Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-29
Warszawa: Stanowisko podwoziowe obciążeniowe dwuosiowe do kontroli mocy i funkcji, z analizatorem spalin i wentylatorem oraz montażem i posadowieniem - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 340477 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, faks 022 6946043, 6947204,6949645.
- Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stanowisko podwoziowe obciążeniowe dwuosiowe do kontroli mocy i funkcji, z analizatorem spalin i wentylatorem oraz montażem i posadowieniem - 1 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Stanowisko do testowania samochodów osobowych z napędem na jedną oś oraz na dwie osie 4WD , z silnikiem benzynowym i diesla , z doładowaniem. 2.Do testowania samochodów osobowych : - o rozstawie kół od 800 mm do 2300 mm, - o rozstawie osi kół od 2370 mm do 3360 mm, - o prędkości obrotowej silnika od 0 obrmin do 10000 obrmin, - o wielkości ogumienia od 12 do 22. 3.Stanowisko z szafą sterowniczą , podwójnym zestawem rolek, z dwoma hamulcami elektrowirowymi oraz wentylatorem promieniowym powietrza i analizatorem spalin. 4.Stanowisko z pełną elektroniką sterującą, z kompletnym okablowaniem niezbędnym do wykonywania pomiarów. Stanowisko i wentylator promieniowy sterowany z pilota. 5. Jednostka sterująca PC pracująca w środowisku Windows , z monitorem kolorowym 19 kolorową drukarką , klawiaturą , myszą bezprzewodową. Menu oprogramowania i opisy w języku polskim. 6. Urządzenie powinno umożliwiać: - archiwizowanie danych pomiarowych - wprowadzanie bazy klientów, nr rej. pojazdu i daty wykonania pomiaru, importu oraz eksportu danych do innych programów, - łatwy dostęp do bazy danych i aktualizacji, - posiadać bazę zawierająca większość produkowanych samochodów osobowych . 7. Wartości pomiarowe wyświetlane na monitorze realizowane w trzech wersjach: analogowym, numerycznym i graficznym w kolorze. 8. Jednostka sterująca wyposażona w następujące oprogramowanie : - pomiar mocy w trybie dynamicznym, - pomiar mocy w trybie statycznym, - symulacja obciążenia przy stałej prędkości pojazdu, prędkości obrotowej, sile pociągowej, - pomiar strat mocy, - pomiary cykli jezdnych, - dowolne symulacje obciążenia, - test prędkościomierza, - test analizy spalin, - test pomiaru zużycia paliwa. 9. Urządzenie wyposażone w opcje : - wyświetlania na monitorze, kilku wykresów na raz, wyników pomiarów w tle oraz nakładania wykresów mierzonych parametrów na wykresy parametrów o wartościach nominalnych, celem ich porównania, - zoomu powiększającego kilkukrotnie , pozwalającego na dokładną ocenę dowolnego punktu krzywej pomiarowej na wykresie, - przedstawiania na ekranie punktów pomiarowych, w których zostały przekroczone wartości graniczne, - przedstawiania krzywych pomiarowych statycznych i dynamicznych w formie tabelarycznej, - nanoszenia na wykresy uwag w formie tekstu, - przeliczania mocy pojazdu według norm DIN70020, EWG 801269, ISO1585, JIS D 1001, SAE J 1349. 10. Stanowisko powinno umożliwiać: - podłączenie dymomierza i obserwowania parametrów spalin podczas pomiaru i po pomiarze naniesienie ich na wykres, - obserwowania rozdziału mocy na poszczególne osie podczas pomiaru pojazdów z napędem 4x4, - podłączenie czujników temperatury spalin i ciśnienia doładowania oraz obserwowanie ich w trakcie pomiaru i po jego zakończeniu na monitorze i wydruku, - podłączenie do stanowiska złącza OBD, celem analizy wybranych parametrów systemów pokładowych pojazdu, - podłączenie miernika zużycia paliwa. 11. Parametry techniczne stanowiska : - moc na kołach dla jednego zestawu rolek - min. 250 kW, - o prędkości min. do - 250 kmh, - o sile pociągowej od 0 kN do min. 6 kN, - dokładność pomiarowa mocy od +2 % do -2%. 12. Parametry techniczne rolek stanowiska : - podwyższenie rolki rozpędzającej - 45 mm, średnica rolek - 318 mm, - max. nacisk na oś 2.5 tony, - wykonane z materiałów trudno ścieralnych, - wyposażone w próg pneumatyczny wspomagający wyjazd ze stanowiska pomiarowego. 13. Stanowisko wyposażone w panel przyjmujący sygnały z zewnętrznych urządzeń pomiarowych z możliwością podłączenia min. 4 modułów pomiarowych. 14. Stanowisko powinno posiadać: - moduł temperatury-ciśnień, moduł OBD, moduł złączy analogowych, czujnik prędkości -współpracujący ze stanowiskiem wieloskładnikowy analizator spalin do pomiaru O2,CO,CO2,HC,NOX , - wentylator promieniowy powietrza przemieszczany na kółkach, dostosowany do stanowiska, sterowany pilotem, o wydajności nie mniejszej niż 25.000 m3h. 15. Stanowisko podwoziowe powinno być wyposażone w komplet pasów zaciskowych i kotw oraz pomalowane proszkowo w kolorze niebieskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł, słownie siedem tysięcy złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób oceny spełnienia warunku - wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), wykonał: co najmniej 2 dostawy stanowiska podwoziowego obciążeniowego dwuosiowe do kontroli mocy i funkcji w zakresie testowania samochodów osobowych wraz z montażem i posadowieniem
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z siedzibą w Warszawie
ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z siedzibą w Warszawie ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa.pok 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.