eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńRemont elewacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gostyniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-23

Gostyń: Remont elewacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gostyniu
Numer ogłoszenia: 340606 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wrocławska 250, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5720111, 5723911, faks 065 5723911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gostyniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Gostyniu; Miejsce wykonywania robót: Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Willowa 3A, 63-800 Gostyń. Prace dotyczą ocieplenia jednej ściany budynku (od strony wschodniej), nałożenia tynku, wymiany parapetów zewnętrznych, rynien i opierzenia; Przewidziany zakres prac obejmuje m.in.: 1. oczyszczenie elewacji, 2. wykonanie ocieplenia ściany zewnętrznej, 3. wykonanie tynków cienkowarstwowych wraz z malowaniem elewacji, 4. wykonanie nowych parapetów z płytek klinkierowych, 5. wymianę rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, 6. wymianę przewodów odprowadzających instalacje odgromowe; Zakres przedmiotowych robót budowlanych został szczegółowo określony w przedmiarze załączonym do SIWZ. Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót - kosztorysem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącą załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w przedmiarze - kosztorysie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót towarzyszy wyrazy lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w przedmiarze - kosztorysie, STWiOR tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w przedmiarze - kosztorysie, STWiOR lub lepsze. Warunki jakie stawia Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu: 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty min. 5-letnim okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania opisany jest szczegółowo w przedmiarze robót branży budowlanej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Rozliczenia za media (woda, ścieki, energia elektryczna) nastąpią na podstawie opomiarowania poszczególnych mediów (wskazań zainstalowanych przez wykonawcę urządzeń pomiarowych) lub w formie ryczałtu stanowiącego 0,5% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Płatność na konto M-G OPS w Gostyniu. 4. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w obiekcie w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje kontynuację tożsamego zakresu prac - udzielenie zamówień uzupełniających w uzasadnionych okolicznościach, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie odrębnej umowy zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, określonego w rozdz. III SIWZ i nie przekroczy łącznie 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium, w wysokości 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga: wykazania się doświadczeniem (z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu), w wykonaniu zgodnie ze sztuką budowlaną robót budowlanych, polegających na remoncie, budowie lub przebudowie obiektu budowlanego - dwie roboty o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł (brutto) każda; (uwaga: wymagane doświadczenie zawodowe może wynikać ze średniej wartości wskazanych dwóch odrębnych robót budowlanych); Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów (niżej określonych)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, (uwaga: przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wymagana będzie na dzień podpisania umowy); Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów (niżej określonych)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga: a) posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); b) posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów (niżej określonych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wraz z ofertą należy przedłożyć ponadto: pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy, 2) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę, 3) zmiany terminu wykonania zadania w przypadku wystąpienia: a) nieprzewidzianych okoliczności, na które wykonawca nie ma wpływu (m. in. oczekiwania na terminowo zamówione materiały), b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót o czas ich trwania, c) wystąpienia konieczności wykonania prac dodatkowych, określonych odrębną umową, warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, o czas niezbędny do ich wykonania, d) wystąpienia proceduralnych przesunięć wyboru wykonawcy oraz podpisania z nim umowy na realizację zamówienia o czas ich wystąpienia, e) wstrzymania prac z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, wskutek decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania robót, f) wystąpienia w trakcie wykonywania robót kolizji sieci mediów lub innych przeszkód, które nie wynikają z dostarczonej Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentach. Ww. okoliczności nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zmiany terminu. 4) zmiany podmiotu trzeciego / podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 5) konieczności wprowadzenia robót zamiennych w zależności od specyfiki zamówienia, 6) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i wymagają akceptacji przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Środowiskowym Domu Samopomocy, ul. Willowa 3A, 63-800 Gostyń, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony www.mgops.gostyn.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Pisemne oferty należy składać lub przesłać na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wrocławska 250, 63-800 Gostyń (pok. nr 101).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Violetta Skorupska, tel./fax (65) 572 00 73, w dni powszednie w godz. od 8.00 do 15.00 (violetta.skorupska@mgops.gostyn.pl; mgops@gostyn.pl).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.