Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-14
Przeworsk: Postępowanie w sprawie zamówienia publicznego:
Usługa ochrony - rok 2015
Numer ogłoszenia: 340568 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Przeworsku , ul. Tysiąclecia 1, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6489027, faks 0-16 648 8334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usprzeworsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie w sprawie zamówienia publicznego: Usługa ochrony - rok 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona obiektu i obszaru oraz bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia zgodnie z Planem Ochrony Urzędu Skarbowego w Przeworsku oraz w rozumieniu przepisów zawartych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) przy obsadzie jednego pracownika ochrony na zmianie - w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. w godzinach od 15:00 do 7:30 w dni robocze Urzędu Skarbowego w Przeworsku (od poniedziałku do piątku) oraz całodobowo w dni wolne od pracy Urzędu Skarbowego w Przeworsku (soboty , niedziele i święta). Podjęte czynności w tym postępowaniu mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz ochronę mienia, jako działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na chroniony teren..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.1) opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku (uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania): Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji, tj. złożenia wraz z ofertą kopii koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 1.2) opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku (wiedza i doświadczenie), Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. 1.3.1) opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku (potencjał techniczny).Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. 1.3.2) opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku (osoby zdolne do wykonania zamówienia): Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (licencja w rozumieniu uregulowań zawartych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia). 1.4) opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku (sytuacja ekonomiczna i finansowa): Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. 2. W myśl postanowień art. 26 ust. 2a ustawy PZP w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - dokument, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia PRM z 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz.231), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 2 powołanego w pkt. 1 rozporządzenia, 3. W myśl art. 26 ust. 2d ustawy PZP, wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o tym, że nie należy do grupy kapitałowej albo, jeżeli jest, to do załączenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy, korzystał będzie z zasobów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy (wiedza, doświadczenie), a podmiot czy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia (podwykonawcy), zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt 1 - 2 niniejszego rozdziału. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (zwani konsorcjum) zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) w przypadku dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wystarczy, że dokumenty potwierdzające spełnienie warunków złoży, co najmniej jeden z jej uczestników oferty wspólnej lub gdy z dokumentów złożonych przez tych wykonawców łącznie będzie wynikać ich spełnienie, 2) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące art. 24 ust. 1 musi złożyć każdy z wykonawców konsorcjum, 3) w przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci poświadczonej kopii zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego należy załączyć do oferty, 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (konsorcjum) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ. 7. Zamawiający oceniał będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale VI, Dział I SIWZ, które mają potwierdzić spełnienie tych warunków. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą (1 - 0) tj. (spełnia lub nie spełnia), w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki i opis sposobu dokonania oceny zawarty w SIWZ wykonawca spełnia na termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 cyt. ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usprzeworsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Przeworsku
37-200 Przeworsk
ul. Tysiąclecia 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Przeworsku 37-200 Przeworsk ul. Tysiąclecia 1 pokój nr 16 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zmiana umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach: 1) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu, o które realizowana jest umowa, 2) zmiany funkcjonalno-organizacyjne stron mające wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia (W przypadku wprowadzenia zmian organizacyjnych u Zamawiającego prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy przejmuje Dyrektor Izby Skarbowej w Rzeszowie, na co Wykonawca wyraża zgodę, 3) ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w przypadku wykonania stosownych instalacji zabezpieczających..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta "
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni mechanicznej W32 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-5
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
- wykonanie usługi ochrony i dozoru mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitorowania lokalnego systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79
więcej: Usługi w zakresie nadzoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.