Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-14
Kielce: SUKCESYWNE DOSTAWY CUKRU, ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH I PRZYPRAW
Numer ogłoszenia: 340976 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Służby Więziennej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY CUKRU, ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH I PRZYPRAW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ SUKCESYWNE DOSTAWY CUKRU, ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH I PRZYPRAW W ILOŚCIACH I CZĘŚCIACH OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU I.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.61.21.00-2, 15.61.23.00-4, 15.61.00.00-7, 15.61.30.00-8, 15.61.41.00-6, 15.61.33.80-5, 15.89.10.00-0, 15.86.10.00-1, 15.86.32.00-7, 15.87.10.00-4, 15.89.15.00-5, 15.87.12.70-7, 15.83.12.00-4, 15.87.12.50-1, 15.87.12.73-8, 15.87.24.00-5, 15.87.20.00-1, 15.87.21.00-2, 15.89.30.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8 Wymagania dotyczące wadium; 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium na każdą z części zamówienia o udzielenie której wykonawca się ubiega, w wysokości: 8.1.1 900,00 zł. dla części I (dostawy cukru) 8.1.2 890,00 zł. dla części II (dostawy artykułów spożywczych sypkich) 8.1.3 870,00 zł. dla części III (dostawy przypraw) 8.2 Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert określonym w pkt. 11.2. niniejszej specyfikacji w jednej lub kilku poniższych formach: 8.2.1 w pieniądzu na nieoprocentowane konto Zamawiającego NBP O/O Kielce, nr rachunku: 53 1010 1238 0804 0613 9120 0000; 8.2.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.2.3 w gwarancjach bankowych; 8.2.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 8.3 Na dowodzie wpłaty wadium, wniesionego w formie określonej w pkt. 8.2.1 Wykonawca w tytule przelewu wpisuje: wadium, nr sprawy D/Kw - 220/12/2015. 8.4 Wykonawca wybierając wadium określone w pkt. 8.2.2 - 8.2.5: oryginał składa w oddzielnej kopercie opisanej: wadium, nr sprawy D/Kw - 220/12/2015.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.), 6.4 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, 6.6 Istnieje konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa - w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Termin płatności - 50
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
16.1 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczany przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 12:00, miejsce: 11.1 Miejsce składania ofert: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, sekretariat I piętro (budynek administracji)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWY CUKRU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.1 CZĘŚĆ I - DOSTAWY CUKRU 3.2.1.1 Cukier biały kl. II CPV 15831200-4 - 18 000kg (opakowania o wadze od 1kg - 50kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) przedmiot zamówienia Wykonawca dostarcza w opakowaniach papierowych lub innych dopuszczonych do kontaktu z żywnością o wadze od 1 do 50 kg Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczane przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w miesiącu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. zamówienia Zamawiający składa telefonicznie, faksem lub pocztą z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem (na jego koszt) w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku. Na każdym produkcie wymagane są etykiety z nazwą producenta, nazwą produktu, terminem przydatności do spożycia, warunkami przechowywania, składem i wagą. Dostarczany towar ma być ułożony w opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością w sposób nie powodujący deformacji z odpowiednio długim terminem przydatności do spożycia. przedmiot zamówienia nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.01.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Termin płatności - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.2 CZĘŚĆ II - DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH SYPKICH 3.2.2.1 Mąka pszenna typ 500 CPV 15612100-2 (opakowania 1-50kg) - 3 300 kg 3.2.2.2 Mąka ziemniaczana CPV 15612300-4 (opakowania 1-50 kg - 300 kg 3.2.2.3 Kasza jęczmienna CPV 15610000-7 (opakowania 1-50 kg) - 4 000 kg 3.2.2.4 Kasza manna CPV15613000-8 (opakowania 1-50 kg) - 2 000 kg 3.2.2.5 Ryż biały długoziarnisty CPV 15614100-6 (opakowania 1-50 kg) - 7 500 kg 3.2.2.6 Płatki owsiane CPV 15613380-5 (opakowania 1-50 kg) - 1 000 kg przedmiot zamówienia Wykonawca dostarcza w opakowaniach od 1 do 50 kg (w workach papierowych lub z tworzywa przeznaczonych do kontaktu z żywnością). Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczane przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w miesiącu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00, w dni poprzedzające święta w godz. od 7:30 do 9:00. zamówienia Zamawiający składa telefonicznie, faksem lub pocztą z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem (na jego koszt) w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku. Na każdym produkcie wymagane są etykiety z nazwą producenta, nazwą produktu, terminem przydatności do spożycia, warunkami przechowywania, składem i wagą. Dostarczany towar ma być ułożony w opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością w sposób nie powodujący deformacji z odpowiednio długim terminem przydatności do spożycia. przedmiot zamówienia nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.21.00-2, 15.61.23.00-4, 15.61.00.00-7, 15.61.30.00-8, 15.61.41.00-6, 15.61.33.