Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-14
Kraków: Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Znowelizowany Kodeks postępowania karnego w pracy prokuratora i sędziego)
Numer ogłoszenia: 340960 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Znowelizowany Kodeks postępowania karnego w pracy prokuratora i sędziego).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wydawnicze polegające na: przygotowaniu oprawy graficznej, redakcji wydawniczej (obejmującej korektę merytoryczną, przygotowanie spisu treści oraz wykazu skrótów), korekty polonistycznej, składu, druku oraz dystrybucji zgodnie z listą dystrybucyjną, dwóch publikacji z serii zatytułowanej Znowelizowany Kodeks postępowania karnego w pracy prokuratora i sędziego pt.: I. Zagadnienia ogólne i postępowanie przygotowawcze parametry techniczne: Typ oprawy klejona, usztywniona Format netto (po obcięciu) 140x220mm Objętość 7 arkuszy wydawniczych Druk blok - 1/1, okładka - 4/0 Surowiec blok - 80g/m2, offset, okładka 230g/m2 kreda jednostronna Uszlachetnienie okładka -folia błyszcząca zabezpieczający w nakładzie 11 000 egzemplarzy II. Postępowanie przed sądem pierwszej instancji i postępowania szczególne parametry techniczne: Typ oprawy klejona, usztywniona Format netto (po obcięciu) 140x220mm Objętość 6,83 arkusza wydawniczego Druk blok - 1/1, okładka - 4/0 Surowiec blok - 80g/m2, offset, okładka 230g/m2 kreda jednostronna Uszlachetnienie okładka - folia błyszcząca zabezpieczający W nakładzie 11 000 egzemplarzy. Dla powyższych publikacji zostaną nadane numery ISBN.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.20.00 - Usługi składu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi polegające na przygotowaniu oprawy graficznej, redakcji wydawniczej, korekcie polonistycznej, składzie, druku oraz dystrybucji co najmniej trzech (3) książek w całości z zakresu nauk prawnych w łącznym nakładzie nie mniejszym niż 1800 egzemplarzy, nakładzie co najmniej 600 egzemplarzy każda, o objętości każdej publikacji min. 100 stron, oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: i.jedną osobą odpowiedzialną za korektę w języku polskim (językową, stylistyczną, gramatyczną, interpunkcyjną) spełniającą następujące warunki: a)wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie; b)biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; c)doświadczenie w zakresie wykonania korekty stylistycznej, językowej i interpunkcyjnej przy co najmniej 3 książkach o różnych tytułach o objętości co najmniej 200 stron każda; ii.jedną osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienia w zakresie przygotowania książek do druku i wydruku, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w realizacji składu, łamania, komputerowego opracowania graficznego i korekty technicznej; iii.jedną osobą, która będzie odpowiedzialną za korektę merytoryczną w aspekcie prawniczym, spełniająca następujące warunki: a)wykształcenie co najmniej wyższe prawnicze, b)biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie; c)doświadczenie w zakresie wykonywania korekty merytorycznej w aspekcie prawniczym przy co najmniej 3 książkach o różnych tytułach i objętości co najmniej 200 stron każda.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych - Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku: a)wystąpienie siły wyższej; b)zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem wskazania osoby spełniającej warunki określone w specyfikacji; c)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, pokój nr 328, Tel. 12 617 96 55, Fax 12 617 96 53, e-mail e.konior@kssip.gov.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, Kancelaria Ogólna pokój nr 419.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa wielomodułowego, wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji dla IKiFP PAN (KAT-271-1/2025)
- zapewnienie m.nocleg.,m.parking.,sali konf.,sali konsult.,miejsca na realiz.usł. gastron.oraz realiz.usł.gastron. na potrzeby przepr.XXVII Ogólnop.Konf.Jakość w Op.Zdrow.w dn.22-23.05.2025r.w Krakowie
- Monitorowanie instalacji przeciwpożarowych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - DE-dzp.272-065/25
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (2 części) - edycja 1/2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.6.2025 świadczenie usług drukowania i dostawy publikacji Wydawnictwa NCK w 2025 r.
- Usługa kompleksowego składu i łamania tekstu oraz materiału graficznego wraz z przygotowaniem plików do druku dla siedmiu tytułów książek naukowych wydawanych przez Uniwersytet Ignatianum w Krakowie
- Świadczenie usług w zakresie wydruków dla Centrum AGH UNESCO - DE-dzp.272-054/25
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
- Druk gazety "Nasze Bielany" w 2025 roku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Działu Promocji Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.