Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-23
Radom: Zakup i dostawa wyrobów medycznych jednorazowych ( akcesoria do Inflant flow, układ oddechowy, siatki TVT, taśmy do leczenia nietrzymania moczu, szczoteczki do wymazów cytologicznych, okulary ochronne, końcówki do sond) dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 340964 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Lekarska 4, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3615285, 3615284, faks 48 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyrobów medycznych jednorazowych ( akcesoria do Inflant flow, układ oddechowy, siatki TVT, taśmy do leczenia nietrzymania moczu, szczoteczki do wymazów cytologicznych, okulary ochronne, końcówki do sond) dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Układ oddechowy noworodkowy do wysokich przepływów Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. Układ oddechowy noworodkowy do wysokich przepływów (powyżej 4 lat.) z komorą nawilżacza do nawilżacza F&P / W skład zestawu wchodzi: - zestaw adapterów - odcinek przedłużający do inkubatora 0,3 m - dren ciśnieniowy - odcinek wdechowy podgrzewany 1,1 m - odcinek wydechowy niepodgrzewany z pułapką wodną 150 szt. 2. Adapter do funkcji nCPAP (łącznik) 50 szt. 3. Czujnik tlenu Envitek Medical Oxygen Sensor typ 00M204 do respiratora Acutronic Fabian Plus NCPAP 2 szt. Część nr 2 - Akcesoria do Inflant flow Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. Jednorazowy układu oddechowego z podgrzewanym ramieniem wdechowym przystosowany do nawilżacza Fisher and Paykel model MR850 - Zawiera generator czterodyszowy IF i końcówki donosowe: małe, średnie, duże, miarkę. 280 szt. 2. Komora nawilżacza z automatycznym napełnianiem wodą F&P do nawilżacza MR850. 280 szt. 3. Filtr bakteryjny i tłumiący szum do przepływu gazów 280 szt. 4. Czujnik brzuszny oddechów 100 szt. 5. Adapter do podłączenia grzałki w ramieniu wdechowym w układzie oddechowym 773386-102 z nawilżacza F&P MR850 5 szt. 6. Smoczek NUK premie od 1000 - 1800 25 szt. 7. Czujnik temperatury F&P do nawilżacza MR850 o długości 1,5 cm 3 szt. 8. Końcówka donosowa bardzo mała, zielona 6 szt. 9. Końcówka donosowa bardzo duża, przeźroczysta 15 szt. 10. Maska nosowa bardzo mała, zielona 6 szt. 11. Maska nosowa mała, różowa 60 szt. 12. Maska nosowa średnia, niebieska 60 szt. 13. Maska nosowa duża, fioletowa 30 szt. 14. Maska nosowa bardzo duża, przeźroczysta 15 szt. 15. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, różowa (22-24 cm), nr 0 20 szt. 16. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, brązowa (24-26 cm), nr 1 20 szt. 17. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, żółta (26-28 cm), nr 2 40 szt. 18. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, niebieska (28-30 cm), nr 3 50 szt. 19. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, złota (30-31 cm), nr 4 60 szt. 20. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, jasno zielona (32-34 cm), nr 5 30 szt. 21. Paskowe mocowanie układu pacjenta, małe (21-26 cm) 30 szt. 22. Paskowe mocowanie układu pacjenta, średnio małe (24-28 cm) 60 szt. 23. Paskowe mocowanie układu pacjenta, średnie (26-32 cm) 80 szt. 24. Paskowe mocowanie układu pacjenta, duże (32-37 cm) 50 szt. 25. Paskowe mocowanie układu pacjenta, bardzo duże (37-42 cm) 5 szt. Część nr 3 - Siatki TVT Prolift przedni Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. 1) . 4(cztery) kaniule z tworzywa sztucznego o konstrukcji zapobiegającej zaginaniu. 2) . 4(cztery) polipropylenowe narzędzia z pamięcią skrętu do przeprowadzenia siatki. 3) Wielofunkcyjna prowadnica anatomiczna. 4) Jednorodna, niewchłaniana siatka o anatomicznym kształcie. Właściwości siatki: - Materiał: monofilament - polipropylen, -Struktura: powierzchnia porów 66% -Grubość 0,42 mm, -Gramatura 42 g/m Kolor: biały z pojedynczymi, niebieskimi włóknami 60 szt. Prolift tylny Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. 1) . 4(cztery) kaniule z tworzywa sztucznego o konstrukcji zapobiegającej zaginaniu. 2) . 