eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica¦wiadczenie us³ug pralniczych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-03-01

Og³oszenie nr 34054 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.

Morawica: ¦wiadczenie us³ug pralniczych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: ¦wiêtokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, krajowy numer identyfikacyjny 29011000000, ul. ul. Spacerowa  5, 26026   Morawica, woj. ¶wiêtokrzyskie, pañstwo Polska, tel. 413 641 378, e-mail zamowienia@morawica.com.pl, faks 413 641 226.
Adres strony internetowej (URL): www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.morawica.com.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Sk³adanie ofert wraz z za³±cznikami odbywa siê za po¶rednictwem poczty, kuriera lub osobi¶cie
Adres:
¦wiêtokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy 26-026 Morawica ul. Spacerowa 5 - Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pralniczych
Numer referencyjny: EZP-252-4/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych w pralni Wykonawcy na rzecz ¦wiêtokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: o Moczenie, pranie, dezynfekcja, krochmalenie, prasowanie, suszenie i maglowanie po¶cieli i odzie¿y szpitalnej, o Dezynfekcja w komorze dezynfekcyjnej, o Transport bielizny do i ze szpitala: w Morawicy ul. Spacerowa 5 i Kielce ul. Kusociñskiego 59. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik Nr 1 do specyfikacji. 2) ¦rednia roczna ilo¶æ bielizny do prania to oko³o 150.000 kg, miesiêczna ilo¶æ to oko³o 12 500 kg.

II.5) G³ówny kod CPV: 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
Dodatkowe kody CPV:98311000-6, 98315000-4
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesi±cach: 12


II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê co najmniej 7 osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z pó¼n. zm.10) - przez ca³y okres trwania umowy tj. do wykonywania us³ug Wykonawca zobowi±zany jest zatrudniaæ na podstawie umowy o pracê minimum 2 kierowców i 5 osób wykonuj±cych czynno¶ci: prania chemicznego lub wodnego, dezynfekcji asortymentu, prasowania, maglowania. Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia listy zatrudnionych osób oraz odpowiednich dokumentów z których wynika, ¿e osoby te s± zatrudnione przez Wykonawcê na umowê o pracê - w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego. W celu weryfikacji realizacji ww. zobowi±zania, wykonawca bêdzie zobowi±zany do kwartalnego raportowania stanu zatrudnienia oraz przedk³adania do wgl±du dokumentów z których wynika, ¿e osoby te s± zatrudnione przez Wykonawcê na umowê o pracê przez ca³y okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia ka¿dego miesi±ca nastêpuj±cego po up³ywie kwarta³u tj. je¶li kwarta³ bêdzie obejmowa³ okres kwiecieñ - czerwiec to raport nale¿y dostarczyæ zamawiaj±cemu do 10 lipca .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek je¿eli: - Wykonawca dysponuje przynajmniej 1 maszyn± wyposa¿on± w automatyczne systemy dozuj±ce ¶rodki pior±ce i dezynfekcyjne oraz urz±dzeniem kontroluj±cym parametry procesu prania i dezynfekcji wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami; - Wykonawca dysponuje przynajmniej 2 oddzielnymi ¶rodkami transportu brudnej i czystej bielizny lub ¶rodkami transportu posiadaj±cymi szczeln± i podzieln± komorê za³adunkow± tak, aby bielizna czysta nie mia³a mo¿liwo¶ci jakiegokolwiek kontaktu z bielizn± brudn± wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami: - Wykonawca wyka¿e siê odpowiednim do¶wiadczeniem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. nale¿ycie wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ nale¿ycie wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie minimum 2 us³ugi ka¿da o warto¶ci minimum 390.000 z³. brutto.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych w tym pojazdów dostêpnych wykonawcy us³ug w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami sporz±dzone zgodnie ze wzorem b) Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) Pe³nomocnictwo - wymagane, je¿eli ofertê w postêpowaniu sk³ada w imieniu Wykonawcy pe³nomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) o¶wiadczenie wykonawcy - za³±cznik do SIWZ; oraz pozytywn± opiniê w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego ¿e pralnia spe³nia wymogi w zakresie prania i dezynfekcji bielizny z jednostek s³u¿by zdrowia lecznictwa zamkniêtego i lecznictwa otwartego. c) technologie prania i dezynfekcji bielizny w tym: modu³y prania i dezynfekcji bielizny, sposób dozowania ¶rodków pior±co-dezynfekcyjnych. Dezynfekcja ¶rodkami zgodnie z aktualnymi atestami i certyfikatami oraz zagwarantowanie równie¿ technologii dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania (temperatura dezynfekcji ju¿ od 400C z wyj±tkiem kocy i podk³adów podgumowanych, które winny byæ dezynfekowane w temperaturze nie wiêkszej ni¿ 400C), modu³ za³adunku bielizny (w kg) do wody 1:4 lub 1:5, co pozwala na w³a¶ciw± jako¶æ prania nie powoduj±c przyspieszonego zu¿ycia bielizny. d) wykaz ¶rodków pior±co-dezynfekcyjnych, jakich wykonawca zamierza u¿ywaæ do wykonania zamówienia wraz z za³±czeniem aktualnych certyfikatów CE oraz wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych lub inny dokument potwierdzaj±cy dopuszczenie do obrotu tego ¶rodka na terenie RP lub UNI Europejskiej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres niemienno¶ci cen40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie: a) Po up³ywie okresu okre¶lonego w § 5 ust. 3, cena 1 kg bielizny wyszczególniona w § 5 ust. 2) - mo¿e byæ waloryzowana w okresach kwartalnych, zgodnie ze wska¼nikiem wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, og³oszonych przez Prezesa GUS za ostatni kwarta³ poprzedzaj±cy kwarta³, w którym nastêpuje waloryzacja. b) Zmiana ceny w przypadku okre¶lonym w ppkt. a) nie mo¿e byæ dokonywana czê¶ciej ni¿ 1 raz na kwarta³ i mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ 1-go dnia nastêpuj±cego po up³ywie okresu niezmienno¶ci cen. c) Zmiana ceny jednostkowej netto polegaj±ca na jej obni¿eniu mo¿e byæ dokonana w ka¿dym czasie. d) Zmiana podatku VAT w trakcie trwania umowy - na zasadach i w sposób okre¶lonych w ust 3 i 4. e) Zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê - na zasadach i w sposób okre¶lonych w ust. 5 - 8. f) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê - na zasadach i w sposób okre¶lonych w ust. 5 - 8 , 3. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 2 lit. d, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy realizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow± , po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. d, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 5. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 2 lit.e lub f, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w od-niesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê, minimalnej stawki godzinowej lub dokonuj±cych zmian w za-kresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. e, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publiczno-prawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. f, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia pracownikom ¶wiadcz±cym us³ugi. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy. 8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 2 lit. e lub f, je¿eli Wykonawca wystêpuje z wnioskiem, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w ja-kim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania Umowy, w szczególno¶ci: a) pisemne zestawienie wynagrodzeñ(zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. e, lub b)pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. f.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 13/03/2017, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.