Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-01
Ogłoszenie nr 34045 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.
Brzeszcze: Odbudowa kompaktora HSW 534 E po pożarze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Odbudowa kompaktora HSW 534 E po pożarze
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Komunalna Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27220393300000, ul.
ul. Kościelna
7,
32620
Brzeszcze, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
322 111 247, e-mail
ak@ak.brzeszcze.pl, faks
322 111 543.
Adres strony internetowej (URL): www.ak.brzeszcze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.ak.brzeszcze.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej, ofertę należy włożyć do nieprzezroczystej koperty, oznaczonej następująco: Agencja Komunalna Sp. z o.o. w Brzeszczach ul. Kościelna 7, 32-620 Brzeszcze Oferta na "Odbudowa kompaktora HSW 534 E po pożarze"
Adres:
ul. Kościelna 7, 32-620 Brzeszcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa kompaktora HSW 534 E po pożarze
Numer referencyjny: 11/ZP/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: "Odbudowa kompaktora HSW 534 E po pożarze" Wykaz części podlegających wymianie: Lp. Nazwa Numer katalogowy Ilość szt. 1 Przewód giętki 865-02-0830 1 2 Przewód giętki 865-02-0851 1 3 Przewód giętki 865-03-0525 1 4 Przewód giętki 865-03-0533 1 5 Przewód giętki 865-03-0429 1 6 Przewód giętki 865-03-0527 1 7 Przewód giętki 865-03-0530 1 8 Przewód giętki 865-03-0528 1 9 Przewód giętki 865-03-0529 1 10 Przewód giętki 865-02-0810 1 11 Przewód giętki 865-02-0238 1 12 Regulator sprężarki 854-04-0597 1 13 Pompa siłownika hamulca 423-01-0000 1 14 Odmrażacz powietrza 854-04-0187 1 15 Zawór trójdrożny 854-04-0432 1 16 Zbiornik płynu hamulca 866-02-0006 1 17 Zawór zwrotny 854-04-0662 1 18 Przewód giętki wygarbiony 851-01-3449 4 19 Kolanko aluminiowe 270-06-0102 1 20 Zacisk(opaska) 851-01-3450 8 21 Amortyzator 854-04-0698 2 22 Przewód giętki 865-03-0532 2 23 Przewód giętki 865-01-0562 1 24 Przewód giętki 865-02-0775 1 25 Przewód giętki 865-02-0777 1 26 Przewód giętki 865-02-0776 1 27 Przewód giętki 865-02-0228 1 28 Oring zmiennik 881-01-1015 1 29 321988R1 1 30 Przewód giętki 865-02-0653 1 31 Przewód giętki 865-02-0232 1 32 Przewód giętki 865-03-0524 1 33 Przewód giętki 865-03-0517 1 34 Przewód giętki 865-03-0565 1 35 Przewód giętki 865-03-0550 1 36 Przewód giętki 865-03-0522 1 37 Przewód giętki 865-03-0516 1 38 Przewód giętki 865-03-0515 1 39 Przewód giętki 865-03-0523 1 40 Przewód giętki 865-03-0521 1 41 Amortyzator 855-02-1123 4 42 Przewód giętki 865-02-0708 1 43 Kołpak 853-02-1014 1 44 Uszczelka 265-12-1383 1 45 Przewód wlotu powietrza 270-12-0220 1 46 Filtr powietrza 867-01-0425 1 47 Łącznik gumowy 853-02-1015 1 48 Łącznik gumowy 854-04-0596 1 49 Przewód giętki powrotny 865-03-0519 1 50 Przewód giętki zasilający 865-03-0518 1 51 Przewód giętki 865-03-0621 1 52 Maska silnika z wyciszeniami 270-13-0101 1 53 Silnik spalinowy Cummins QSC8.3 1 54 Chłodnica międzystopniowa 855-02-1168 1 55 Chłodnica kompletna 855-02-0204 1 56 Podkładka gumowa 265-06-1793 2 57 Amortyzator 854-04-0689 2 58 Podkładka gumowa 265-06-1795 2 59 Przewód giętki 851-01-3449 4 60 Zacisk 851-01-3450 8 61 Przewód sztywny 270-06-1024 1 62 Przewód sztywny 270-06-1023 1 63 Uchwyt 265-06-1773 1 64 Kolano 270-06-0102 1 65 Łącznik gumowy 265-06-1822 6 66 Zacisk 854-04-0091 16 67 Przewód sztywny 270-06-1022 1 68 Przewód sztywny 270-06-0105 1 69 Łącznik gumowy 265-06-1822 1 70 Złączka 438-06-1012 1 71 Przewód giętki 865-03-0534 1 72 Zacisk 854-04-0096 2 73 Przewód 270-06-1012 1 74 Przewód sztywny 270-06-1013 1 75 Przewód sztywny 270-06-1002 1 76 Zbiornik wyrównawczy 270-06-0101 1 77 Wskaźnik 854-04-0089 1 78 Zacisk 854-04-0092 5 79 Przewód 270-06-1014 1 80 Kolano 587-12-1032 2 81 Przewód 270-06-1003 1 82 Przewód 270-13-0062 1 83 Kolano 270-13-1101 1 84 Nadwozie wyciszone 270-13-0000 1 85 Wiązka 270-12-0505 C1 1 86 Wiązka 270-12-0502 1 87 Czujnik poz. wody 871-01-0351 1 88 Wyłącznik temperatury oleju 871-05-0526 1 89 Czujnik temperatury układu jazdy 871-01-0336 1 90 Bezpiecznik 871-05-0487 1 91 Wyłącznik termiczny 871-05-0500 1 92 Wyłącznik elektromagnetyczny 871-05-0066 2 93 Alternator 871-14-0044 1 94 Rozrusznik 871-13-0088 1 95 Sygnał cofania 871-02-0028 1 96 Przewód (+) 270-08-0372 1 97 Przewód (-) 270-08-0373 1 98 Przewód (+) 270-08-0375 1 99 Przewód (+/-) 265-08-0374 1 100 Wyłącznik główny 871-05-0034 1 101 Klucz 871-05-1012 1 102 Przewód elektryczny 265-08-9096 1 103 Czujnik temperatury hydro. 