To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-10
Ogłoszenie nr 340782 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Ostaszewo: Przebudowa drogi na części ulicy Słonecznej w miejscowości Ostaszewo.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwstycji w energię odnwialną i w oszczędzanie energii" w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", objętego PROW na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311973-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostaszewo, krajowy numer identyfikacyjny
17074790000000, ul.
ul. Kościuszki
51,
82112
Ostaszewo, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
552 471 328, faks
552 471 318, e-mail
ug@ostaszewo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ostaszewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi na części ulicy Słonecznej w miejscowości Ostaszewo.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SB.271.2.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi na części ulicy Słonecznej w miejscowości Ostaszewo. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej na części ul. Słonecznej i ul. Szkolnej w Ostaszewie na odcinku 0,300 km, w tym: a. wykonanie nakładki na istniejącej jezdni z bruku kamiennego; b. wykonanie poszerzeń; c. wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z AC16W 50/70; d. wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S 50/70; e. rozbiórka istniejącego chodnika, krawężników i obrzeży; f. wykonanie nowej nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej; g. wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej oraz zjazdów o nawierzchni bitumicznej; h. wykonanie poboczy z tłucznia oraz poboczy gruntowych; i. rozebranie części nawierzchni z bruku kamiennego; j. ustawienie opornika betonowego wzdłuż krawędzi jezdni; k. wykonanie oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci progów zwalniających; 2) Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji tj. uproszczony projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót jako załącznik pomocniczy. 3) Sposób wykonania zamówienia: a) Prace mają być wykonane zgodnie z normami, w tym sztuką budowlaną, wedle powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju pracach, z materiałów własnych Wykonawcy; b) Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie robót; c) W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci we własnym zakresie i na własny koszt; d) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót); e) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne i niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a. Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 1 do SIWZ b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 2 do SIWZ c. Przedmiar robót - Załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45112730-1
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45112000-5,
45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT266673.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 238005,31 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OSTASZEWO
więcej: przetargi OSTASZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.