Ogłoszenie z dnia 2016-04-04
Toruń: Remont parteru budynku o pow. ok. 160 m2, obejmującego 5 pomieszczeń biurowych z przeznaczeniem dla 20 pracowników, pomieszczenie archiwum, socjalne, WC ogólnie dostępne dostosowane dla osób niepełnosprawnych, WC dla personelu, hol wejściowy i korytarz
Numer ogłoszenia: 34059 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parteru budynku o pow. ok. 160 m2, obejmującego 5 pomieszczeń biurowych z przeznaczeniem dla 20 pracowników, pomieszczenie archiwum, socjalne, WC ogólnie dostępne dostosowane dla osób niepełnosprawnych, WC dla personelu, hol wejściowy i korytarz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont parteru budynku o pow. ok. 160 m2, obejmującego 5 pomieszczeń biurowych z przeznaczeniem dla 20 pracowników, pomieszczenie archiwum, socjalne, WC ogólnie dostępne dostosowane dla osób niepełnosprawnych, WC dla personelu, hol wejściowy i korytarz w tym: a) wydzielenie korytarza ścianką z drzwiami dla części użytkowanej przez dom dziecka b )umożliwienie wjazdu na poziom biur osobom niepełnosprawnym za pomocą aluminiowej teleskopowej pochylni c) przebudowę istniejącej łazienki z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych d) wykonanie nowej łazienki z częścią socjalną dla pracowników e) szpachlowane oraz malowane wszystkich ścian i sufitów z likwidacją drewnianych boazerii i okładzin ceramicznych, odnowienie korytarza wejściowego f) posadzki z parkietu do cyklinowania i lakierowania w 3 biurach, 2 biura nowe panele, korytarze bez zmian, w archiwum wykładzina PCV g) likwidacja w pomieszczeniach nieczynnej wentylacji mechanicznej wraz z obudowami, sprawdzenie i udrożnienie kanałów wentylacji grawitacyjnej h) odnowienie stylizowanej stolarki drzwiowej, wymiana 5 skrzydeł na nowe i) dostosowanie drzwi wejściowych poprzez montaż elektrozamka oraz przeniesienie i uzupełnienie domofonu dla domu dziecka. j) podejścia instalacyjne w sanitariatach k) instalacja C.O. malowana oraz założenie głowie termostatycznych z zaworami odcinającymi l) wykonanie nowych instalacji elektrycznych i niskoprądowych: wymiana lamp, wydzielenie opomiarowania, strukturalnej (komputerowej) z zasilaniem gniazdami dedykowanymi, telefonicznej wraz z centralą, domofonowej i alarmowej.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JAWOR Sp. z o.o, ul. Bol. Chrobrego 121, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191652,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 210000,00
Oferta z najniższą ceną: 210000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 210000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia; (art. 67 ust. 1 pkt. 3). W związku koniecznością obsługi programu rządowego Rodzina 500+ wymagane jest przystosowanie pomieszczeń do obsługi interesantów do końca marca b.r. bowiem przyjmowanie wniosków rozpoczyna się w dniu 01.04.2016 r. Minimalny termin potrzebny na wykonanie w.w. prac budowlanych wynosi 4 tygodnie. W przypadku przeprowadzenia wyboru wykonawcy na podstawie postępowania przetargowego podpisanie umowy na roboty budowlane mogłoby nastąpić najwcześniej w dniu 24.03.2016 r. co uniemożliwiłoby realizację zadnia w wymaganym terminie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY GARBATKA - LETNISKO
- Konserwacja strzelnic "Sypka" i " Jawor" na terenie kompleksu poligonowego Toruń
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.