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.01.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Termin płatności - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWY PRZYPRAW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2.3 CZĘŚĆ III - DOSTAWY PRZYPRAW 3.2.3.1 barszcz biały w proszku CPV 15891000-0 - 550 kg (opakowania 1kg - 25kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.2 kawa zbożowa CPV 15861000-1 - 600 kg (opakowania 1kg - 25kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.3 herbata granulowana czarna CPV 15863200-7 - 700 kg (opakowania 1kg - 25kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.4 przyprawa do zup w płynie CPV 15871000-4 - 1 300 l (opakowania 1l - 3l - butelki plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.5 rosół (bulion w proszku: jarzynowy, drobiowy, wołowy) CPV 15891500-5 - 1 300 kg (opakowania 1kg - 10kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.6 przyprawa warzywna w proszku CPV 15871270-7 - 1 300 kg (opakowania 1kg - 10kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.7 cukier waniliowy CPV 15800000-6 - 90 kg (opakowania 1kg - 5kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.8 ocet 10% CPV 15871000-4 - 70 l (opakowania 0,5l - 1l - plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.9 musztarda CPV 15871250-1 - 900 kg (opakowania 200g - 2kg - plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.10 majonez CPV 15871273-8 - 800 kg (opakowania 200g - 2kg - plastikowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.11 sól spożywcza jodowana drobnoziarnista CPV 15872400-5 - 1 300 kg (opakowania 1kg - 50kg - foliowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.12 liść laurowy CPV 15872000-1 - 50 kg (opakowania 1kg - 5kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.13 majeranek CPV 15872000-1 - 80 kg (opakowania 1kg - 5kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.14 ziele angielskie CPV 15872000-1 - 50 kg (opakowania 1kg - 5kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.15 pieprz naturalny mielony czarny CPV 15872100-2 - 150 kg (opakowania 1kg - 5kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.16 czosnek suszony mielony CPV 15893000-4 - 60 kg (opakowania 1kg - 5kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.17 papryka czerwona mielona (słodka, ostra) CPV 15872000-1 - 80 kg (opakowania 1kg - 5kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.18 kwasek cytrynowy w proszku CPV 15800000-6 - 40 kg (opakowania 1kg - 5kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.19 koper suszony CPV 15893000-4 - 60 kg (opakowania 1kg - 5kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.20 bazylia suszona CPV 15893000-4 - 20 kg (opakowania 1kg - 3kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) 3.2.3.21 cynamon mielony CPV 15893000-4 - 30 kg (opakowania 1kg - 3kg - papierowe lub inne dopuszczone do kontaktu z żywnością) Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczane przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w miesiącu w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:30 do 11:00. zamówienia Zamawiający składa telefonicznie, faksem lub pocztą z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem (na jego koszt) w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku. Na każdym produkcie wymagane są etykiety z nazwą producenta, nazwą produktu, terminem przydatności do spożycia, warunkami przechowywania, składem i wagą. Dostarczany towar ma być ułożony w opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością w sposób nie powodujący deformacji z odpowiednio długim terminem przydatności do spożycia. przedmiot zamówienia nie może wykazywać oznak zepsucia, uszkodzenia i nieświeżości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.10.00-0, 15.86.10.00-1, 15.86.32.00-7, 15.87.10.00-4, 15.89.15.00-5, 15.87.12.70-7, 15.83.12.00-4, 15.87.12.50-1, 15.87.12.73-8, 15.87.24.00-5, 15.87.20.00-1, 15.87.21.00-2, 15.89.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.01.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Termin płatności - 50
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- "Dostawa i montaż systemu ochrony przed gołębiami"
- wykonanie systemu zasilania pantografów i sterowania oświetleniem technologicznym w nowym obiekcie Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w Kielcach
- Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Świętokrzyskiego OW NFZ oraz w pomieszczeniach najmowanych.
- Dostawa urządzeń multimedialnych i audiowizualnych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Bajka w Międzyborzu w 2025 r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Sobolewie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Handlowo-Ekonomicznego w Białymstoku Zespołu Szkół Handlowo-Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Białymstoku
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich, ryb wykonywane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy oraz artykułów spożywczych wykonywane do 30.11.2025 r.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Aresztu Śledczego w Słupsku"
więcej: Produkty przemiału ziarna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.