eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraRozbudowa szko³y podstawowej w Bezrzeczu

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2016-01-13

Dobra: Rozbudowa szko³y podstawowej w Bezrzeczu
Numer og³oszenia: 3407 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 157611 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy, ul. Szczeciñska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rozbudowa szko³y podstawowej w Bezrzeczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj Rozbudowy szko³y podstawowej w Bezrzeczu. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej oraz budowy na jej podstawie obiektu szkolnego w pe³ni wykoñczonego wraz z instalacjami, osprzêtem wewnêtrznym i pod³±czeniami do mediów zewnêtrznych, zrealizowanego w technologii lekkiego szkieletu stalowego, dobudowanego do istniej±cego budynku szko³y podstawowej, przy ul. Górnej 3, dzia³ka nr 20, obrêb Bezrzecze pn.: Rozbudowa szko³y podstawowej w Bezrzeczu. 2) Zakres zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj obejmuje: a) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, z³o¿enie wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowê oraz nadzór autorski nad realizacj± robót budowlanych, b) realizacjê robót budowlanych, c) wyposa¿enie obiektu w meble ruchome. 3) Podstawê wykonania ww. zakresu stanowi: a) Program funkcjonalno-u¿ytkowy sporz±dzony przez ARCHITEKTON Dorota Bu³ka, z siedzib± w Szczecinie; b) decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego. 4) Zakres robót obejmuje równie¿ obs³ugê geodezyjn± oraz geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz±, a tak¿e sporz±dzenie ¶wiadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 5) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-u¿ytkowy, stanowi±cy za³±cznik do niniejszej umowy. 6) W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ zaprojektowaæ i wykonaæ nowe ogrodzenie panelowe wraz z dwoma furtkami wej¶ciowymi oraz dwoma bramami wjazdowymi wokó³ budynku szko³y tj. 180. mb. 2. Wykonanie dokumentacji projektowej obejmuje: a) Sporz±dzenie aktualnej mapy sytuacyjno-wysoko¶ciowej do celów projektowych (wtórnik mapy zasadniczej w skali 1:500), b) Projekt budowlany uwzglêdniaj±cy wszystkie niezbêdne bran¿e ³±cznie z projektem zagospodarowania terenu, c) Projekt wykonawczy we wszystkich bran¿ach; d) Charakterystykê energetyczn± obiektu; e) Informacjê dotycz±c± bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia dla ka¿dej bran¿y; f) Specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu dokumentacji projektowej w ka¿dej bran¿y; g) Kosztorysy inwestorskie dla ka¿dej bran¿y; h) Przedmiary robót dla ka¿dej bran¿y; i) Instrukcjê bezpieczeñstwa p.po¿.; j) Uzyskanie wszystkich niezbêdnych uzgodnieñ, pozwoleñ i opinii wymaganych obowi±zuj±cymi przepisami. 3. Projekt powinien byæ opracowany w nastêpuj±cych bran¿ach: a) Projekt zagospodarowania terenu; b) Architektura z technologi±; c) Konstrukcja d) Instalacje sanitarne wewnêtrzne: wody, kanalizacji sanitarnej, c.c.w. i c.o. e) Instalacja wentylacji mechanicznej; f) Instalacja elektryczna wewnêtrzna: elektryczna i o¶wietleniowa, w tym o¶wietlenia ewakuacyjnego; g) Instalacja odgromowa; h) Instalacje teletechniczne; i) Instalacje zewnêtrzne: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, c.o. i c.c.w., gazu, elektryczna, o¶wietlenia zewnêtrznego; j) Charakterystyka energetyczna obiektu; 4. Do zadañ Wykonawcy nale¿y przygotowanie wniosku i uzyskanie pozwolenia na budowê. 5. Dokumentacjê niezbêdn± do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnieñ i pozwoleñ wymaganych przepisami dostarcza Wykonawca na swój koszt. 6. W trakcie wykonywania dokumentacji Zamawiaj±cy ma prawo do kontroli zaawansowania prac projektowych. 