To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-05
Potulice: Dostawy przypraw, innych art. spożywczych oraz makaronu i produktów sypkich (znak sprawy 2/2009)
Numer ogłoszenia: 34081 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2372 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Administracji Budynków Mieszkalnych przy Zakładzie Karnym, ul. Bydgoska 1, Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3864168, faks 0-52 3864168.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy przypraw, innych art. spożywczych oraz makaronu i produktów sypkich (znak sprawy 2/2009).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy dostaw przypraw, innych art. spożywczych oraz makaronu i produktów sypkich, które zostało podzielone na 3 części (grupy). 2. Zamawiający informuje, że ilości szacunkowe artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3. Oferowane artykuły mają być w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze/litrażu/ilości sztuk np. tabletek (tzw. promocja) niż określone w rozdziale III siwz (dotyczy okresu realizacji zamówienia na podstawie umowy). 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone w niniejszej siwz, pod warunkiem, że będą posiadały parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 2 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. 6. Termin ważności dostarczanych artykułów, minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 7. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczać będzie artykuły do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego na terenie Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1. 2) Wykonawca dostarczać będzie artykuły własnym transportem, na swój koszt, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 3) Dostarczane artykuły sypkie mają być niezbrylone. 4) Opakowania muszą posiadać nadrukowany kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze lub litrażu, lub ilości j.m. (np. sztuk). 5) Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, w godzinach 8:00 - 12:00. 6) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.83.12.00 - Cukier biały 15.87.12.30 - Ketchup 15.87.12.73 - Majonez 15.87.12.50 - Musztarda 15.61.33.80 - Płatki owsiane 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane 15.33.22.40 - Galaretki owocowe 15.85.11.00 - Makaron niegotowany .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 152623.66 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: grupa 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MIREX K. i H. Mirek Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 10, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 43685,38
- Oferta z najniższą ceną: 43685,38 oferta z najwyższą ceną: 43685,38
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: grupa 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MIREX K. i H. Mirek Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 10, 77-300 Człuchów, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 76679,20
- Oferta z najniższą ceną: 76679,20 oferta z najwyższą ceną: 78950,90
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Grupa 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 00-113 Warszawa, ul. Emilii Plater 53, Oddział w Bydgoszczy, ul. Przemysłowa 8, 85-758 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32259,08
- Oferta z najniższą ceną: 32259,08 oferta z najwyższą ceną: 38222,80
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.