4(cztery) polipropylenowe narzędzia z pamięcią skrętu do przeprowadzenia siatki. 3) Wielofunkcyjna prowadnica anatomiczna. 4) Jednorodna, niewchłaniana siatka o anatomicznym kształcie. Właściwości siatki: - Materiał: monofilament - polipropylen, -Struktura: powierzchnia porów 66% -Grubość 0,42 mm, -Gramatura 42 g/m Kolor: biały z pojedynczymi, niebieskimi włóknami 30 szt. Część nr 4 - Taśmy do leczenia nietrzymania moczu Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. 1. Taśma wykonana z polipropylen/monofilament. 2. Taśma: wielkość porów 100 mikronów. 3. Taśma: szerokość 1,1 cm, długość 45cm. 4. Laserowe cięcie taśmy 5. Taśma w plastikowej osłonce 6. Dwie jednorazowe heliakalne prowadnice ze stali nierdzewnej, profilowane do przejścia przez otwory zasłonowe metodą insi de-out, z plastikową osłoną, połączone na stałe taśmą. 7. Stalowa prowadnica skrzydełkowa o regularnej długości i służąca do prawidłowego przeprowadzania heliakalnych prowadnic 100 szt. Część nr 5 - Szczoteczki do wymazów cytologicznych Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. Szczoteczka do wymazów cytologicznych typu CERVEX w kształcie wachlarza, sterylne 600 szt. Część nr 6 - Okularki ochronne Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. Okularki ochronne - efektywna ochrona oczu dla noworodków podczas fototerapii - od 30 - 38 cm 1600 szt. - od 24 - 33 cm 600 szt. - Micro od 20 - 28 cm 200 szt. Część nr 7 - Końcówki do sondy Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. Końcówki do sondy zewnętrznej do aparatu OTO Read. 24 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.16.21-9, 33.13.11.12-5, 18.14.20.00-6, 33.14.16.41-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
- aktualną deklarację zgodności lub aktualny certyfikat zgodności lub zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, - formularz oferty - formularz cenowy - wypełnioną specyfikację techniczną wraz z wymaganymi załącznikami potwierdzającymi spełnienie parametrów technicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych brutto określonych w formularzu cenowym po roku obowiązywania umowy, jednak nie częściej niż raz w roku, w oparciu o wskaźnik waloryzacji cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonych przez GUS za ostatni kwartał poprzedzający wprowadzenie tej zmiany. b) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa- mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto. c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe stron umowy .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Radomskiego Szpitala Specjalistycznego mieszczącej się w Radomiu 26-610; przy ul. Lekarskiej 4 w pokoju nr 308 lub 309 (III piętro - D. ZPFSiZ)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Radomskiego Szpitala Specjalistycznego mieszczącej się w Radomiu 26-610; przy ul. Lekarskiej 4 w pokoju nr 308 lub 309 (III piętro - D. ZPFSiZ)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Układ oddechowy noworodkowy do wysokich przepływów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. Układ oddechowy noworodkowy do wysokich przepływów (powyżej 4 lat.) z komorą nawilżacza do nawilżacza F&P / W skład zestawu wchodzi: - zestaw adapterów - odcinek przedłużający do inkubatora 0,3 m - dren ciśnieniowy - odcinek wdechowy podgrzewany 1,1 m - odcinek wydechowy niepodgrzewany z pułapką wodną 150 szt. 2. Adapter do funkcji nCPAP (łącznik) 50 szt. 3. Czujnik tlenu Envitek Medical Oxygen Sensor typ 00M204 do respiratora Acutronic Fabian Plus NCPAP 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria do Inflant flow.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. Jednorazowy układu oddechowego z podgrzewanym ramieniem wdechowym przystosowany do nawilżacza Fisher and Paykel model MR850 - Zawiera generator czterodyszowy IF i końcówki donosowe: małe, średnie, duże, miarkę. 280 szt. 2. Komora nawilżacza z automatycznym napełnianiem wodą F&P do nawilżacza MR850. 