eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówWywóz nieczystości stałych z nieruchomości zarządzanych przez Tarnowskie TBS Sp. z o.o. w Tarnowie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Tarnów: Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości zarządzanych przez Tarnowskie TBS Sp. z o.o. w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 340947 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Graniczna 8A, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. (14) 688 99 80, faks (14) 688 99 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowskietbs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości zarządzanych przez Tarnowskie TBS Sp. z o.o. w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości z budynków Tarnowskiego TBS Sp. z o.o. w Tarnowie: 1. Budynek - os.Zielone 29; pojemniki 1,1 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 2. Budynek - ul.M.Dąbrowskiej 22; pojemniki 1,1 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1 , częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłosze4nie telefoniczne, 3. Budynek - ul.M.Dąbrowskiej 22A; pojemniki 1,1 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3; ilość 1, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 4. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 11; pojemniki 1,1 m3: ilość 4, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemniki 0,24 m3 : ilość 1, częstotliwość wywozu 1x w tygodniu (pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 5. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 11A: pojemnik 1,1 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik 0,24 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1, częstotliwośc wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 6. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 13A; pojemniki 1,1 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 7. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 13B; pojemniki 1,1m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnii 0,24 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu 1x w tygodniu (pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 8. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 13; pojemniki 1,1 m3: ilość 4, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 9. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 15A; OD 4 KWARTAŁU 2011 r.; pojemniki 1,1 m3: ilość 4, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 10. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 15B; OD 3 KWARTAŁU 2011 r.; pojemniki 1,1m3: ilość 1, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemniki 0,24 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon.pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1 , częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 11. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 15; OD 3 KWARTAŁU 2012 r. pojemniki 1,1 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5m3: ilość 1, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. aktualne zezwolenie (koncesję) na odbieranie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości - wydane przez właściwy organ (Prezydent Miasta Tarnowa), na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996 r. (Dz.U. z 2005 r. NR 236, poz 2008 z późn. zm.) 2. aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych - wydane na podstawie ustawy o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. z 2001 r. NR 62, poz.628 z późn. zmianami) 3. aktualne zezwolenie na wywóz odpadów segregowanych - papier, makulatura

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz własnych środków transportu i sprzętu, który oferent zamierza wykorzystać do wykonywania usługi: - transport specjalistyczny - ilość 1 + 1 w dyspozycji awaryjnej - rok produkcji, stan techniczny, spełnia/niespełnia pojemniki na kołach 1.1 m3 - ilość 26 + 4 dodakowe w dyspozycji awaryjnej, rok produkcji, stan techniczny, spełnia/niespełnia - pojemniki 0,24 m3ilość 4 + 1 dodakowy w dyspozycji awaryjnej, rok produkcji, stan techniczny, spełnia/niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Wypełniony i parafowany przez osobę upoważnioną wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowskietbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Tarnowie ul. Graniczna 8a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 08:30, miejsce: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Tarnowie ul. Graniczna 8a - Biuro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.