 2 Storck 90g - 1 szt. 12. Baton Kinder bueno ferrero 43g - 2 szt. 13. Czekolada alpejska goplana /mleczna/ 100g - 1 szt. 14. NIMM 2 Żujki /nadziewane cukierki do żucia/ 90g- 2 szt. 15. Storck bombonierka Toffifee 125 g - 1 szt 16. Cukierki Kinder Schoko Bons 125g - 1 szt. 17. Wawel - pomadki luz: Malaga - 300g Wymieniony asortyment powinien posiadać co najmniej pół roku terminu przydatności do spożycia od daty dostawy. Wymagane opakowanie paczki - reklamówka z motywem świątecznym /Święta Bożego Narodzenia/. Wymienioną ilość paczek należy traktować jako orientacyjną. Rzeczywista ilość wynikała będzie z bieżących potrzeb zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywne dostawy paczek żywnościowych dla MPWiK SA w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa TROKOS Spółka Jawna Małgorzata Trojańska, Józef Trojański, ul. Krakowska 409, 32-420 Gdów, kraj/woj. podkarpackie.
- Firma Handlowa TROKOS Spółka Jawna Małgorzata Trojańska, Józef Trojański, ul. Krakowska 409, 32-420 Gdów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29248,08
Oferta z najniższą ceną: 29248,08 / Oferta z najwyższą ceną: 32603,59
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywne dostawy paczek ze słodyczami dla MPWiK SA w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa TROKOS Spółka Jawna Małgorzata Trojańska, Józef Trojański, ul. Krakowska 409, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49721,10
Oferta z najniższą ceną: 48775,60 / Oferta z najwyższą ceną: 50508,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zapytania o cenę należy zastosować na podstawie art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na charakter zamówienia (dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych), a wartość zamówienia nie przekracza równowartości 193 000,00 euro.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.