7. Poza innymi obowi±zkami wynikaj±cymi z tre¶ci umowy, do obowi±zków Wykonawcy w ramach dzia³añ nale¿y: 1) Uzyskanie akceptacji projektu budowlanego przez Zamawiaj±cego przed z³o¿eniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowê; 2) Uzyskanie akceptacji projektu wykonawczego przez Zamawiaj±cego; 3) Opracowanie dokumentacji projektowej w nastêpuj±cych ilo¶ciach egzemplarzy: a) Projekt budowlany wszystkich bran¿ - po 5 egz.; b) Projekt wykonawczy wszystkich bran¿ - po 5 egz.; c) Kosztorysy inwestorskie dla ka¿dej bran¿y - po 2 egz.; d) Przedmiary robót dla ka¿dej bran¿y - po 2 egz.; e) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 5 egz.; f) Instrukcjê bezpieczeñstwa p.po¿. - po 2 egz.; g) Dokumentacja w wersji elektronicznej, format zapisu PDF - 2 egz. 4) Przed³o¿enie o¶wiadczenia o kompletno¶ci we wszystkich wymaganych bran¿ach, dokumentacji projektowej stanowi±cej przedmiot umowy oraz o¶wiadczenia, ¿e dokumentacja projektowa zosta³a wykonana w sposób zgodny z ustaleniami okre¶lonymi w Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz wymogami ustawy Prawo budowlane i przepisami prawa. 8. Projektant przenosi na Zamawiaj±cego w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 umowy ca³o¶æ autorskich praw maj±tkowych oraz w³asno¶æ egz. utworu, w tym równie¿ prawo wykonywania zale¿nego prawa autorskiego i wyra¿a zgodê na: 1) Dokonywanie w projekcie zmian wynikaj±cych z potrzeby zmiany rozwi±zañ projektowych, zastosowania materia³ów, ograniczenia wydatków, zmiany obowi±zuj±cych przepisów itd.; 2) Utrwalanie projektu w postaci cyfrowej; 3) Zwielokrotnianie projektu poprzez odbitki ksero; 4) Udostêpnienie projektu osobom trzecim w celu wykonania przez nie nadzoru nad wykonaniem prac realizowanych na podstawie tego projektu. 9. Sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie: 1) Kontroli zgodno¶ci realizacji inwestycji z projektem, w toku wykonywania robót budowlanych; 2) Uzgadniania i oceny zasadno¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, a zg³aszanych w toku wykonywania robót budowlanych, 3) Udzia³u w komisjach, naradach technicznych, 4) Udzielania wszelkich wyja¶nieñ dotycz±cych w±tpliwo¶ci powsta³ych w toku realizacji inwestycji, wynikaj±cych z opracowanej dokumentacji projektowej, 5) Udzia³u w odbiorze inwestycji i w czynno¶ciach maj±cych na celu doprowadzenie do osi±gniêcia projektowanej zgodno¶ci funkcjonalnej obiektu, 6) Sprawowania aktywnego nadzoru, weryfikacji, opiniowania, doboru oraz koordynacji w zakresie szczegó³owych rozwi±zañ wykonawczych. 10. Poza innymi obowi±zkami wynikaj±cymi z tre¶ci umowy i SIWZ, do obowi±zków Zamawiaj±cego nale¿y: 1) Zatwierdzenie dokumentacji projektowej w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni kalendarzowych; 2) Protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu budowy w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowê; 3) Dokonanie odbioru koñcowego. 11. Poza innymi obowi±zkami wynikaj±cymi z tre¶ci umowy i SIWZ, do obowi±zków Wykonawcy nale¿y: 1) Dostarczenie w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy szczegó³owego harmonogramu rzeczowo-finansowego do zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego. Na wniosek Wykonawcy harmonogram mo¿e byæ aktualizowany, za zgod± Zamawiaj±cego; 2) Dostarczenie w dniu podpisania umowy Tabeli Elementów Rozliczeniowych, bêd±cej za³±cznikiem do umowy, sporz±dzonej w stopniu szczegó³owo¶ci, co najmniej takim jak we wzorze za³±czonym do SIWZ. Ujêta w Tabeli Elementów Rozliczeniowych: a) Warto¶æ wynagrodzenia brutto za wykonanie dokumentacji projektowej nie mo¿e przekroczyæ 3% warto¶ci wynagrodzenia umownego brutto; b) Warto¶æ wynagrodzenia brutto za prowadzenie nadzoru autorskiego nad robotami nie mo¿e przekroczyæ 1% warto¶ci wynagrodzenia umownego brutto; 3) protokolarne przejêcie od Zamawiaj±cego terenu budowy; 4) budowa zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb w³asnych wraz z zabezpieczeniem dostawy mediów niezbêdnych dla ich funkcjonowania (zapewnienie dostawy wody energii elektrycznej, odprowadzenia nieczysto¶ci); 5) ustawienie tablicy