Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-21
Lublin: GU.DAP. 272.9.2011 - zakup paliw płynnych w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w latach 2012 i 2013 na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie
Numer ogłoszenia: 340519 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Biuro Geodezji , ul. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5328352, faks 81 5325326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbg.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GU.DAP. 272.9.2011 - zakup paliw płynnych w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w latach 2012 i 2013 na potrzeby Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup wraz z zapewnieniem zatankowania bezpośrednio do zbiorników samochodów będących w dyspozycji Zamawiającego oraz kanistrów (kosiarki, piły spalinowe, wiertnice glebowe) całodobowo i przez cały tydzień, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 r. następujących paliw: a) benzyny bezołowiowej 98 zgodnie z normą PN - EN 228:2009, nomenklatura wg CPV 09132100-4 b) benzyny bezołowiowej 95 zgodnie z normą PN - EN 228:2009, nomenklatura wg CPV 09132100-4 c) oleju napędowego zgodnie z normą PN - EN 590:2009, nomenklatura wg CPV 09134100-8 d) gazu propan-butan (LPG) zgodnie z normą PN - EN 589, nomenklatura wg CPV 09123000-7, 2. Dopuszcza się oferowanie paliwa równoważnego do paliwa opisanego w/w normami, 3. Zamawiający wymaga, aby ilości stacji paliw na terenie całego kraju, w których można realizować zamówienie wynosiła nie mniej niż 150 stacji, 4. Zamawiający wymaga, aby w każdym z niżej wymienionych miast (siedziba Zamawiającego oraz jego Pracownie Terenowe) tj. Lublin, Biała Podlaska, Chełm, Włodawa, Krasnystaw, Zamość i Hrubieszów znajdowała się co najmniej jedna stacja paliw określona w pkt. 3 w której możliwe jest zatankowanie samochodów całodobowo. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wyda 24 karty flotowe przypisane do pojazdów objętych przedmiotem zamówienia (numery rejestracyjne pojazdów zostaną podane w załączniku do podpisywanej umowy) oraz 20 kart flotowych Uniwersalnych umożliwiających tankowanie paliw do pojazdów wymienionych w załączniku do umowy i kanistrów dla potrzeb urządzeń mechanicznych (kosiarki, piły, itp.), 6. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia kart flotowych w razie zwiększenia liczby eksploatowanych pojazdów lub zwrotu kart flotowych w razie wycofania poszczególnych pojazdów z eksploatacji, 7. Karty flotowe powinny zawierać zakodowane informacje: a) pojazdy mechaniczne 24 sztuki: - nazwę Zamawiającego tj. WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI W LUBLINIE - nr rejestracyjny pojazdu, do którego przypisana jest karta b) Karta Uniwersalna, 7 sztuk: - nazwa Zamawiającego tj. WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI W LUBLINIE - Centrala, c) Karta Uniwersalna, 3 sztuki: - nazwa Zamawiającego tj. WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI W LUBLINIE - Pracownia w Zamościu, d) Karta Uniwersalna, 2 sztuki: - nazwa Zamawiającego tj. WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI W LUBLINIE - Pracownia w Białej Podlaskiej, e) Karta Uniwersalna, 2 sztuki: - nazwa Zamawiającego tj. WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI W LUBLINIE - Pracownia w Chełmie, f) Karta Uniwersalna, 2 sztuki: - nazwa Zamawiającego tj. WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI W LUBLINIE - Pracownia w Hrubieszowie, g) Karta Uniwersalna, 2 sztuki: - nazwa Zamawiającego tj. WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI W LUBLINIE - Pracownia w Krasnymstawie, h) Karta Uniwersalna, 2 sztuki: - nazwa Zamawiającego tj. WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI W LUBLINIE - Pracownia we Włodawie, 8. Zamawiający informacyjnie podaje, iż zakupy paliwa w okresie od 01.12.2010 - 31.11.2011 r. wyniosły: a) benzyny bezołowiowej 98 - 265 litrów, b) benzyny bezołowiowej 95 - 9120 litrów, c) oleju napędowego - 13250 litrów, d) gazu propan-butan - 220 litrów. 9. Przewidywane zakupy paliwa na lata 2012 i 2013 mogą wynieść a) benzyny bezołowiowej 98 - 500 litrów, b) benzyny bezołowiowej 95 - 20000 litrów, c) oleju napędowego - 29000 litrów, d) gazu propan-butan - 500 litrów. 10. Zamawiający nie gwarantuje jednak zakupu wyżej wymienionych ilości paliwa w latach 2012 i 2013. w ramach niniejszego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.12.30.00 - Gaz ziemny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi, wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz 625 z późn. zm.). Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie spełnienia tego warunku dokonane zostanie według kryterium spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz stacji paliw na terenie kraju, w których można zrealizować zamówienie (zatankować paliwo na podstawie oferowanych kart flotowych bezgotówkowych), w ilości nie mniejszej niż 150 stacji,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Rabat - 4
- 3 - Termin płatności - 1
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wartości oraz ilości przedmiotu umowy stosownie do swoich potrzeb.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbgitrlublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Biuro Geodezji w Lublinie, ul. M.C. Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, pok. 152..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzkie Biuro Geodezji w Lublinie, ul. M.C. Skłodowskiej 5, 20-029 Lublin, pok. 153. (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa gazowego wraz ze świadczeniem usług dystrybucji do obiektów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-147/2024
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla LODR w Końskowoli w okresie 01.01.2025 -31.12.2026 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Kompleksowa dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele.
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.