eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinMateria³y eksploatacyjne i dezynfekcyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-11-10

Og³oszenie nr 340777 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Koszalin: Materia³y eksploatacyjne i dezynfekcyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Miko³aja Kopernika, krajowy numer identyfikacyjny 33000629200000, ul. ul. T. Cha³ubiñskiego  7, 75581   Koszalin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 94 34 88 147, e-mail , faks 94 34 88 103.
Adres strony internetowej (URL): www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.swk.med.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Sk³adanie oferty odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika, ul. T. Cha³ubiñskiego 7, 75-581Koszalin, Dzia³ Zamówieñ Publicznych


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y eksploatacyjne i dezynfekcyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni
Numer referencyjny: TP.382.131.2016 BS
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Materia³y eksploatacyjne i dezynfekcyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni: 1.Zadanie nr 1 - w³óknina sterylizacyjna - 12000 szt.; 2.Zadanie nr 2 - os³onki na naro¿e tac sterylizacyjnych - 11700 szt.; 3.Zadanie nr 3 - testy symulacyjne Bowie -Dicka - 1500 szt.; 4.Zadanie nr 4 - testy do kontroli procesów dezynfekcji termicznej w myjniach dezynfektorach - 1400 szt.; 5.Zadanie nr 5 - ta¶ma samoprzylepna do sterylizacji parowej - 1500 szt.; 6.Zadanie nr 6 - wska¼niki do monitorowania procesów sterylizacji parowej, biologiczny zestaw testowy 66 op.; folkowy wska¼nik biologiczny - 700 szt., wska¼nik chemiczny kl 4 - 2000 szt.; 7.Zadanie nr 7 - testy do wykrywania pozosta³o¶ci zanieczyszczeñ bia³kowych 60 szt.; 8.Zadanie nr 8 - test do kontroli skuteczno¶ci mycia w myjniach ultrad¼wiêkowych - 500 szt.; 9.Zadanie nr 9 - zestaw wska¼nikowy do monitorowania skuteczno¶ci mycia sztywnych narzêdzi - 15 zest.; 10.Zadanie nr 10 - koperty do dokumentacji procesów dezynfekcji i sterylizacji - 2450 szt.; 11.Zadanie nr 11 - wk³adki absorpcyjne - 2250 st.; 12.Zadanie nr 12 - materia³y eksploatacyjne do systemu dokumentacji T-DOC: Etykiety do systemu T_DOC - 225000 szt.; Termotransferowa kalka woskowo ¿ywiczna - 34 szt.; ta¶ma do drukarki - 7 szt. ; 13.Zadanie nr 13 - ¶rodki do mycia i dezynfekcji w myjniach dezynfektorach - 270 op

