To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-23
Warszawa: Sprzatanie powierzchni wewnętrznych budynków oraz przyległych terenów zewnętrznych utwardzonych i zieleni z podziałem na 6 części.
Numer ogłoszenia: 340450 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237498 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Olszewska 14/20, 00-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5652400, faks 22 56 52 513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzatanie powierzchni wewnętrznych budynków oraz przyległych terenów zewnętrznych utwardzonych i zieleni z podziałem na 6 części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia składa się z 6 części, opisanych w części XVIII SIWZ. Szczegółowy zakres prac porządkowych dla części 1do 5: I. POWIERZCHNIE WEWNĘTRZNE BUDYNKÓW a. Zakres obowiązków dotyczących utrzymania czystości Sprzątający winien rozpocząć prace nie później niż o godz. 6°° 1. Codzienne zamiatanie i sprzątanie klatek schodowych, korytarzy, kabin dźwigowych, zsypów. 2. Mycie klatek schodowych, kabin dźwigowych (ściany i podłogi), parapetów, drzwi, lamperii, podestów, w.c. ogólnych, nie rzadziej jak raz na miesiąc, w razie zaistniałej i doraźnej konieczności częściej. 3. Mycie korytarzy wejściowych - l raz w tygodniu, 2 razy w tygodniu w okresie jesienno - zimowym 4. Zabrania się pastowania pastą podłogową schodów, podestów korytarzy kamionkowych oraz wykładziny PCV. 5. Usuwanie wszelkich przedmiotów tarasujących przejście - na bieżąco. 6. Mycie okien na klatkach schodowych, pralniach, suszarniach, kabinach dźwigowych oraz okienek piwnicznych nie mniej jak 3 razy w roku w okresach wiosennym i jesiennym. 7. Wykonanie czynności związanych z dezynfekcją i deratyzacją zsypów. 8. Czyszczenie i usuwanie pajęczyn z lamp - wg potrzeb. b. Piwnice i strychy. 1. Utrzymanie w stanie porządku i czystości korytarzy piwnicznych ogólnodostępnych schodów, pomieszczeń technicznych ( węzły, hydrofornie, rozdzielnie c.o. i.t.p. ) pralnie, suszarnie, i inne pomieszczenia ogólne. 2. Utrzymanie porządku pomieszczeń strychów. 3. Zamiatanie strychów, usuwanie pajęczyn - raz w miesiącu. 4. Czyszczenie dokładnie pomieszczeń ogólnodostępnych - wg potrzeb. 5. Usuwanie zabrudzeń i kurzu z powierzchni szklanych, parapetów okiennych , drzwi wejściowych - raz w miesiącu. 6. Usuwanie zabrudzeń i pajęczyn z lamp raz na trzy miesiące. 7. Zamiatanie pomieszczeń technicznych - raz w miesiącu. 8. Usuwanie przedmiotów zbędnych i tarasujących przejście - wg potrzeb na strychach, w piwnicach i na klatkach schodowych. c. Garaże podziemne 1. Usuwanie zbędnych rzeczy, utrzymanie porządku pomieszczeń 2. Czyszczenie dokładnie pomieszczeń na bieżąco 3. Usuwanie zabrudzeń i pajęczyn, mycie lamp, drzwi i okien raz na trzy miesiące 4. Usuwanie przedmiotów zbędnych i tarasujących przejście - wg potrzeb 5. Zgłaszanie awarii bram i innych urządzeń d. Zakres obowiązków dotyczących administrowania 1. Niezwłoczne powiadamianie administratora o przypadkach nie wywiązania się z obowiązków przez firmy wywożące śmieci oraz zgłaszania uszkodzeń pojemników. 2. Niezwłoczne powiadamianie administratora o dostrzeżonych usterkach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytkowania mieszkańców oraz podejmowania doraźnych środków przed ewentualnymi skutkami niebezpiecznymi dla życia lub mienia lokatorów. 3. Awarię dźwigów osobowych zgłaszać do administracji. 4. Przechowywanie w sposób uporządkowany (na tablicy) kluczy od pomieszczeń wspólnego użytku oraz pomieszczeń pralni suszarni. 5. W razie samowolnego (bez stosownego upoważnienia wydanego przez administrację) zajęcia lokali, piwnic i innych pomieszczeń w budynku natychmiast powiadomić administratora. 6. Usuwanie z budynku oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku plakatów, afiszy i rysunków umieszczonych bez zgody administracji. 