To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-21
Elbląg: kompleksowa obsługa projektu LIFEscape: Implementing the European Landscape Convention in the South BalticRegion realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013
Numer ogłoszenia: 340849 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314395 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Krajobrazowy Wysoczyzny Elbląskiej, ul. Bohaterów Westerplatte 18, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 611 45 90, faks 55 611 45 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa projektu LIFEscape: Implementing the European Landscape Convention in the South BalticRegion realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę projektu LIFEscape: Implementing the European Landscape Convention in the South BalticRegion realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013 poprzez pełnienie funkcji zewnętrznego Biura Obsługi Projektu, 2) w ramach pełnienia funkcji zewnętrznego Biura Obsługi Projektu wyodrębnione zostaną co najmniej następujące stanowiska: a) koordynator projektu (Project Coordinator), b) menadżer finansowy projektu (Financial Manager), c) koordynator PR projektu (Information Officer), 3) zakres obowiązków zewnętrznego Biura Obsługi Projektu będzie obejmował w szczególności: a) koordynację merytoryczną projektu - stanowiącą zadanie koordynatora projektu (Project Coordinator), tj. w szczególności: - zapewnienia spójności i jakości wszystkich działań oraz realizacji celów i wskaźników realizacji projektu zawartych we wniosku aplikacyjnym, - doradzanie partnerom w kwestiach formalnych i reprezentowanie ich interesów w kontaktach z przedstawicielami PWT Południowy Bałtyk, - sporządzanie harmonogramu działań przewidzianych w projekcie oraz dopilnowanie ich realizacji, - sporządzanie raportów z realizacji projektu (Project Progress Reports) na podstawie danych dostarczonych przez partnerów, - dopilnowanie wszelkich formalności narzuconych przez PWT Południowy Bałtyk, - współorganizacja i moderowanie konferencji oraz innych spotkań związanych z projektem, - prowadzenie interaktywnych warsztatów podsumowujących wyniki kończącej fazy projektu i ustanawiających dalsze plany oraz strategie pracy w projekcie, - podejmowanie wszelkich działań opisanych we wniosku aplikacyjnym mających na celu realizację wskaźników i zadań ujętych w projekcie, - stały nadzór i koordynacja zadań realizowanych przez kadrę projektu, - udział w regularnych spotkaniach organizacyjnych z przedstawicielami Beneficjenta Wiodącego (Park Krajobrazowy Wysoczyzny Elbląskiej), - kierowanie przebiegiem projektu, - zarządzanie wprowadzaniem ewentualnych zmian i przesunięć w budżecie, - dbałość o realizację zadań projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach PWT Południowy Bałtyk, - koordynowanie i kontrolowanie prowadzenia przez partnerów dokumentacji biurowej projektu, segregacja dokumentów i ich archiwizacja, - prowadzenie monitoringu, kontroli i ewaluacji prowadzonych działań w ramach projektu, - reagowanie na zmiany, nieprawidłowości i negatywne ryzyka w projekcie, - regularne omawianie problemów ze sprawozdawaniem na spotkaniach projektowych, - tworzenie okresowych raportów z realizacji działań przewidzianych w obowiązkach Biura Obsługi Projektu dla Beneficjenta Wiodącego, b) koordynację finansową projektu - stanowiącą zadanie menadżera finansowego projektu (Financial Manager), tj. w szczególności: - przygotowanie schematów podziału kosztów dzielonych, - sporządzanie i rozsyłanie faktur za koszty dzielone, - nadzór nad płatnościami za koszty dzielone, - ściąganie należności za koszty dzielone, - przelewanie należnych rat za koszty dzielone na konta wykonawców, - przekazywania otrzymanego zwrotu ERDF na konta partnerów, - obliczanie i kontrolowanie płynności finansowej poszczególnych partnerów, - tworzenie bilansu połowicznego i końcowego, - nadzór nad prawidłowym prowadzeniem konta projektu, - przygotowanie indywidualnych formularzy raportowych dla każdego partnera, - pomoc w wypełnianiu formularzy raportowych i certyfikowaniu