280 szt. 3. Filtr bakteryjny i tłumiący szum do przepływu gazów 280 szt. 4. Czujnik brzuszny oddechów 100 szt. 5. Adapter do podłączenia grzałki w ramieniu wdechowym w układzie oddechowym 773386-102 z nawilżacza F&P MR850 5 szt. 6. Smoczek NUK premie od 1000 - 1800 25 szt. 7. Czujnik temperatury F&P do nawilżacza MR850 o długości 1,5 cm 3 szt. 8. Końcówka donosowa bardzo mała, zielona 6 szt. 9. Końcówka donosowa bardzo duża, przeźroczysta 15 szt. 10. Maska nosowa bardzo mała, zielona 6 szt. 11. Maska nosowa mała, różowa 60 szt. 12. Maska nosowa średnia, niebieska 60 szt. 13. Maska nosowa duża, fioletowa 30 szt. 14. Maska nosowa bardzo duża, przeźroczysta 15 szt. 15. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, różowa (22-24 cm), nr 0 20 szt. 16. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, brązowa (24-26 cm), nr 1 20 szt. 17. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, żółta (26-28 cm), nr 2 40 szt. 18. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, niebieska (28-30 cm), nr 3 50 szt. 19. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, złota (30-31 cm), nr 4 60 szt. 20. Czapeczka/ mocowanie układu pacjenta, jasno zielona (32-34 cm), nr 5 30 szt. 21. Paskowe mocowanie układu pacjenta, małe (21-26 cm) 30 szt. 22. Paskowe mocowanie układu pacjenta, średnio małe (24-28 cm) 60 szt. 23. Paskowe mocowanie układu pacjenta, średnie (26-32 cm) 80 szt. 24. Paskowe mocowanie układu pacjenta, duże (32-37 cm) 50 szt. 25. Paskowe mocowanie układu pacjenta, bardzo duże (37-42 cm) 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Siatki TVT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prolift przedni Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. 1) . 4(cztery) kaniule z tworzywa sztucznego o konstrukcji zapobiegającej zaginaniu. 2) . 4(cztery) polipropylenowe narzędzia z pamięcią skrętu do przeprowadzenia siatki. 3) Wielofunkcyjna prowadnica anatomiczna. 4) Jednorodna, niewchłaniana siatka o anatomicznym kształcie. Właściwości siatki: - Materiał: monofilament - polipropylen, -Struktura: powierzchnia porów 66% -Grubość 0,42 mm, -Gramatura 42 g/m Kolor: biały z pojedynczymi, niebieskimi włóknami 60 szt. Prolift tylny Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. 1) . 4(cztery) kaniule z tworzywa sztucznego o konstrukcji zapobiegającej zaginaniu. 2) . 4(cztery) polipropylenowe narzędzia z pamięcią skrętu do przeprowadzenia siatki. 3) Wielofunkcyjna prowadnica anatomiczna. 4) Jednorodna, niewchłaniana siatka o anatomicznym kształcie. Właściwości siatki: - Materiał: monofilament - polipropylen, -Struktura: powierzchnia porów 66% -Grubość 0,42 mm, -Gramatura 42 g/m Kolor: biały z pojedynczymi, niebieskimi włóknami 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Taśmy do leczenia nietrzymania moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. 1. Taśma wykonana z polipropylen/monofilament. 2. Taśma: wielkość porów 100 mikronów. 3. Taśma: szerokość 1,1 cm, długość 45cm. 4. Laserowe cięcie taśmy 5. Taśma w plastikowej osłonce 6. Dwie jednorazowe heliakalne prowadnice ze stali nierdzewnej, profilowane do przejścia przez otwory zasłonowe metodą insi de-out, z plastikową osłoną, połączone na stałe taśmą. 7. Stalowa prowadnica skrzydełkowa o regularnej długości i służąca do prawidłowego przeprowadzania heliakalnych prowadnic 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szczoteczki do wymazów cytologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. Szczoteczka do wymazów cytologicznych typu CERVEX w kształcie wachlarza, sterylne 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.11.12-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Okularki ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. Okularki ochronne - efektywna ochrona oczu dla noworodków podczas fototerapii - od 30 - 38 cm 1600 szt. - od 24 - 33 cm 600szt. - Micro od 20 - 28 cm 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Końcówki do sondy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Orientacyjna ilość sztuk na 2 lata 1. Końcówki do sondy zewnętrznej do aparatu OTO Read. 24 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.