7. Zabezpieczenie dojścia do hydrantów, hydroforni, maszynowni, strychów, włazów, hydrowęzłów wlotów gazu, udostępniając wejście do tych pomieszczeń tylko osobom upoważnionym przez administrację. 8. Za powstałe zaniedbania z powodu, których nastąpił wypadek lub inne szkody, osoba sprzątająca ponosi odpowiedzialność materialną i karną. 9. Dekorowanie budynku flagami w dniach świąt i uroczystości państwowych. 10. W razie pożaru należy zawiadomić lokatorów i administrację, wezwać straż pożarną, przystąpić do gaszenia ognia. II. TERENY UTWARDZONE 1. Uprzątanie śniegu (błota śnieżnego) z chodników i ciągów pieszo-jezdnych, pryzmowanie śniegu (błota śnieżnego) na chodnikach przy krawężnikach i na poboczach jezdni lub ulic nie posiadających chodników. 2. Nie należy pryzmować śniegu i błota śnieżnego na skrzyżowaniach, na przejściach dla pieszych , na wjazdach do bram i garaży, na środku chodników. W przypadku obfitych opadów wywóz śniegu z tych miejsc. 3. Pryzmy śniegu winny być układane w ten sposób, aby zagwarantowały łatwy załadunek na samochody. 4. Podczas uprzątania śniegu szczególną uwagą należy zwrócić na odkrywanie studzienek ściekowych na jezdniach i oczyszczać dokładnie ich otoczenie w kwadracie 2x2, tak aby w przypadku odwilży stopniały śnieg mógł swobodnie spływać. 5. Usuwanie nagromadzonego śniegu i powstałych sopli z dachów na bieżąco, tak aby nie występowało zagrożenie bezpieczeństwa osób. Do czasu usunięcia śniegu i sopli należy zabezpieczyć teren przed budynkiem - wygrodzenie strefy zagrożenia za pomocą taśm ostrzegawczych. 6. Usuwanie śniegu winno być rozpoczęte najpóźniej, 1,5 godz. po wystąpieniu opadów i zakończone w 1,5 godz. po ustąpieniu opadów. 7. Zabezpieczenie ciągów pieszych (chodniki, dojścia do budynków ) przed skutkami gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem. 8. Zabezpieczenie i stałe uzupełnianie piasku w skrzyniach na okres zimowy. 9. Zabrania się stosowania soli i innych środków chemicznych do posypywania chodników i jezdni oraz terenów w obrębie posesji i osiedli mieszkaniowych. 10. Utrzymanie porządku na terenach utwardzonych i zielonych przylegających do budynków ( chodniki, zieleńce, jezdnie osiedlowe i inne.) 11. Codzienne sprzątanie altan śmietnikowych oraz przygotowanie pojemników na śmieci do wywozu polegające na dopełnianiu ich o nieczystości zalegające altanę. 12. Usuwanie zabrudzeń z ławek - wg potrzeb. 13. Czyszczenie i utrzymanie w należytym porządku wpustów podwórzowych i ulicznych oraz rewizji na rurach deszczowych - wg potrzeb. 14. Raz w roku na wiosnę wymiana piasku w piaskownicach (piasek atestowany). 15. Czyszczenie daszków nad wejściami i stacjami trafo z nieczystości i liści - wg potrzeb. III. UTRZYMANIE ZIELENI Zakres obowiązków dotyczących pielęgnacji zieleni: w okresie 3-mięcy miesięcy w roku tj. od 1 września do 30 listopada. 1. Grabienie trawników - wygrabianie liści, śmieci, skoszonej trawy i innych nieczystości wraz z wywozem raz na dwa tygodnie. 2. Przykrywanie i odkrywanie róż i kwietników bylinowych wg potrzeb. 3. Odcinanie kwietników, różanek i trawników od brzegu chodnika wg potrzeb 4. Wykonywanie tzw. misek wokół krzewów i młodych drzew 2 razy w roku. 5. Pielenie skupisk krzewów, żywopłotów, kwietników, różanek, opasek wokół budynków wg potrzeb. 6. Wykopywanie przekwitłych kwiat ów jednorocznych wg potrzeb. 7. Codzienne podlewanie w okresie suszy trawników krzewów i kwiatów 8. Okopywanie krawężników, ciągów i krawężników od opasek wg potrzeb. 9. Koszenie trawników l raz w miesiącu w okresie wiosenno-letnim. 10. Przycinanie żywopłotów, róż i drzew wg potrzeb. 11. Usuwanie papierków, śmieci i liści wokół altan śmietnikowych codziennie. 12. Sadzenie jednorocznych kwiatów w gazonach w uzgodnieniu z Zamawiającym. Koszt sadzonek pokrywa Zamawiający. IV. DORAŹNE SPRZĄTANIE TERENU 1. Koszenie trawy, wycięcie krzewów których wysokość nie przekracza 1,5 m. 2. Usunięcie śmieci (z wyjątkiem ciężkich przedmiotów - powyżej 50 kg i śmieci o objętości powyżej 6m3 - jeden kontener). 