Ogłoszenie z dnia 2010-11-29
Tarnów: Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości zarządzanych przez Tarnowskie TBS Sp. z o.o. w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 340947 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Graniczna 8A, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. (14) 688 99 80, faks (14) 688 99 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowskietbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości zarządzanych przez Tarnowskie TBS Sp. z o.o. w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz nieczystości z budynków Tarnowskiego TBS Sp. z o.o. w Tarnowie: 1. Budynek - os.Zielone 29; pojemniki 1,1 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 2. Budynek - ul.M.Dąbrowskiej 22; pojemniki 1,1 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1 , częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłosze4nie telefoniczne, 3. Budynek - ul.M.Dąbrowskiej 22A; pojemniki 1,1 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3; ilość 1, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 4. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 11; pojemniki 1,1 m3: ilość 4, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemniki 0,24 m3 : ilość 1, częstotliwość wywozu 1x w tygodniu (pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 5. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 11A: pojemnik 1,1 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik 0,24 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1, częstotliwośc wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 6. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 13A; pojemniki 1,1 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 7. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 13B; pojemniki 1,1m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnii 0,24 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu 1x w tygodniu (pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 8. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 13; pojemniki 1,1 m3: ilość 4, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 9. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 15A; OD 4 KWARTAŁU 2011 r.; pojemniki 1,1 m3: ilość 4, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 10. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 15B; OD 3 KWARTAŁU 2011 r.; pojemniki 1,1m3: ilość 1, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemniki 0,24 m3: ilość 1, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon.pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5 m3: ilość 1 , częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne, 11. Budynek - ul.Abp.J.Ablewicza 15; OD 3 KWARTAŁU 2012 r. pojemniki 1,1 m3: ilość 2, częstotliwość wywozu 2x w tygodniu (pon., pt.); pojemnik siatkowy na makulaturę 1,5m3: ilość 1, częstotliwość wywozu w razie potrzeby - na zgłoszenie telefoniczne,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. aktualne zezwolenie (koncesję) na odbieranie odpadów komunalnych stałych od właścicieli nieruchomości - wydane przez właściwy organ (Prezydent Miasta Tarnowa), na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996 r. (Dz.U. z 2005 r. NR 236, poz 2008 z późn. zm.) 2. aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych - wydane na podstawie ustawy o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. z 2001 r. NR 62, poz.628 z późn. zmianami) 3. aktualne zezwolenie na wywóz odpadów segregowanych - papier, makulatura
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz własnych środków transportu i sprzętu, który oferent zamierza wykorzystać do wykonywania usługi: - transport specjalistyczny - ilość 1 + 1 w dyspozycji awaryjnej - rok produkcji, stan techniczny, spełnia/niespełnia pojemniki na kołach 1.1 m3 - ilość 26 + 4 dodakowe w dyspozycji awaryjnej, rok produkcji, stan techniczny, spełnia/niespełnia - pojemniki 0,24 m3ilość 4 + 1 dodakowy w dyspozycji awaryjnej, rok produkcji, stan techniczny, spełnia/niespełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony i parafowany przez osobę upoważnioną wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowskietbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Tarnowie ul. Graniczna 8a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 08:30, miejsce: Tarnowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Tarnowie ul. Graniczna 8a - Biuro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych dla Szkoły Podstawowej Nr 24 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie, przy ul. Kopernika 5
- Dostawy leków i wyrobów medycznych (m.in. dializatu bezwapniowego, cytrynianu sodu i chlorku wapnia)
- Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz preparatów do oczyszczania, nawilżania i wspomagania leczenia ran
- Sukcesywna dostawa opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
- Sukcesywna dostawa leków onkologicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych w okresie 02.01.2025 - 27.06.2025 z terenu miasta Tarnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz odpadów (dzikie wysypiska, cmentarz) z terenu gminy Czerwonak w 2025 roku
- Opróżnianie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze śmietniczek ulicznych na ulicach i placach stanowiących własność Miasta Łuków
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu miasta Kamienna Góra.
- Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Reszel wraz z wywozem nieczystości stałych w roku 2025
- Świadczenie usługi opróżniania koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Sztutowo w roku 2025 r.
- Świadczenie usług odbierania odpadów komunalnych z obiektów Urzędu Miasta Olsztyna w roku 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.