II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
Dodatkowe kody CPV:33631600-8
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesi±cach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedstawi nastêpuj±ce dokumenty: 1) próbki dostawy zgodne ze z³o¿on± ofert± w celu porównania ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia: a) Zadanie nr 1- poz. 1,2,3 po 1 arkuszu; b) Zadanie nr 2 - poz. 1 - 4 sztuki; c) Zadanie nr 3 - poz. 1 - 1 sztuka; d) Zadanie nr 4 - poz. 1 - 1 sztuka; e) Zadanie nr 5 - poz. 1, 2 - 1 po 1 rolce; f) Zadanie nr 6 - poz. 1 - 1 sztuka, poz. 2 - 1 op., poz. 3 - 1 sztuka; g) Zadanie nr 7 - poz. 1 - 1 sztuka; h) Zadanie nr 8 - poz. 1 - 1 sztuka; i) Zadanie nr 9 - poz. 1 - 1 sztuka; j) Zadanie nr 10 - poz. 1,2 po 1 sztuce; k) Zadanie nr 11 - poz. 1 - 1 sztuka; l) Zadanie nr 12 - poz. 1,2 - po 1 sztuce; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III) lub o¶wiadczenie, ¿e zaoferowany produkt nie jest wyrobem medycznym; 3) deklaracja zgodno¶ci z za³±cznikami; 4) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych nale¿±cych do klasy I niesterylne; 5) karta charakterystyki sporz±dzona z godnie z rozporz±dzeniem WE 1907/2006(REACH) oraz 453/20010; 6) ulotki informacyjne producenta; 7) dokument potwierdzaj±cy, i¿ oferowane detergenty s± kompatybilne, by³y przetestowane i sprawdzone w myjniach dezynfektorach firmy Getinge, w celu spe³nienia normy ISO 15883 dot. skuteczno¶ci czyszczenia wyrobów medycznych. Oferowany detergent powinien byæ dopuszczony do stosowania przez autoryzowany serwis wytwórcy myjni; 8) w przypadku ¶rodków dezynfekcyjnych zarejestrowanych jako produkt biobójczy - aktualny dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru produktu biobójczego i pozwolenie na obrót produktem wydane przez Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (lub Ministra Zdrowia); 9) dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ w zakresie spektrum dzia³ania dla ¶rodków dezynfekcyjnych dla obszaru medycznego - w celu potwierdzenia skuteczno¶ci dzia³ania bójczego ¶rodka dezynfekcyjnego (wymaga siê, aby by³ to wyrób medyczny lub produkt biobójczy) nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce skuteczno¶æ bójcz± na podstawie wykonanych badañ (Faza 2, etap 1 i 2) oznaczaj±cych, i¿ przedmiot zamówienia zosta³ przebadany na organizmach testowych w zakresie dzia³ania: B, Tbc, F, V, S i odpowiada Normom Europejskim dotycz±cym obszaru medycznego lub Normom Polskim obszaru medycznego lub dokumenty potwierdzaj±ce wymagan± w SIWZ skuteczno¶æ bójcz± w obszarze medycznym popart± wykonanymi badaniami w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu Unii Europejskiej, reprezentatywnych dla obszaru medycznego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu dokonania wstêpnej oceny ofert w przedmiotowym postêpowaniu, Wykonawca wraz z ofert± sk³ada: 1) o¶wiadczenie dotycz±ce danych wykonawcy; 2) formularz ofertowy; 3) po¶wiadczony przez Wykonawcê opis przedmiotu zamówienia; 4) o¶wiadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego; 5) o¶wiadczenie wykonawcy sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania - Za³±cznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb w³asnych. 2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany przedmiotu zamówienia wynikaj±cego z oferty na podstawie, której zawarta zosta³a umowa, przy ni¿szej lub niezwiêkszonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcjê i Wykonawca zaproponuje produkt równowa¿ny, spe³niaj±cy parametry okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy w³asnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje tak± zmianê. 4. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ obni¿enia wielko¶ci ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w ni¿szej cenie. 5. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniêtego postêpowania. Zmiana ceny nastêpuje nie wcze¶niej ni¿ z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 18/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> 1) Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, pismem czytelnym. 2) Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez wykonawcê
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