3. Zagrabienie skoszonej trawy i w miarę potrzeb liści 4. Wywiezienie skoszonej trawy, liści i wyciętych krzewów 5. Usunięcie roślin i ziemi z ciągów komunikacyjnych SPRZĘT I ŚRODKI CZYSTOŚCI REALIZACJI PRAC W RAMACH UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKCIE 1) Środki techniczne i sprzęt oraz środki czystości i środki higieniczne do wykonywania usługi zapewnia Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt. Środki czystości powinny być bardzo dobrej jakości, nie posiadające drażniącego, nieprzyjemnego zapachu, płyny do czyszczenia i konserwacji mebli dobrane do odpowiedniego rodzaju powierzchni, nie zostawiające smug, papier toaletowy biały i składane ręczniki papierowe białe (dopasowane do pojemników będących na wyposażeniu Zamawiającego), mydło w płynie o delikatnym zapachu, nawilżające ( nie wysuszające skóry rąk), myjki do zmywania naczyń oraz środki czyszczące do ekranów LCD oraz obudowy komputerów nie niszczące powierzchni. Wykonawca zapewnia również płyny do mycia dezynfekującego oraz odkamieniania powierzchni urządzeń sanitarnych. 2) Środki czystości powinny posiadać odpowiednie zezwolenia i atesty dopuszczające do stosowania w Polsce. Środki czystości muszą być odpowiednie do rodzaju sprzątanej powierzchni, a także stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia. 3) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej ilości powyższych środków, niezbędnych do wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - Legionowo, Zegrze Północne, Pomiechówek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GARDEN F.U., ul. Przechodnia 2, 05-170 Zakroczym, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12455,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12151,24
Oferta z najniższą ceną: 12151,24 / Oferta z najwyższą ceną: 15789,97
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 - Mińsk Mazowiecki, Sulejówek, Konstancin Jeziorna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIKO Piotr Jakubowski, Palestyńska 8/11, 03-321 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16643,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17315,05
Oferta z najniższą ceną: 17315,05 / Oferta z najwyższą ceną: 37995,61
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 - Pruszków, Sochaczew
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIKO Piotr Jakubowski, Palestyńska 8/11, 03-321 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7449,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8727,33
Oferta z najniższą ceną: 8727,33 / Oferta z najwyższą ceną: 9244,84
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 - Janówek, Nasielsk, Nowy Dwór Mazowiecki,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GARDEN F.U., Przechodnia 2, 05-170 Zakroczym, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9081,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8896,99
Oferta z najniższą ceną: 8896,99 / Oferta z najwyższą ceną: 10457,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5 - Zielonka, Ząbki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU BOG-ART, Husarska 19/25, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10725,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9927,97
Oferta z najniższą ceną: 9927,97 / Oferta z najwyższą ceną: 24041,25
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część 6 - Warszawa, ul. Chełmżyńska 1 (biuro)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNISERWIS Sp. z o.o., Kasprzaka 24, 01-211 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18491,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17546,75
Oferta z najniższą ceną: 17546,75 / Oferta z najwyższą ceną: 27976,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Projekt drogi rezerwowej do placu budowy EJ1.
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W DZIADOWEJ KŁODZIE.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.