Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Kęty: Dostawa, montaż i demontaż elementów dekoracji świątecznej na terenie miasta Kęty w sezonie 2010-2011
Numer ogłoszenia: 340982 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, faks 033 8447660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i demontaż elementów dekoracji świątecznej na terenie miasta Kęty w sezonie 2010-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem, dostawa, montaż i demontaż elementów dekoracji świątecznej na terenie miasta Kęty w sezonie 2010-2011. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wynajem choinki o wysokości 10 m wraz z montażem na płycie Rynku i demontażem w terminie od 3 grudnia 2010 r. do 17 stycznia 2011 r. Należy przedstawić co najmniej 5 wzorów do wyboru przez Zamawiającego. 2) Dostawa i montaż nowych elementów dekoracji świątecznej (białe światło) w technologii LED wraz z układami zasilającymi na ul. Kościuszki - 11 szt. - element o wymiarach 130 cm x 80 cm o wzorze podobnym do elementu na załączonym rysunku nr 1. Należy przedstawić co najmniej 5 wzorów do wy-boru przez Zamawiającego. 3) Dostawa i montaż konstrukcji mocujących do słupów, do wielokrotnego szybkiego montażu i demontażu dla w/w 11 szt. elementów dekoracji świątecznej na słupach, dostosowanych do budowy i specyficznej konstrukcji słupów - wg załączonego rysunku nr 2. 4) Montaż wszystkich elementów dekoracji świątecznej otrzymanych od Zamawiającego w miejscach przez niego wskazanych tj.: - 12 elementów w formie 3 gwiazdek - przy tzw. wysokich chodnikach na Rynku - 4 komplety elementów dekoracji latarń w formie okalającej słup kurtyny świetlnej - na płycie Rynku - 20 elementów w formie czteroramiennych srebrnych i złotych gwiazdek montowanych przemiennie - ul. Krakowska - 8 elementów w formie zielonego listka z zawieszonym żółtym dzwonkiem - ul. Sobieskiego, - 5 elementów w formie zielonej gałązki choinki z zawieszonym żółtym dzwonkiem -ul. Wszystkich Świętych, - 6 elementów w formie śnieżynek - ul. Spacerowa , - 6 elementów w formie śnieżynek - na drodze dojazdowej do basenu i hali sportowej, - 12 elementów w formie gałązki choinki z zawieszoną żółtą gwiazdką - ul. Żwirki i Wigury, - 21 elementów w formie podwójnych dzwonków z kokardą - ul. Mickiewicza, - 6 elementów w formie zielonego elementu z żółtą gwiazdką - ul. Jana Kantego - 2 szt. 14 m łańcuchów świetlnych z dekoracji choinek na placu biblioteki miejskiej. - montaż następujących elementów naściennych na ścianie budynku Domu Kultury w Kętach: - element naścienny Witamy Rok 2011 - 2 elementy naścienne w formie dzwonków z zieloną gałązką - 1 komplet dekoracji, w formie okalającej słup oświetlenia ulicznego kurtyny świetlnej - rondo w ciągu ul. Mickiewicza w Kętach - 4 szt. elementów łańcucha świetlnego na choince przed budynkiem sołtysówki w Bulowicach. - montaż następujących elementów dekoracji świątecznej na ścianie frontowej budynku Urzędu Gminy: - 25 mb sopli świetlnych typu LED, - element naścienny w formie choinki - 1szt. - 4 szt. elementów dekoracji świątecznej wewnątrz budynku Urzędu Gminy. 1. Wszystkie prace związane z montażem elementów dekoracji świątecznej należy wykonać zgodnie z warunkami podłączenia dekoracji i oświetlenia świątecznego w Kętach do istniejącej sieci oświetlenia ulicznego Zakładu Energetycznego w Kętach (pismo znak: ZE_5/PEK/Ldz. 5104/2003 z dnia 14.10.2003 r.). 2. Zasilanie dekoracji zastało wykonane zgodnie z w/w warunkami w poprzednim latach. Ewentualne prace związane z przypadkami awaryjnymi lub montażem dekoracji w innych miejscach należy wykonać zgodnie z tymi warunkami. 3. Przed przystąpieniem do prac montażowych na słupach należących do sieci ENION S.A. należy uzgodnić harmonogram robót z ENION S.A. w Kętach przy ul. Mickiewicza 13. 5) Wszystkie urządzenia i sposób ich podłączenia muszą spełniać wymogi budowy i eksploatacji urządzeń elektrycznych oraz ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym. 6) Przed montażem elementów dekoracji świątecznej wykonawca zobowiązany jest do wykonania następują-cych czynności: - dokonać komisyjnego przeglądu wszystkich elementów świetlnych dekoracji świątecznej pod wzglę-dem sprawności technicznej i wymienić odcinki zużytego węża świetlnego w elementach. W ramach ceny ofertowej należy uwzględnić wymianę 50 mb niesprawnego węża świetlnego. - uzgodnić terminy i zakres wykonywania prac z ENION S.A. Rejon Dystrybucji Kęty z uwagi na ko-nieczność odcięcia dopływu energii elektrycznej podczas wykonywania prac. 7) Demontaż po okresie świątecznym wszystkich zamontowanych elementów dekoracji świątecznej oraz komisyjne złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) Wykonywanie, w terminie 3 dni od zgłoszenia, bieżących napraw elementów lub ich części w wypadku awarii czy uszkodzenia w czasie ich funkcjonowania tj. od 3 grudnia 2010 r. do 17 stycznia 2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lokalizacji montażu elementów dekoracji. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych i zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania usług objętych zamówieniem. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z miejscami montażu elementów dekoracji świątecznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wystąpienie konieczności dostawy i montażu dodatkowych elementów dekoracji świątecznej w miejscach nie przewidzianych w SIWZ. Wymiana więcej niż 50 mb niesprawnego węża świetlnego w elementach dekoracji będących w dyspozycji zamawiającego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycz-nia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co naj-mniej 2 usługi odpowiadające rodzajem i wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamó-wienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach: 1) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 3 do SIWZ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wy-konywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższym dokumencie: Informacja o stanie zatrudnienia, w tym informacji, że Wykonawca dysponuje osobami posiadają-cymi uprawnienia do wykonywania robót elektrycznych wraz z kserokopią tych uprawnień (zał., nr 4 do SIWZ). Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. b) Tabela elementów cenowych - zał. nr 7 do SIWZ. c) Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (opisane w punkcie 2 lit. a) w zakresie art. 24 ust.1 ustawy składa każdy z przedsiębiorców a zaświadczenia opisane w punkcie 2 lit. b i c winny zostać złożone za spółkę cywilną oraz za każdego ze wspólników spółki d) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w okoliczno-ściach podanych poniżej: 1) Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapo-biec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót, c) konieczność wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp., d) konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamówień dodatkowych, e) kiedy Wykonawca przerwał realizację robót z przyczyn od niego niezależnych i skutecznie (pisemnie, faksem lub mailem) poinformował o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny. f) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawia-jącego, 2) Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, b) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. PIP itp. c) likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy, 3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawek podatku VAT, b) konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, c) likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy, 4) Inne zmiany: a) zmiany osób kluczowych biorących udział w realizacji przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7,
32-650 Kęty, pokój nr 33 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, pokój nr 33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 28.11.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KĘT
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.