871-01-0008 1 104 Wyłącznik ciśnieniowy 871-05-0530 2 105 Łącznik filtrów 265-08-0015 C1 1 106 Wiązka ramy tylnej 270-08-0011 C1 1 107 Czujnik ciśnienia oleju 871-01-036 1 108 Wyłącznik zanieczyszczenia filtra powie 871-05-0020 1 109 Kolanko 376-89-2831-0 1 110 Czujnik temperatury chłodzenia silnika 871-01-0009 2 111 Przewód 870-02-1223 1 112 Kolanko 855-01-1416 1 113 Kolanko 855-01-1417 1 114 Przewód 870-02-1224 1 115 Kolanko 855-01-1415 1 116 Kolanko 855-01-1420 1 117 Przewód 870-02-1222 1 118 Kolanko 855-01-1418 1 119 Kolanko 855-01-1419 1 120 Zawór 855-01-0267 3 121 Przewód giętki 265-34-1406 1 122 Przewód giętki 265-34-1401 1 123 Zacisk 872-02-3010 8 124 Łącznik gumowy 291-18-1048 2 125 Przewód 265-34-1028 1 126 Przewód 265-34-1029 1 127 Przewód 270-34-1014 1 128 Przewód 270-34-1013 1 129 Zacisk 855-01-1314 12 130 Filtr powietrza kab 265-34-1414 1 131 Filtr powietrza kab 265-34-1027 C1 1 132 Przewód 270-34-1009 1 134 Przewód 270-34-1011 1 135 Dysza powietrza 855-01-1295 1 136 Czujnik poziomu paliwa 871-01-0275 1 137 Regulator obrotów 855-01-0266 1 138 Obrotomierz 871-01-0358 C1 1 139 Wiązka przednia 265-08-0367 1 140 Wiązka dolna kabiny 265-08-0363 1 141 Przekaźnik 871-10-0004 9 142 Przełącznik indukcji 871-09-0371 1 143 Zawór trójdrożny 854-04-0432 1 144 Odmrażacz 854-04-0187 1 145 Zawór odwadniający 854-04-0568 1 146 Płyn chłodniczy 32l 147 Olej silnikowy 15W40 25l 148 Lakierowanie maszyny 40% 1 149 Demontaż i montaż podzespołów, montaż do maszyny 150 Transport i załadunek maszyny z miejsca obecnego pobytu(Łąkta Dolna) do miejsca naprawy 151 Transport maszyny do ZGO ul. Graniczna48, 32-620 Brzeszcze Dodatkowe usługi : 1. Tulejowanie łyżki ( regeneracja poprzez napawanie i roztaczanie na wymiar nominalny ) 2. Siłowniki skrętu ( regeneracja ) 3. Łożyska skrętu ( wymiana na nowe ) 4. Malowanie pozostałej części maszyny Gwarancja na usługę 12 miesięcy lub 1200 motogodzin. Gwarancja na części zamienne według gwarancji producenta. Użycie do odbudowy fabrycznie nowych części zamiennych. Czas reakcji serwisu 24 godziny od zgłoszenia awarii. Wykonanie usługi u Wykonawcy.
II.5) Główny kod CPV: 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 91
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże posiadanie autoryzacji serwisu maszyn Dressta Stalowa Wola oraz silników wysokoprężnych Cummins.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia w zakresie wykonania prac polegających na odbudowie maszyn budowlanych o wartości min. 200.000,00 zł netto każda oraz posiadanie w bazie serwisowej oddalonej o nie więcej niż 150 km co najmniej dwóch wozów serwisowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lun ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.25 ust.5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz wykonanych co najmniej 2 usług o wartości minimum 200.000,00 zł netto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90 |
termin wykonania odbudowy | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: 1. zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić jeżeli będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika z powodu wystąpienia okoliczności powodujących opóźnienie nie wynikających z winy Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności w przypadku: 2. wystąpienia siły wyższej, przez która należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które zasadniczo lub całkowicie uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, 1. konieczność wykonania prac dodatkowych, uzupełniających czy zamiennych, Zmiana zakresu rzeczowego usługi może nastąpić w przypadku: 1. rezygnacji z części prac przez Zamawiającego, wprowadzenia prac zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 2. konieczności wykonania usług dodatkowych, uzupełniających czy zamiennych, Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy ( ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: 1. zmiany wysokości wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, 1. konieczność wykonania prac dodatkowych lub uzupełniających, na które Wykonawca uzyskał zgodę Zamawiającego, Inne zmiany: 1. zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska, odpowiedzialnych za realizację umowy, 2. w przypadku wystąpienia korzystnych dla Zamawiającego zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/03/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BRZESZCZA
więcej: przetargi w Brzeszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa maszyn rolniczych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- "Rewitalizacja parku zabytkowego położonego przy Pałacu Humnickich w Birczy etap II" w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
więcej: Ładowarki jezdne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.