To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-10
Ogłoszenie nr 340908 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Żory: Realizacja etapu I projektu "Profi - Szkoła - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Żorach" obejmującego zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy i doposażenia pracowni technik pojazdów samochodowych przy Zespole Szkół Budowlano-Informatycznych w Żorach dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Projekt pn. Profi-Szkoła - doposażenie pracowni w ramach kształcenia zawodowego w Żorach.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 312757-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 315230 - 2016, 319639 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory, krajowy numer identyfikacyjny
27625554200000, ul.
Al. Wojska Polskiego
25,
44240
Żory, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
324 348 245, faks
324 348 248, e-mail
umzory@um.zory.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zory.pl/?c=7074
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja etapu I projektu "Profi - Szkoła - doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w Żorach" obejmującego zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy i doposażenia pracowni technik pojazdów samochodowych przy Zespole Szkół Budowlano-Informatycznych w Żorach dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.18.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy i doposażenia pracowni technik pojazdów samochodowych przy Zespole Szkół Budowlano-Informatycznych w Żorach 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Program Funkcjonalno-Użytkowy, b) Koncepcja. Zakres prac obejmuje: Wykonanie prac projektowych i budowlanych polegających na rozbudowie budynku szkoły o nowy budynek pracowni dla zawodu technik pojazdów samochodowych przy Zespole Szkół Budowlano-Informatycznych, w oparciu o załączoną koncepcję i program funkcjonalno-użytkowy. W ramach zadania należy: a) opracować i przekazać Zamawiającemu dokumentację techniczną obejmującą projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach; b) uzyskać decyzje o pozwoleniu na budowę; c) wykonać prace budowlane - zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją budowlaną; d) dostarczyć i zabudować elementy wyposażenia pracowni - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. e) uzyskać pozwolenie na użytkowanie wybudowanego obiektu. Dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 128,60 m2 powierzchnia użytkowa - 108,29 m2 kubatura ~ 707,30 m3 Należy zaprojektować i wybudować budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z trzema bramami wjazdowymi. Budynek należy usytuować pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły a istniejącym budynkiem sali gimnastycznej. Realizacja nowego budynku pracowni dla zawodu technik pojazdów samochodowych wymaga utwardzenia terenu zielonego (dojazd do obiektu, do bram wjazdowych) - teren utwardzony o powierzchni około 70,0m2, utwardzenie z kostki brukowej betonowej bezfazowej koloru grafitowego lub szarego, kostka brukowa na odpowiedniej podbudowie ograniczona krawężnikiem betonowym na ławie z oporem. Wymagania Zamawiającego dotyczące prac projektowych. 2.1 Podstawa opracowania dokumentacji. 1. Dokumentacje projektową należy wykonać na podstawie: a. Koncepcji b. Programu Funkcjonalno-Użytkowego 2. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz Polskich i Europejskich Norm, instrukcjami producenta i przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Projekty winny uwzględniać szczegółowe przepisy Straży Pożarnej, BHP oraz Sanepidu. 4. Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał dokumentację projektową z Zamawiającym w zakresie rozwiązań architektonicznych, konstrukcyjnych, instalacyjnych jak i materiałowych (w terminach nie powodujących opóźnienia w realizacji robót). 2.2. Zakres dokumentacji projektowej: 1. Projekt Budowlany Architektoniczno-Konstrukcyjny, wraz z zagospodarowaniem terenu uwzględniającym dojazd do obiektu pracowni, z obliczeniami konstrukcyjnymi i niezbędnymi zestawieniami, w tym: zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej, stali zbrojeniowej itp. ,oraz z Informacją BIOZ. 2. Projekt Wykonawczy Architektoniczno- Konstrukcyjny zawierający między innymi aranżację wnętrz z zestawieniem wyposażenia oraz szczegóły rozwiązań architektonicznych i konstrukcyjnych. 3. Projekty branżowe, w tym: a) instalacji wod- kan, i c.w.u.; b) instalacji c.o. dla projektowanej dobudowy wraz z naczyniem wzbiorczym zamkniętym dla całego budynku ZSBI (zamknięcie układu otwartego); c) wentylacji mechanicznej; d) elektryczna wewnętrzna linia zasilająca z rozbudową rozdzielni głównej (zabudowa zabezpieczeń prądowych), e) oświetlenie ogólne, oświetlenie awaryjne, oświetlenie punktowe - warsztatowe, oświetlenie tablic, f) instalacja gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń warsztatowych i technologicznych (wentylacja, c.o.), g) instalacje p.poż. jeśli będą wymagane, h) instalacja odgromowa, i) instalacja kontroli dostępu i sygnalizacji włamania, j) monitoring wizyjny wewnętrzny i zewnętrzny, k) instalacja zintegrowana telefoniczno - komputerowa z połączeniem do centrali telefonicznej i rutera szkoły. 4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich branż (jako uszczegółowienie dokumentacji projektowej). 