wydatków, - wstępna ocena kwalifikowalności kosztów planowanych w projekcie, - kontakty ze Wspólnym Sekretariatem Technicznym Programu oraz Kontrolerem Pierwszego Stopnia w poszczególnych krajach partnerskich, - na podstawie danych i certyfikatów dostarczonych przez partnerów sporządzenie 6 wspólnych sprawozdań finansowych (Financial Reports), na podstawie których, po zatwierdzeniu przez Wspólny Sekretariat Techniczny, refundowane będą koszty partnerów, - ustalanie i monitorowanie wydatków Beneficjenta Wiodącego oraz pomoc w ustalaniu i monitorowaniu kosztów partnerów, - pełnienie funkcji wewnętrznego audytu w ramach projektu, w tym informowanie i doradzanie partnerom w wyborze Kontrolera Pierwszego Stopnia, wstępna ocena i weryfikacja kwalifikowalności kosztów, kontakt z Kontrolerami Pierwszego Stopnia w poszczególnych krajach, monitorowanie procesu Kontroli Pierwszego Stopnia w projekcie, rozwiązywanie bieżących problemów, c) działania polegające na komunikowaniu się z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym w celu kształtowania pozytywnego wizerunku projektu - stanowiące zadania koordynatora PR projektu (Information Officer), tj. w szczególności: - reprezentowanie projektu razem i w imieniu Beneficjenta Wiodącego, - sporządzenie strategii komunikacyjnej projektu i jej realizowanie poprzez dotarcie do wewnętrznych adresatów projektu (partnerów) oraz zewnętrznych adresatów projektu, - zarządzanie stroną internetową w systemie CMS, - planowanie druku materiałów promocyjnych: broszur, plakatów, banerów, itp. (koszty druku w zależności od potrzeb pokrywane są przez partnerów), - bieżące informowanie przy udziale partnerów grup docelowych o wynikach działań realizowanych w projekcie, - bieżący, aktywny kontakt e-mailowy i telefoniczny z partnerami, - organizacja i przeprowadzenie warsztatów dotyczących komunikacji i PR na spotkaniach projektu, - organizacja przepływu informacji pomiędzy Beneficjentem Wiodącym, Wspólnym Sekretariatem Technicznym Programu oraz partnerami projektu, - sporządzanie biuletynu informacyjnego, - kontakt z mediami (sporządzanie materiałów dla mediów, pisanie artykułów do prasy krajowej i wydawnictw międzynarodowych, za autoryzacją Beneficjenta Wiodącego udzielanie wywiadów do prasy, radia i telewizji), - aktywne werbowanie członków organizacji będącej przedłużeniem projektu LIFEscape, 4) zamawiający dopuszcza wykonywanie zadań przypisanych menadżerowi finansowemu projektu (Financial Manager) oraz koordynatorowi PR projektu (Information Officer) przez jedną osobę, 5) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków realizacji przedmiotu zamówienia określonych w projekcie umowy - załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności określonych w załącznikach do projektu umowy, tj.: a) umowa o dofinansowanie z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, b) wniosek aplikacyjny projektu pn. LIFEscape: Implementing the European Landscape Convention in the South BalticRegion, c) Program Operacyjny Południowy Bałtyk 2007-2013 zatwierdzony przez Komisję Europejską w dniu 20 grudnia 2007 r., d) Plan Komunikacji Programu przygotowany przez Instytucję Zarządzającą PWT Południowy Bałtyk 2007-2013, e) podręcznik Programu (Programme Manual) zatwierdzony przez Komitet Monitorujący PWT Południowy Bałtyk 2007-2013, f) wytyczne w zakresie kontroli pierwszego stopnia w ramach PWT Południowy Bałtyk 2007-2013, g) wytyczne dotyczące kwalifikowania wydatków i projektów w ramach programów współpracy transgranicznej Europejskiej Współpracy Terytorialnej realizowanych z udziałem Polski w latach 2007-2013.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: wykonanie przedmiotu zamówienia współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Projektów Fidler s.c. Katarzyna Fidler, Jan Fidler, Friedelstrasse 12, Berlin, kraj/woj. Niemcy.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 528455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 426829,27
Oferta z najniższą ceną: 426829,27 / Oferta z najwyższą ceną: 699000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.