eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPrzygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro, które Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegorealizacja szkoleń i kursów zawodowychkurs konserwatora terenów zielonych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-23

Ostrów Wielkopolski: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro, które Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs konserwatora terenów zielonych
Numer ogłoszenia: 340558 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327076 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Limanowskiego 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5921122 w. 244, faks 062 5921216.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro, które Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: realizacja szkoleń i kursów zawodowych: kurs konserwatora terenów zielonych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ilość osób (uczestników kursu/szkolenia) - minimalna 3 osoby maksymalnie 5 osób, Termin realizacji: - do 15 grudnia 2013 roku Ilość godzin - co najmniej 80 godzin zajęć teoretycznych, praktycznych (godzin lekcyjnych). Godz. teorii co najmniej 20 godzin, Godz. praktyki co najmniej 60 godzin. (Godzina zegarowa kursu liczy się 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę). Miejsce szkolenia - na terenie miasta Ostrowa Wlkp. lub poza miastem Ostrowa Wielkopolskiego z zapewnieniem przez firmę szkoleniową dojazdu uczestników projektu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników do miejsca zamieszkania. W cenie szkolenia: Wyposażenia każdego uczestnika kursu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć praktycznych: w komplet odzieży roboczej i ochronnej tj.: obuwie, rękawice, kaszkietówkę, spodnie, bluzę lub koszulę z długim rękawem i koszulkę z krótkim rękawem. Zapewnienia uczestnikom kursu narzędzi ogrodniczych takich jak: grabie, motyki, pazurki, łopatki do sadzenia, taczki, wiadra, sekatory, nożyce i piaskówki oraz środki ochrony roślin, nawozy, sadzonki, nasiona, ziemie oraz maszyny niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. Zakup materiałów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości nie mniejszej niż 35 % i nie większej niż 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej. Każdy z uczestników na własność otrzyma: grabie, motykę, pazurek, wiadro, sekator, nożyczki, łopatkę do sadzenia Każdy z uczestników w ostatnim dniu szkolenia otrzyma na własność donice ceremaniczną z obsadzonymi własnoręcznie kwiatami - do wyboru: - Donica prostokątna ( wysokość nie mniej niż 14 cm, długość nie mniej niż 35- 40cm, szerokość nie mniej niż 18-20cm) lub - Donica okrągła ( średnica 28-30 cm, wysokość 18-20cm) Rodzaj kwiatów w donicy do wyboru: begonia lub pelargonia lub fuksja nie mniej niż 5 - do 8 szt. Zapewnienie sali dydaktycznej wyposażonej w niezbędny sprzęt umożliwiający sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnik, komputer, stoły, krzesła itp.) oraz materiały szkoleniowe w formie papierowej lub CD. Zapewnienie terenu do zajęć praktycznych: trawników, klombów itp. Teren powinien być na tyle duży, aby każdy z uczestników mógł wykonywać każdą czynność realizowaną w ramach zajęć praktycznych. Materiały szkoleniowe zostaną oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL. 1 egzemplarz materiałów szk. podisany przez os. upoważnioną zostanie przekazany koordynatorowi projektu. Program szkoleniowy opracowany przez Wykonawcę będzie zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216 z późn. zm.), 2) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. u. nr 180, poz. 1860 z póź. zmn.). Wykonawca zapewni odzież, obuwie ochronne oraz środki ochrony indywidualnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów przewidzianych w projekcie pt. Udział w projekcie szansą na lepsze jutro które Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski realizuje w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Jeleniogórska 4/6, 60-179 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15281,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.