2.3. Kompletność dokumentacji 1. dokumentację budowlaną należy opracować w 5 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej (pliki dxf. lub dwg. oraz doc.) i w plikach pdf. 2. dokumentację wykonawczą należy opracować w 3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej (pliki dxf. lub dwg. oraz doc.) i w plikach pdf. 3. specyfikacje techniczne, BIOZ w 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (pliki doc.pdf) 4. załączyć do opracowanej dokumentacji uprawnienia projektantów opracowujących poszczególne części projektów budowlano-wykonawczych, zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa, oraz oświadczenie, że projekt został sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, 2.4.Obowiązki projektanta. Biuro projektowe w ramach zamówienia jest zobowiązane między innymi do: a) udziału w odbiorach końcowych robót, b) uzyskania warunków dostawy mediów, c) dokonania uzgodnień branżowych, d) udziału w czynnościach związanych z dopuszczeniem obiektu do użytkowania, e) pełnienia nadzoru autorskiego we wszystkich branżach, w tym: ? pilnowanie na bieżąco prawidłowej realizacji budowy pod względem zgodności rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z projektem ? na bieżąco wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu budowlanego, wykonawczego, STWIOR i ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji na żądanie inwestora, inspektora nadzoru inwestorskiego oraz kierownika budowy ? na bieżąco uzgadnianie z inwestorem i kierownikiem budowy możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej materiałów i urządzeń, ? na bieżąco czuwanie, aby zakres wprowadzanych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę, ? udział w komisjach i naradach koordynacyjnych organizowanych przez inwestora lub kierownika budowy na budowie (obecność na budowie co najmniej raz na 3 tygodnie) ? na bieżąco udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia inwestycyjnego ? na bieżąco ocena wyników badań materiałów i elementów budowlanych, f) zamówienia map do celów projektowych, g) uzyskania wszelkich niezbędnych opinii. Obiekt należy wykonać zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną. UWAGA ! 1. Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie szkolnym w związku z czym wszystkie roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z dyrektorem placówki oraz w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie placówki z zachowaniem przepisów bhp. i ppoż. 2. Zmiany w dokumentacji projektowej w rozumieniu art. 36a ust. 5 Prawa Budowlanego w czasie wykonywania robót budowlanych mogą być dokonywane za zgodą Zamawiającego i Projektanta. Dokonane zmiany winny zostać udokumentowane przez: a) zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, b) rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją, jaki element dokumentacji zastępują, c) wpisy do Dziennika Budowy, d) protokoły lub notatki służbowe podpisywane przez strony i załączane do Dziennika Budowy. 3. Nadzór autorski sprawowany będzie od dnia przekazania placu budowy do zakończenia budowy. Planowane zakończenie budowy lipiec 2017r. 4. Projektant pełnić będzie nadzór autorski według potrzeb wynikających z postępu robót na każde wezwanie Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru (dokonane telefonicznie lub e-mail, lub na 3 dni przed oczekiwanym pobytem w przypadku wizytacji na budowie). 5. Każdy pobyt Projektanta na budowie musi być odnotowany odpowiednim wpisem do Dziennika Budowy. 6. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do ustawienia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej i dbania o jej stan techniczny. Tablica informacyjna musi być wyeksponowana przez cały okres realizacji prac. Po zrealizowaniu inwestycji zamontowanie tablicy pamiątkowej o współfinansowaniu inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - zgodnie z wzorem tablic znajdującym się w pliku PROMOCJA stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Jeżeli w dokumentacji przetargowej element przedmiotu zamówienia został wskazany poprzez znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces lub opisano element przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i ust.3 ustawy pzp, ewentualne wskazania na takie elementy przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza w takim przypadku oferowanie elementów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentacji przetargowej. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie elementy zostały zmienione i określić jakie elementy w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45223000-6,
45262500-6,
45260000-7,
45310000-3,
45311200-2,
45312100-8,
45312200-9,
45312311-0,
45317300-5,
45311000-0,
45314200-3,
45316000-5,
45112100-6,
45231110-9,
45332000-3,
45332400-7,
45331000-6,
71320000-7,
71221000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT391242.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 587000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- "Świadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Żory usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w 2025 r."
- Roboty ogólnobudowlane i remontowe w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2025 r
- Remont ulicy Bankowej w miejscowości Żory
- Roboty budowlane i remontowe oraz całodobowa obsługa i utrzymanie w zakresie instalacji wod.-kan., c.o. i gazowej w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2025 r.
- Roboty budowlane i remontowe oraz całodobowa obsługa, utrzymanie i pomiary w zakresie instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach w 2025 r.
- Remont ulicy Powstańców w miejscowości Żory w ramach projektu dofinansowanego przez Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.