eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynków znajdujących się na terenie Gminy Bielsko-Biała stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Bielsko-Biała: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynków znajdujących się na terenie Gminy Bielsko-Biała stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych
Numer ogłoszenia: 340592 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynków znajdujących się na terenie Gminy Bielsko-Biała stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynków znajdujących się na terenie Gminy Bielsko-Biała stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Część nr 1: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Cieszyńskiej 84. Część nr 2: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Radosnej 5. Część nr 3: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. PCK 12. Część nr 4: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Energetyków 3. Część nr 5: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Milusińskich 9. Część nr 6: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Szkolnej 31.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co będące przedmiotem niniejszego postępowania, tzn. na wykonaniu aktualizacji inwentaryzacji.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi w zakresie sporządzania dokumentacji do celów wyodrębnienia lokali do celów prawnych. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 5, (II piętro, pokój 202).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Mienia Gminnego i Rolnictwa, Plac Ratuszowy 5, (II piętro, pokój 202).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Cieszyńskiej 84.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Cieszyńskiej 84. Charakterystyka budynku: - budynek usytuowany na dz. 665/110 i 1237 gm. kat. Aleksandrowice o łącznej pow.158 m2; - obj. Kw BB1B/00085093/4; - w budynku znajduje się 5 lokali mieszkalnych (w tym 1 lokal sprzedany); - pow. budynku wynosi ok. 205,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Radosnej 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Radosnej 5. Charakterystyka budynku: - budynek usytuowany na dz. 6335 gm. kat. Lipnik o pow. 596 m2; - obj. Kw BB1B/00041592/2; - w budynku znajduje się 28 lokali mieszkalnych (w tym 22 lokale sprzedane); - pow. budynku wynosi ok. 1.400,00 m2, brak powierzchni piwnic..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. PCK 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. PCK 12. Charakterystyka budynku: - budynek usytuowany na dz. 6369 gm. kat. Lipnik o pow. 747 m2; - obj. Kw BB1B/00045236/5; - w budynku znajduje się 47 lokali mieszkalnych (w tym 29 lokali sprzedanych); - pow. budynku wynosi ok. 2.100,00 m2, brak powierzchni piwnic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Energetyków 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Energetyków 3. Charakterystyka budynku: - budynek usytuowany na dz. 6431 gm. kat. Lipnik o pow. 549 m2; - obj. Kw BB1B/00055480/5; - w budynku znajduje się 27 lokali mieszkalnych (w tym 14 lokali sprzedanych); - pow. budynku wynosi ok. 1.200,00 m2, brak powierzchni piwnic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Milusińskich 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Milusińskich 9. Charakterystyka budynku: - budynek usytuowany na dz. 6383 gm. kat. Lipnik o pow. 414 m2; - obj. Kw BB1B/00047706/7; - w budynku znajduje się 18 lokali mieszkalnych (w tym 6 lokali sprzedanych) oraz jeden lokal użytkowy; - pow. budynku wynosi ok. 900,00 m2, brak powierzchni piwnic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Szkolnej 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powierzchniowej inwentaryzacji uproszczonej budynku jako dokumentacji do ustalenia odrębnej własności lokali przy ul. Szkolnej 31. Charakterystyka budynku: - budynek usytuowany na dz. 664 gm. kat. Biała Miasto o pow. 274 m2; - obj. Kw BB1B/00058430/1; - w budynku znajduje się 12 lokali mieszkalnych (w tym 1 lokal sprzedany) oraz jedno pomieszczenie gospodarcze; - pow. budynku wynosi ok. 900,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.