Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-19
Łódź: Dostawa drobnego sprzetu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Numer ogłoszenia: 34084 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji , ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, faks 042 6590412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzetu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzetu medycznego i materiałów jednorazowych do WZZOZCLChPłiR w Łodzi. Zamówienie poniżej 206 tys. euro. Zamówienie podzielone jest na 36 części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie, Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do SIWZ; 3.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 4 do SIWZ Inne dokumenty wymagane SIWZ: Katalogi lub foldery potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia określonego w części 1 Załącznika nr 3 do SIWZ. 4.Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ 5.Celem oceny zgodności parametrów oferowanego drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych określonych w częściach 1 - 4 załącznika nr 3 do SIWZ, należy dostarczyć Zamawiającemu próbki w ilościach podanych w w/w załączniku. Termin dostawy próbek - najpóźniej w dniu otwarcia ofert (próbki należy tak oznakować, by ich identyfikacja nie budziła wątpliwości). Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: - formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą: - Załączniki - wymienione w pkt 8.1-8.3 SIWZ - Formularz cenowy- Załącznik nr 3 do SIWZ - Próbki materiałów medycznych dla części 1 - 4 w ilościach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C, I piętro (Dział Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Okólna 181 Łódź, Pawilon C, II piętro (Kancelaria Zespołu).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu minipłytek do zakotwień całkowitych szczęki i żuchwy oraz materiałów do odbudowy tkanki kostnej
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa sprzętu medycznego
- Sukcesywna dostawa membran oraz urządzenia do nanozłamań dla Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawa endoprotezy jednoprzedziałowej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii ręki.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.