Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Opole: Ochrona fizyczna (dozorowanie ) , sprzątanie i usługi konserwacyjne
w budynku i posesji GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu
w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 340775 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna (dozorowanie ) , sprzątanie i usługi konserwacyjne w budynku i posesji GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : a) całodobową ochronę fizyczną ( dozorowanie ) - ludzi i mienia w obiekcie Zamawiającego - tj. w budynku biurowym wraz z przyległym terenem , w tym parkingiem i czterema garażami . Obiekt wyposażony jest w system zewnętrznych kamer monitorujących i czujniki ruchu na poszczególnych kondygnacjach oraz w wydzielo-nych pomieszczeniach . Wykonawca dodatkowo zapewni własną Grupę Interwencyjną ( nie dopuszcza się podwykonawstwa ) składającą się z licencjonowanych pracowników ochrony oraz zapewni telefon komórkowy do dyspozycji pracowników ochrony obiektu . b) sprzątanie budynku i posesji ( teren wewnętrzny i zewnętrzny ) - ogólna powierzchnia do sprzątania w budynku - ok. 1.328 m2 ( piwnica , parter oraz piętra I - III ) , - powierzchnia posesji - ok. 1.604 m2 , w tym : 798 m2 teren utwardzony ( parking , ciągi piesze i drogi wewnętrzne ) , 266 m2 - tereny zielone . c) usługi konserwacyjne ( drobne naprawy ) w budynku - tj. prowadzenie prac naprawczych i konserwacyjnych w budynku i jego wyposażeniu oraz na posesji , w dniach roboczych , w wymiarze 4 godziny dziennie ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości : 4.000 zł ( słownie złotych: cztery tysiące złotych ) . Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz (2) spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu : (2.1) Posiadają ważną koncesję na świadczenie usług ochrony fizycznej , (2.2) Posiadaja licencję II stopnia pracownika ochrony dla osoby nadzorującej lub członka zarządu , (2.3) Posiadają średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 600.000 zł . (2.4) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 1.000.000 zł (2.5) Zrealizowali ( lub realizują ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 6 podobnych zamówień polegających na dozorowaniu i sprzątaniu ( lub co najmniej po 6 zamówień w tych asortymentach oddzielnie ) trwających co najmniej 6 m-cy . (2.6) Posiadają certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie : - usług fizycznej ochrony osób i mienia , - usług sprzątania ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków,Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: (1.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (1.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (1.3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (1.4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (1.5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (2.1) Koncesje/ę na świadczenie usług ochrony fizycznej . (2.2) Licencję II stopnia pracownika ochrony dla osoby nadzorującej lub członka zarządu (2.3) Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres . W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu , (2.4) Polisę , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku w zakresie ubezpieczenia , (2.5) Informację o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzającą spełnienie warunku w zakresie doświadczenia . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. (2.6) Certyfikat/y ISO 9001:2000 w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia oraz w zakresie usług sprzątania . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej - na zasadzie spełnia - nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl > Oddział Opole > zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego , pok. 307 lub 308 - bezpłatnie po uprzednim zapotrzebowaniu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:50, miejsce: siedziba GDDKiA Oddział w Opolu przy ul. Niedziałkowskiego nr 6 , pokój nr 101-sekretariat - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/80-417-25/08.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 385 od km 70+430 do km 71+428
- Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie"
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków
- Wykonywanie usług gospodarczych, utrzymania porządku i czystości oraz obsługi portierskiej w budynkach użytkowych i budynku mieszkalno - użytkowym zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- Wykonanie usług porządkowych w budynku siedziby Dyrekcji ZBMIITBS Sp. z o.o. oraz w siedzibach Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 4 ,6 i 10 w Gliwicach - pełna nazwa - w dokumentach zamówienia
- "Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku w obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Ożarowie Mazowieckim, położonych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki" cz. A i cz. B
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.