To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-14
Zegrze: Zakup i dostawa materiałów
i sprzętu elektrycznego dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
Numer ogłoszenia: 340444 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273560 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4809, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6883896, faks 22 6883868.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów i sprzętu elektrycznego dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i sprzętu elektrycznego dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2, 2a, 2b i 2c do SIWZ - Formularz cenowy. Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wybór oraz odpowiednie normy. Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne, tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do produktów oryginalnych, które muszą być kompatybilne ze sprzętem wskazanym przez Zamawiającego oraz wskazane w dokumentacji i opisach technicznych sprzętu. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych zamienników, wobec asortymentu określonego w Załącznikach nr 2, 2a, 2b i 2c do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opisy techniczne oferowanego towaru. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wartość brutto oferowanego towaru musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy transportu produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wg producenta oraz typu określonego w złożonej ofercie wraz z kartami gwarancyjnymi, oraz instrukcjami w języku polskim. Wykonawca dostarczy towar wyprodukowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem dostawy. Termin ważności towaru/gwarancji musi być zgodny z warunkami producenta i wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. Dostawa winna być zrealizowana: od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 14.00, piątek w godzinach od 8.00 do 11.00. Wykonawca o planowanej dostawie powiadomi Zamawiającego, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem dwa dni robocze telefonicznie lub faksem na numer wskazany w umowie. Wykonawca oświadczy, iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu towarów. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Baterie dla Służby Łączności i Informatyki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
- KOMERS D.K. KURPIEL Spółka Jawna, ul. Wolności 38, Jelenia Góra, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12354,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9591,44
Oferta z najniższą ceną: 9591,44 / Oferta z najwyższą ceną: 19762,16
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Materiały elektryczne dla Infrastruktury
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECH TRADE A.WOJTCZYK, H.NOWAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TECH TRADE A.WOJTCZYK, H.NOWAK SPÓŁKA JAWNA
- TECH TRADE A. WOJTCZYK, H. NOWAK Spółka Jawna, ul. Budowlanych 6, Opole, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149174,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129164,64
Oferta z najniższą ceną: 129164,64 / Oferta z najwyższą ceną: 152501,23
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Sprzęt elektryczny dla Infrastruktury
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo EL12 Sp. z o.o., ul. Św. Anny 5, Opole, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30120,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53225,77
Oferta z najniższą ceną: 53225,77 / Oferta z najwyższą ceną: 60506,16
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lamp do projektorów multimedialnych dla Wydziału Mechatroniki PW
- Dostawy materiałów oświetleniowych, akcesoriów i osprzętu elektrycznego
- Sprzedaż i dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz okuć budowlanych.
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- Dostawa wraz z montażem akumulatorów dla istniejącej instalacji oświetlenia awaryjnego w hali sportowo-widowiskowej przy ul. Struga 63 w Radomiu
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych dla Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2025
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.