Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-14
Łódź: ZP/124/2014 - Dostawa asortymentu do badań urodynamicznych do aparatu Libra dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 340446 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/124/2014 - Dostawa asortymentu do badań urodynamicznych do aparatu Libra dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu do badań urodynamicznych do aparatu Libra w postępowaniu ZP/124/2014.
Osprzęt w pełni kompatybilny z aparatem LIBRA PLUS UD 1030 nr serii SN 9915096
1. Cewnik do cystometrii, dwukanałowy 6Fr, długość cewnika 400 mm, materiał PCV, sterylny, giętki, odległość między otworami 10 cm. - 200 szt.
2. Cewnik do cystometrii, dwukanałowy 8Fr, długość cewnika 400mm, sterylny, giętki, bezlateksowy, odległość między otworami 10 cm. - 100 szt.
3. Cewnik rektalny z balonem, dwukanałowy, 10F, długość cewnika 150 mm, balon z poliizoprenu, średnica 7 mm, długość 20 mm, sterylny, giętki, bez lateksu. - 200 szt.
4. Cewnik rektalny z balonem, dwukanałowy PCV, 10F, długość cewnika 200 mm, balon z poliizoprenu, średnica 10 mm, długość 30 mm, sterylny, giętki, bez lateksu. - 100 szt.
5. Wymienna końcówka do przewodu pompy infuzyjnej z zaworem jednokierunkowym. - 250 szt.
6. Przewody do pompy LIBRA, giętkie, miękkie, elastyczne, szczelnie połączone. - 250 szt.
7. Linia manomatryczna-czerwona końcówka luer. - 200 szt.
8. Linia manomatryczna-niebieska końcówka luer. - 200 szt.
9. Przetwornik ciśnienia wodnego z okrągłą końcówką do EMG. - 10 szt.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. - Oświadczenie Wykonawcy.
2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów. - Aktualne katalogi, ulotki informacyjne lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez zaoferowane wyroby wymagań Zamawiającego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania;
4. przedmiotowym / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
5. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zapewnienie obsługi animacyjnej i przygotowanie stanowiska wraz z wyposażeniem podczas zajęć edukacyjnych realizowanych przez Doradców Energetycznych WFOŚiGW w Łodzi.
- Dostawa projektorów multimedialnych i ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkieo
- Świadczenie usługi ochrony mienia dla nieruchomości należących do Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Remont części budynku garażowego z dostosowaniem do obsługi pojazdu RTG w Areszcie Śledczym w Łodzi
- Budowa Parkingu dla 10 samochodów osobowych na zapleczu bloku przy ul. Okrzei 3 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety"
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa wyposażenia do rehabilitacji pacjentów onkologicznych do Ośrodka Rehabilitacji Onkologicznej
- Zakup aparatury medycznej dla Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem
- Dostawa i montaż wyrobu medycznego - instalacji gazów medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.