Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-18
Koszalin: Zakup sterylizatora parowego,
przeznaczonego do sterylizacji szkła oraz innego wyposażenia laboratoryjnego, płynów, podłoży mikrobiologicznych, odpadów
Numer ogłoszenia: 340562 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koszalinie , ul. Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3424085, faks 0-94 3425357.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pssekoszalin.pis.gov.plpl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sterylizatora parowego, przeznaczonego do sterylizacji szkła oraz innego wyposażenia laboratoryjnego, płynów, podłoży mikrobiologicznych, odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne: Wolnostojący, z pionową, cylindryczną komorą sterylizacyjną o średnicy co najmniej 41 cm. Pojemność użytkowa 80 l (+ - 5%). Głębokość komory sterylizacyjnej co najmniej 61 cm. Dwuścienna komora sterylizacyjna wykonana z polerowanej elektrolitycznie stali nierdzewnej. Obudowa ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo. Zintegrowany generator pary z funkcją automatycznego pobierania wody z sieci zewnętrznej. Zintegrowany system odgazowywania wody zasilającej. Funkcja automatycznego czyszczenia generatora pary. Brak elementów grzejnych w komorze autoklawu. Zintegrowany kondensator pary z możliwością nastawy temperatury. Automatyczne sterowanie mikroprocesorowe oraz wyświetlacz LCD. Zintegrowany nadzór nad procesem sterylizacji z automatyczną analizą błędów. Programy do sterylizacji płynów, instrumentów i odpadów mikrobiologicznych. Pamięć dotycząca co najmniej 100 ostatnich cykli sterylizacji. Termoblokada zgodna z IEC 61010-2-43 zabezpieczająca użytkownika przed poparzeniem gorącą cieczą. Możliwość programowania temperatury sterylizacji co najmniej w zakresie 98OC - 135OC. Możliwość programowania czasu sterylizacji co najmniej w zakresie od 1 - 90 minut. Włącznik czasowy pozwalający na uruchomienie sterylizatora w czasie nieobecności użytkowników poprzez podanie daty oraz godziny. Automatyczne zamykanie pokrywy komory. Pokrywa bez wystających uchwytów. Efektywny system odpowietrzania komory sterylizacyjnej (periodyczne narastanie ciśnienia). System suszenia próżniowego oraz frakcjonowanej próżni wstępnej z możliwościa programowania parametrów. System szybkiego chłodzenia wodą (zintegrowany płaszcz wodny). System recyrkulacji wody chłodzącej i brak konieczności stosowania zmiękczaczy wody do systemu chłodzenia. Złącze RS 485 umożliwiające podłączenie autoklawu do komputera. Możliwość użytkowania sterylizatora w orientacji poziomej bez dodatkowych nakładów inwestycyjnych. Na wyposażeniu system demineralizacji wody: kolumna jonowymienna z konduktometrem pozwalająca na zasilanie sterylizatora wodą demineralizowaną bez konieczności stosowania zbiorników pośrednich, wkład jonowymienny kolumny powinien umożliwiać otrzymywanie około 1500 litrów wody o przewodnictwie do 20 uS cm. Niskie koszty eksploatacji autoklawu: moc do 5 kW. Niskie zużycie wody oczyszczonej: średnio poniżej 5 litrów cykl Zasilanie 3N ~400V 50Hz Autoklaw nie może przekraczać wymiarów zewnętrznych 75x60cm (szerokość x głębokość) z zamkniętą i otwartą pokrywą. Dodatkowe wymagania: Gwarancja: 12 miesięcy. Komplet dokumentów koniecznych i wystarczających do zarejestrowania urządzeń w UDT. Instrukcja obsługi w języku polskim. Uruchomienie sterylizatorów i przeprowadzenie szkolenia dla użytkowników. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (załączyć list autoryzacyjny), który dodatkowo posiada przeszkolenie i autoryzację w zakresie napraw autoklawu VARIOKLAV, który znajduje się w posiadaniu Zamawiającego, odległość nie więcej niż 250km..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.3., 7.1.1. i 7.1.4. wymagane jest: złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; wpisu do właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzających, że zakres prowadzonej działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia; nie zalegania z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. posiadają na dzień składania ofert ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przy użyciu formuły spełnia nie spełnia W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. Wymagane oświadczenia należy przedstawić w formie oryginałów, a dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Wszystkie dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia należy złożyć w ofercie. Brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wiarygodność przedstawionych dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń złożonych przez podwykonawcę. W przypadku złożenia nieprawdziwych dokumentów przez wykonawcę lub podwykonawcę cała oferta będzie odrzucona Zamawiający w przypadkach określonych rozporządzeniem może na etapie oceny ofert żądać przedłożenia oryginałów dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pssekoszalin.pis.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWA STACJA SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNA W KOSZALINIE
Ul. Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin
blik A III p. pok. 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWA STACJA SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNA W KOSZALINIE Ul. Zwycięstwa 136, 75-613 Koszalin sekretariat I piętro pok. 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa konserwacji oraz napraw myjni pojazdów gąsienicowych i kołowych na rzecz 17 WOG Koszalin w latach 2025-2027 (2 zadania).
- Prace remontowe budynku warsztatowego nr 5 na kompleksu wojskowego przy ul. Zwycięstwa w Darłowie (DZSW).
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Butelki i smoczki jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu schładzającego solankę
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.