To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-16
Bytom: Świadczenie w roku 2016 usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Numer ogłoszenia: 34092 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325034 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Mieszkania, ul. Zielna 25B, 41-907 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 413 00 30, faks 32 430 00 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie w roku 2016 usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie w roku 2016 usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków (w ich częściach wspólnego użytkowania tj. klatkach schodowych, piwnicach, strychach itp.) oraz na terenach zewnętrznych budynków (w miejscach gromadzenia odpadów komunalnych - przy kontenerach na odpady tzw. placykach gospodarczych, w bramach przejazdowych / prześwitach pomiędzy budynkami, na chodnikach, miejscach utwardzonych, trawnikach, terenach zielonych itp.). Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z podziałem na 6 części, wg obszarów administrowanych przez poszczególne terenowe oddziały Zamawiającego - Punkty Obsługi Mieszkańców zwane dalej POM: a) Część I - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ. Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20.850,15 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 8.458,63 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.697,96 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity). Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 3.574,33 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 1.358,22 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.457,55 m2. Część II - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2 - 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ. Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 21.804,92 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 7.017,38 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 739,31 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity). Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 4.129,25 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 1.581,30 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 7.620,55 m2. Część III - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 - 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.3. do SIWZ. Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 24.604,73 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 10.281,47 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 433,05 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych - ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 352,25 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 245,02 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 965,71 m2. Zadanie III Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Zielnej 25b w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 635,00 m2. Część IV - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 - 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.4. do SIWZ. Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 27.717,94 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 9.375,91 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.183,32 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych - ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 6.833,52 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 2.310,91 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 9.881,10 m2. Zadanie III Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Matejki 13 w miesiącach marcu, lipcu, listopadzie 2015 r., (3 miesiące) z uwagi na wspólne korzystanie z placyku gospodarczego przez użytkowników nieruchomości ul. Matejki 7, 9, 11 w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20,31 m2. Część V - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 5 - 41-923 Bytom, ul. Reptowska 53a, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.5. do SIWZ. Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 18.269,69 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 5.295,12 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 533,00 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych - ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.946,39 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 934,134 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 7.590,23 m2. Część VI - obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.6. do SIWZ. Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 15.952,49 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 5.827,38 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.900,06 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych - ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.581,95 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska - 895,94 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 7.100,49 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - /Opis przedmiotu zamówienia/. Wykazy adresowe wraz z wielkościami powierzchni do utrzymania porządku i czystości w każdym Zadaniu, stanowią odpowiednio Załączniki nr 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6. do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowne. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji tj. zwiększenia do 10% zakresu przedmiotu umowy, dla każdej części zamówienia odrębnie. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznej ilości wykonywania usługi. Dodatkowe informacje związane z realizacją zamówienia - klauzula społeczna: a) na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu każdej części zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna (na każdą jedną część zamówienia) na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 149 ze zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; b) Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą w danej części zamówienia, zobowiązany będzie do zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej oraz zobowiązany będzie do zatrudnienia osób bezrobotnych ponad ww. 1 osobę bezrobotną w ilości wynikającej z oferty; c) Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego do przedłożenia Zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy przedstawionych Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisów skierowania bezrobotnych przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz zawartej umowy o pracę; d) skazana wyżej osoba, musi być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego; e) zatrudnienie osoby bezrobotnej bezpośrednio przy realizacji przedmiotu zamówienia musi trwać przez cały okres jego realizacji z zastrzeżeniem zapisów zawartych w pkt. c powyżej; f) w przypadku rozwiązania stosunku pracy z bezrobotnym przed zakończeniem realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiąże się zatrudnić na to miejsce inną osobę bezrobotną;g) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania osoby bezrobotnej; h) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie dokumentować fakt zatrudniania osoby bezrobotnej; i) w przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości: iloczynu liczby dni kalendarzowych niezatrudniania przez Wykonawcę osoby bezrobotnej i kwoty 100,00 złotych (słownie: sto złotych 00/100), chyba że Wykonawca wykaże, że w terminie umożliwiającym zrealizowanie obowiązku zatrudnienia bezrobotnego przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie; j) postanowienia punktów od III.7.c. do III.7.i. niniejszej SIWZ dotyczą wszystkich osób bezrobotnych, które Wykonawca zgodnie ze złożoną ofertą w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą w danej części zamówienia zobowiązany będzie zatrudnić przy realizacji zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowo-Handlowy J. Domka, J. Domka, ul. Hoblera 4/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62755,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80384,30
Oferta z najniższą ceną: 80384,30 / Oferta z najwyższą ceną: 107918,45
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2 - 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowo-Handlowy J. Domka, J. Domka, ul. Hoblera 4/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61724,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78078,53
Oferta z najniższą ceną: 78078,53 / Oferta z najwyższą ceną: 130801,04
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 - 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.3. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JD-AM Zakład Usługowo Handlowy Agata Mucharska
jakie przetargi wygrała firma
JD-AM Zakład Usługowo Handlowy Agata Mucharska
- JD-AM Zakład Usługowo-Handlowy Agata Mucharska, ul. Grapa 12, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64796,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80448,72
Oferta z najniższą ceną: 80448,72 / Oferta z najwyższą ceną: 215850,76
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 - 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.4. do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowo-Handlowy J. Domka, J. Domka, ul. Hoblera 4/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74548,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97029,04
Oferta z najniższą ceną: 97029,04 / Oferta z najwyższą ceną: 166275,85
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez: - POM Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30 - POM Nr 3 - 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1 - POM Nr 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarskiej 77 , których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.5. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowo-Handlowy J. Domka, J. Domka, ul. Hoblera 4/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57440,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70124,60
Oferta z najniższą ceną: 70124,60 / Oferta z najwyższą ceną: 132191,53
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.6. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usługowo-Handlowy J. Domka, J. Domka, ul. Hoblera 4/1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54532,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70418,04
Oferta z najniższą ceną: 70418,04 / Oferta z najwyższą ceną: 118696,91
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zawarcie umowy ramowej na dostawę nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do aparatów i sprzętu firmy ,,Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- Zabezpieczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów i napraw przewoźnej maszyny wyciągowej typu B-1200/DC-50 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana konsol i uchwytów kablowych w szybie "Staszic" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Pompownia "Pstrowski"
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie traw na niezagospodarowanych działkach Gminy Miasto Krosno oraz na terenach Skarbu Państwa w 2025 roku
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- BZP.271.4.2025 Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury w Parku miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.