eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańrRemont lokalu mieszkalnego dla Rodzinnego Domu nr 6 przy ul. Grottgera 3 / 3a w Poznaniu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340463 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Poznań: rRemont lokalu mieszkalnego dla Rodzinnego Domu nr 6 przy ul. Grottgera 3 / 3a w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 309796-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki  17, 61841   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 785 210, faks 61 878 50 85, e-mail zp@um.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.poznan.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

rRemont lokalu mieszkalnego dla Rodzinnego Domu nr 6 przy ul. Grottgera 3 / 3a w Poznaniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZOU-XII.271.105.2016.MC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Prace remontowo - budowlane w lokalu mieszkalnym dla Rodzinnego Domu nr 6 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia określają: a) Wzór umowy - załącznik nr 9 do SIWZ, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana - załącznik nr 3 do umowy, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna - załącznik nr 4 do umowy, d) Przedmiar robót - branża budowlana - załącznik nr 5 do umowy, e) Przedmiar robót - branża elektryczna - załącznik nr 6 do umowy, f) Projekty budowlano - wykonawcze (architektoniczno - budowlany oraz elektryczny) z załącznikami - załącznik nr 7 do umowy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących następujące czynności: ? wykonanie zasilania dodatkowych punktów świetlnych z istniejących obwodów oświetleniowych, ? dodanie brakujących gniazd wtyczkowych wg wytycznych Inwestora zasilanych z istniejących obwodów oraz z wykorzystaniem rezerwy w tablicy TM, ? wymiana opraw oświetleniowych w mieszkaniu, ? wymiana przewodu zasilającego wlz, ? wymiana istniejącego osprzętu gniazd wtykowych, łączników, ? dodanie dwóch wyłączników różnicowo-prądowych w tablicy TM, ? wymiana wentylatorów mechanicznych w łazienkach i WC, ? wymiana warstw stropowych i podłogowych, ? skucie spękań, ? szpachlowanie, ? malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi - kolor do uzgodnienia z użytkownikiem, ? konserwacja drzwi wewnętrznych (opalanie, szpachlowanie, lakierobejca), ? demontaż i malowanie grzejników, ? wymiana warstw podłogowych, ? montaż nowej konstrukcji antresoli z drabinką, ? wykonanie faruszków ściennych z płytek, ? montaż nowych mebli kuchennych, okapu, zmywarki, zlewozmywaka, lodówki, ? hydroizolacje, ? wymiana płytek ściennych i podłogowych, malowanie, ? wymiana białego montażu. Sposób dokumentowania: Warunkiem zawarcia umowy jest przedłożenie oświadczenia, że osoby wykonujące wyżej wymienione czynności są zatrudnione na umowę o pracę. Ponadto Wykonawca w okresie realizacji zamówienia zobowiązuje się do przygotowywania i dostarczania Zamawiającemu, na każde jego pisemne żądanie oświadczenia, że osoby realizujące przedmiot zamówienia są zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę i Wykonawca nie zalega na jej rzecz z wypłatą należnego wynagrodzenia za poprzedni miesiąc. Klauzula społeczna: realizowana jest poprzez kryterium wyboru ofert, promującym Wykonawców, którzy zatrudnią do realizacji przedmiotu zamówienia osoby bezrobotne w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 1) ustawy. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę zatrudnienia określonej liczby osób bezrobotnych, Zamawiający w dniu podpisania umowy oraz na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy będzie miał prawo żądania potwierdzenia przez Wykonawcę faktu ich zatrudnienia, zgodnie z zapisami § 7 ust. 2 lit. b) umowy. W przypadku wystąpienia niezgodności w zakresie liczby zadeklarowanych osób, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych określonych w § 10 ust 4 umowy." Aspekt środowiskowy: Wykonawca zapewnia, że będzie właściwie gospodarował odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowania ich ilości, gromadził je w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawny odbioru lub ponowne wykorzystanie. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwieniem. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodne z przepisami wykonanie obowiązków w zakresie gospodarki odpadami. Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o właściwym gospodarowaniu odpadami wytwarzanymi w czasie budowy (załącznik nr 8 do SIWZ), minimalizowaniu ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych przez siebie i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Ponadto w czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zawarto w § 9 pkt 9,10 umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji jakości na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45210000-4, 45431000-7, 45450000-6, 45440000-3, 45332000-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT184861.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlane BUDROM Roman Siwecki,  ,  ul. Gen. St. Maczka 16/8,  60-651,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 227379.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205910.17
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 227379.95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.