informacyjnej budowy zgodnej z przepisami zawartymi w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 26.04.2002 r. w sprawie dziennika budowy, monta¿u i rozbiórki tablicy informacyjnej oraz og³oszenia zawieraj±cego dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia; 6) zapewnienie ochrony mienia znajduj±cego siê na terenie budowy, w szczególno¶ci pod wzglêdem przeciwpo¿arowym; 7) oznaczenie terenu budowy oraz odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami; 8) zabezpieczenie terenu budowy poprzez jego trwa³e ogrodzenie. Ogrodzenie ma byæ wykonane z p³yt pe³nych i jednorodnych na ca³ym obwodzie, w sposób uniemo¿liwiaj±cy dostêp osób trzecich; 9) wykonanie Planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia; 10) uzyskanie zatwierdzenia materia³ów budowlanych przed ich wbudowaniem - udzielanego przez bran¿owych Inspektorów nadzoru oraz przekazywanie Inspektorom na bie¿±co: certyfikaty na znak bezpieczeñstwa, deklaracje zgodno¶ci wyrobów z polsk± lub europejsk± norm±, aprobaty techniczne - dla tych materia³ów oraz gwarancji producentów dla montowanych urz±dzeñ i sprzêtu; 11) przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeñ i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - monta¿owych, na w³asny koszt; 12) zg³oszenie Inspektorowi nadzoru inwestorskiego robót ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, 13) wykonanie na w³asny koszt odkrywki elementów robót budz±cych w±tpliwo¶æ w celu sprawdzenia jako¶ci ich wykonania, je¿eli wykonanie tych robót nie zosta³o zg³oszone do sprawdzenia przed ich zakryciem; 14) usuniêcie poza teren budowy wszelkich urz±dzeñ tymczasowych, zaplecza itp., po zakoñczeniu robót; 15) uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu robót, doprowadzenie nawierzchni wjazdu oraz dróg wewnêtrznych na terenie Publicznej Szko³y Podstawowej w Bezrzeczu do stanu sprzed rozpoczêcia budowy; 16) dostarczenie Zamawiaj±cemu, po zakoñczeniu robót (nie pó¼niej ni¿ 5 dni roboczych po zg³oszeniu robót do odbioru), dokumentacji odbiorowej: a) o¶wiadczenia kierownika budowy, zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo budowlane: - o zgodno¶ci wykonania obiektu z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowê i przepisami, - o doprowadzeniu do nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy; b) dokumentacji powykonawczej potwierdzonej przez Kierownika budowy i Inspektorów bran¿owych; c) protoko³ów odbiorów technicznych (orygina³y); d) protoko³ów prób, badañ i sprawdzeñ; e) geodezyjnej inwentaryzacja powykonawcza wraz ze sporz±dzon± w jej wyniku dokumentacj± geodezyjno-kartograficzn± (mapa zasadnicza - arkusz w skali 1:500 obejmuj±cy ca³y zakres robót) - zarejestrowan± w PODGIK. f) orygina³u dziennika budowy. 12. Wszystkie materia³y pochodz±ce z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagaj±ce wywozu, bêd± stanowi³y w³asno¶æ Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. z pó¼n. zmianami. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, ma obowi±zek w pierwszej kolejno¶ci poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest on niemo¿liwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania powsta³ych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ Zamawiaj±cemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru koñcowego przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.22.00.00 - Us³ugi projektowania architektonicznego 71.22.30.00 - Us³ugi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacj± 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXPERT Sp. z o.o., ul. Pyrzycka 4, 73-115 Dolice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 7195928,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 4938450,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 4938450,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 8075944,34

  • Waluta: PLN .


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.