eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoDostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych oraz eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-11

Nisko: Dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych oraz eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek.
Numer ogłoszenia: 340914 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych oraz eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nisku materiałów biurowych i papierniczych oraz eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek. Dostawa materiałów biurowych i papierniczych oraz eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek realizowana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie szczegółowych zamówień w terminie do 31 grudnia 2012 r. Zamówiona faxem dostawa musi być zrealizowana w ciągu 2 dni roboczych (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego, a w przypadkach wymagających natychmiastowej dostawy w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Jeżeli termin realizacji dostawy przypada na dzień wolny od pracy dla Zamawiającego, termin ten upływa w następnym dniu roboczym Zamawiającego. Część I - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych wg zestawienia Lp. Nazwa materiału Jedn. ilość 1 Blok listowy A5 100 kart szt 10 2 Blok listowy A4 100 kart szt 10 3 Długopis na sprężynce szt 20 4 Długopis żelowy t.gel pen dobrej jakości, niebieski, czarny szt 150 5 Długopis zwykły dobrej jakości, niebieski, czarny szt 250 6 Dysk CD R w etui t. Slim szt 250 7 Foliopis do CD R, cienka końcówka szt 20 8 Gumki do ołówka szt 30 9 Klipy biurowe 32mm (12szt) opak 3 10 Klipy biurowe 25mm (12szt) opak 3 11 Klipy biurowe 15mm (12szt) opak 3 12 Koperta C5, biała samoklejąca / 500 szt/ opak 10 13 Koperta E4 z rozszerzanym dołem szt 50 14 Koperta C 6, biała samoklejąca /1000 szt/ opak 12 15 Koperty bąbelkowe do przesyłania dysków CD szt 20 16 Kostka samoprzylepna kolorowa 38x51 mm /3 szt/ szt 30 17 Kostka samoprzylepna kolorowa 76x76 mm szt 50 18 Koszulka foliowa A4 /100 szt/ opak 10 19 Korektor 4,18 ml typu pentel szt 30 20 Korektor w taśmie szt 20 21 Kostka kolorowa luz szt 50 22 Klej biurowy t.Esselte , 20 g szt 40 23 Nożyczki 18 do 20 cm szt 5 24 Ołówek zwykły HB szt 50 25 Papier ksero A3, CIE 161, 80 g/m? /500szt/ ryza 50 26 Papier ksero A4, CIE 161, 80 g/m? /500szt/ ryza 900 27 Papier wizytówkowy biały 246 g , A4 (25szt) opak 5 28 Rolka termiczna 57x30 /10szt Opak 3 29 Rozszywacz Szt 5 30 Spinacze duże 50 mm/ 100 sztuk opak 60 31 Segregatory kolorowe A4, 50 mm t. Esselte szt 200 32 Segregatory kolorowe A4, 75 mm t. Esselte Szt 300 33 Skoroszyt zawieszkowy A4, biały, kartonowy szt 200 34 Skoroszyt oczkowy A4, biały, kartonowy Szt 250 35 Skoroszyt plastikowy A4 szt 50 36 Taśma klejąca 24mm x 10m Szt 60 37 Teczka z gumką kolorowa Szt 20 38 Tusz do stempli czerwony / dobry czerwony/ szt 10 39 Teczka papierowa wiązana A4 , biała, kwasoodporna na większą ilość dokumentów Szt 1400 40 Zakładki indeksujące, kolorowe opak 10 41 Zeszyt 16 kart, kratka, A5 szt 10 42 Zeszyt A5, 60 kart, kratka Szt 20 43 Zakreślacz kolorowy (żółty, zielony, pomarańczowy) szt 30 44 Zszywacz do conajmniej 40 kartek Opak 5 45 Zszywki 24/6 t. Esselte (dobrej jakości) Opak 20 Część II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i drukarek Lp. Nazwa przedmiotu O/R Jedn. 1 Atrament HP 5600 czarny 1 2 Atrament HP 5600 kolor 2 3 Atrament HP 8600 czarny, 58,5ml 3 4 Atrament HP 1360, czarny 1 5 Atrament HP 1360, kolor 1 6 Atrament 510 HP kolor 2 7 Atrament HP 3550, kolor 1 8 Atrament HP 3550, 10 ml, czarny 3 9 zestaw atramentów sublimacyjnych 6 kolorów 100ml do drukarki Epson P50 2 10 zestaw atramentów 6 kolorów 100ml do drukarki Epson P50 3 11 Toner HP 1505n, 2000 kopii 2 12 Toner HP 1018 LJ, 3000 kopii 2 13 Toner Samsung ML 3051 ND, 8000 kopii 2 14 Toner Samsung ML 2010 D3, 3000 kopii 10 15 Toner Dell 2230, 3500 kopii O 5 16 Toner Lexmark 120, 2000 kopii O 8 17 Toner RICOH C2800, oryginał, kolor, 16 000 kopii O 1 18 Toner RICOH C2800, oryginał, 20 000 kopii O 1 19 Toner do ksero RICOH 2016 2 20 Toner RICOH 2022, oryginał, 11 000 kopii O 5 21 Toner RICOH MPC 2050, oryginał,kolor, C/M/Y O 1 22 Toner RICOH MPC 2050, oryginał, 10 000 kopii, czarny O 3 23 Toner Ricoh MPC 3002, kolor C/M/Y O 1 24 Toner Ricoh 3002 MPC czarny, oryginał O 1 25 Toner do faxu KX-FAT 411 E O 1.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia - na potwierdzenie których Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 2, (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt. 3 (Załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt.3 (załącznik nr 2 do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 4 (Załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz ze specyfikacjami cenowymi.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Znajdują się w § 9 ust 2 Wzoru umowy cyt. 2.Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy: 2.1. zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2.2. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: 2.2.1. gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2.3.wystapienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, 2.4. zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć chwili zawarcia umowy, 2.5. konieczności zmiany osób przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy, 2.6.wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca może ją odpowiednio obniżyć,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko - Biuro Obsługi Interesanta (pokój Nr 1)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.