Czê¶æ nr: 1    Nazwa: W³óknina sterylizacyjna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1)W³óknina zielona 60cm x 60cm - 1500 szt.; 2)W³óknina zielona 75cm x 75cm - 1500 szt.; 3)W³óknina zielona 100cm x 100cm - 3500 szt.; 4)W³óknina niebieska 60cm x 60cm - 1500 szt.; 5)W³óknina niebieska 75cm x 75cm - 1500 szt.; 6)W³óknina niebieska 100cm x 100cm - 2500 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2    Nazwa: Os³onki na naro¿e tac sterylizacyjnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Kartonowa os³onka na naro¿a tac sterylizacyjnych - 11700 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3    Nazwa: Testy symulacyjne Bowie -Dicka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Testy symulacyjne Bowie - Dicka -1500 szt. 2) Przyrz±d testowy - 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4    Nazwa: Testy do kontroli procesów dezynfekcji termicznej w myjniach dezynfektorach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Wska¼niki chemiczne do kontroli dezynfekcji termicznej - 1400 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5    Nazwa: Ta¶ma samoprzylepna do sterylizacji parowej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Ta¶ma wska¼nikowa do pary wodnej - 600 rolek; 2) Ta¶ma do zamykania pakietów - 900 rolek
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 6    Nazwa: Wska¼niki do monitorowania procesów sterylizacji parowej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Biologiczny zestaw testowy o super szybkim odczycie do pary wodnej. Opakowanie zawieraj±ce 24 szt. zestawów + 5 wska¼ników - 60 op.; 2) Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej - odczyt po 3 godzinach. Opakowanie 25 zestawów + 25 szt. wska¼ników - 6 op.; 3) Fiolkowy wska¼nik biologiczny o szybkim odczycie do pary wodnej - odczyt po 3 godzinach - 700 szt.; 4) Wieloparametrowy wska¼nik chemiczny klasy 4 do pary wodnej - 2000 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 7    Nazwa: Testy do wykrywania pozosta³o¶ci zanieczyszczeñ bia³kowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Testy wykrywaj±ce pozosta³o¶ci bia³ka - 600 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 8    Nazwa: Test do kontroli skuteczno¶ci mycia w myjniach ultrad¼wiêkowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Test do kontroli skuteczno¶ci mycia w myjniach ultrad¼wiêkowych - 500 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 9    Nazwa: Zestaw wska¼nikowy do monitorowania skuteczno¶ci mycia sztywnych narzêdzi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zestaw wska¼nikowy do monitorowania skuteczno¶ci mycia sztywnych narzêdzi rurowych w myjniach dezynfektorach (zestaw = 25 szt.)- 15 zestawów
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 10    Nazwa: Koperty do dokumentacji procesów dezynfekcji i sterylizacji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1)Koperta z nadrukiem procesów sterylizacji parowej - 1150 szt.; 2)Koperta z nadrukiem procesów mycia i dezynfekcji - 1300szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 11    Nazwa: Wk³adki absorpcyjne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1)Wk³adka absorpcyjna do tac narzêdziowych - 250mm x 300mm - 1500 szt.; 2)Wk³adka absorpcyjna do tac narzêdziowych - 300mm x 500mm - 750 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 12    Nazwa: Materia³y eksploatacyjne do systemu dokumentacji T-DOC

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1)Etykiety do systemu T_DOC do drukarek etykiet model Zebra S4M - 225000 szt.; 2)Termotransferowa kalka woskowo ¿ywiczna, rozmiar 450m x110mm do drukarek etykiet model Zebra S4M - 34 szt.; 3)Ta¶ma do drukarki Brother P touch 9700 (24mm x 8m) - 7 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33141000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 13    Nazwa: ¦rodki do mycia i dezynfekcji w myjniach dezynfektorach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1)P³ynny zasadowy detergent do usuwania silnych zanieczyszczeñ (op.5 l) - 5 op.; 2)P³ynny ¶rodek neutralizuj±cy na bazie kwasu cytrynowego (op. 5 l)- 12 op.; 3)P³ynny ¶rodek p³ucz±cy na bazie ¶rodków powierzchniowo-czynnych (op. 5 l) - 12 op.; 4) P³ynny ¶rodek enzymatyczny do mycia w myjniach i mycia rêcznego (op. 5 l) - 120 op.; 5)P³ynny detergent ¶rednio zasadowy do myjni i mycia rêcznego (op. 5 l) - 60 op.; 6) P³ynny detergent ¶rednio zasadowy do myjni i mycia rêcznego (op. 25 l) - 8 op.; 7)P³ynny ¶rodek do dezynfekcji w myjniach - 5 min (op. 5 l)- 45 op.; 8)P³ynny ¶rodek p³ucz±cy na bazie ¶rodków powierzchniowo - czynnych (op. 25 l) - 6 op.; 9) P³ynny ¶rodek do pianowego mycia powierzchni sprzêtu, wózków i pojemników (op. 6 l) - 3op.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33631600-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesi±cach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.