Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Kraków: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO ANALIZATORA UNICAP 100 I ODCZYNNIKÓW DO DIAGNOSTYKI BAKTERIOLOGICZNEJ
Numer ogłoszenia: 340992 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO ANALIZATORA UNICAP 100 I ODCZYNNIKÓW DO DIAGNOSTYKI BAKTERIOLOGICZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1 - ODCZYNNIKI DO ANALIZATORA UNICAP 100 PAKIET NR 2 - ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI BAKTERIOLOGICZNEJ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania Zamówienia .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1. 3. Pełnomocnictwo do prowadzenia negocjacji w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - o ile dotyczy. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z 06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 1382, z późn. zm.) oraz ustawie z 30 marca 2007 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 75 poz.492 a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6 do zaproszenia do negocjacji. 9. Dla wszystkich pozycji, które tego wymagają, zawartych w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiącym załącznik do zaproszenia, karty charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych, o których mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z 11 stycznia 2001 roku o substancjach i preparatach chemicznych a także karty charakterystyki preparatów o których mowa w art. 5 ust. 6 powyższej ustawy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Kupujący dopuszcza zmiany treści niniejszej umowy wyłącznie w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 8, 9 i 11 oraz § 8 ust. 2, pod rygorem nieważności. 3. Strony ustalają, iż zmiana numeru katalogowego, nazwy przedmiotu zamówienia, liczby opakowań, wielkości opakowań niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Sprzedający zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Kupującego o tym fakcie. 4. W przypadku zaprzestania produkcji danego odczynnika objętego przedmiotowym zamówieniem, strony ustalają, iż nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. W tym przypadku, Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Cena zamiennika nie może być wyższa niż cena odczynnika określonego w specyfikacji materiałowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3, 30-901 KRAKÓW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 11:00, miejsce: KANCELARIA 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO ( BUDYNEK KOMENDY) UL. WROCŁAWSKA 1-3; 30-901 KRAKÓW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ODCZYNNIKI DO ANALIZATORA UNICAP 100.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1 ODCZYNNIKI DO ANALIZATORA UNICAP 100 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. LP NAZWA ILOŚCI W OPAKOWANIU NR KAT ILOSC JM CENA JED NETTO STAWKA VAT WARTOSC NETTO WARTOSC BRUTTO 1 d1 Dermatophagoides pteronys 16 4 OP 2 d 2 Dermatophagoides farinae 16 4 OP 3 w 6 Artemisia vulgaris 16 2 OP 4 w 9 Plantago lanceolata 16 1 OP 5 wx 3 16 1 OP 6 g 3 Dactylis glomerata 16 3 OP 7 g 6 Phleum pratense 16 1 OP 8 g 12 Secale cereale 16 1 OP 9 gx1 (g3,4,5,6,8) 16 2 OP 10 ex 71 (e70,e85,e86,e89) 10 1 OP 11 f 2 milk 16 1 OP 12 f 75 egg yolk 16 1 OP 13 f 79 gluten 10 2 OP 14 UNICAP Specific Ige 0-100 96 6 OP 15 ImmmunoCAP Spec.IgE Calibr. 0-100 Podaje wykonawca 3 OP 16 a-IgE ImmunoCAP 16 6 OP 17 ImmunoCAPTotal IgE 96 3 OP 18 ImmunoCAP Total IgE calibrators (1 curve) Podaje wykonawca 2 OP 19 ImmunoCAP Washing Solution Kit 6x1L 5 OP 20 ImmunoCAP Development Solution 6x100ml 4 OP 21 ImmunoCAP Stop Solution 6x100ml 3 OP 22 Elia Symphony Well 48 3 OP 23 Elia PR3 Well 48 4 OP 24 Elia dsDNA Well 48 3 OP 25 Elia MPO Well 48 3 OP 26 Elia RNP70 Well 48 3 OP 27 Elia IgG Calibrators Well 48 3 OP 28 Elia IgG Calibrators (f.1.Curve) Podaje wykonawca 2 OP 29 Elia IgG Curve Control (6x0,35) Podaje wykonawca 5 OP 30 Elia IgG Conjugate 288 3 OP razem UWAGA 1. Cena brutto zawiera koszt Przedmiotu Umowy, wszelkie koszty związane z dostarczeniem Przedmiotu Umowy do siedziby Kupującego (Zakład Analityki Lekarskiej, 5WSzKzP - SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków), zakładany zysk, należne podatki, koszt ubezpieczenia obowiązkowego, opakowania i inne, jeśli występują. 2. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych. 3. Wykonawca winien określić dla poszczególnych pozycji ofertowych ceny jednostkowe netto oraz stawkę procentową VAT, a następnie obliczyć dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość / j. m. oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez przemnożenie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma wartości (odpowiednio: netto - brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto-wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości kosztorysowe wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 4. Wykonawca powinien wypełnić wszystkie oraz wycenić wszystkie pozycje wchodzące w skład poszczególnych pakietów. II. Warunki jakie muszą spełniać odczynniki do diagnostyki bakteriologicznej : WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY 1. Oryginalne odczynniki do systemu zamkniętego dla analizatora UNICAP 100 TAK Zamawiający zawarł niezbędne wymagania, których spełnienie przez Wykonawcę jest konieczne w zakresie przedmiotu zamówienia objętego pakietem nr 1. Wykonawca wypełnia kolumnę warunek oferowany, wpisując słowo TAK na potwierdzenie spełnienia żądanych przez Zamawiającego warunków granicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI BAKTERIOLOGICZNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Fiolet krystaliczny do barwienia metodą Grama ( 1 op a 2 litry) 1 2 Lugol do barwienia metodą Grama ( 1 op a 2 litry) 2 3 Odbarwiacz do barwienia metodą Grama ( 1 op a 2 litry) 1 4 Safranina do barwienia metodą Grama ( 1 op a 2 litry) 1 5 Szybki test lateksowy do identyfikacji szczepów paciorkowców wszystkich grup ( 1 op a 50 ozn.) 3 6 Szybki test lateksowy do identyfikacji szczepów Streptococcus pneumoniae z hodowli ( 1 op a 50 ozn.) 2 7 Szybki test lateksowy do identyfikacji szczepów Staphylococcus aureus izolowanych z podłóż hodowlanych ( 1 op a 50 ozn.) 4 8 Szybki test kasetkowy immunochromatograficzny do wykrywania antygenu Chlamydia trachomatis w wymazach z pochwy i cewki moczowej ( 1 op a 25 ozn.) 2 9 Szybki test lateksowy do identyfikacji bakterii z płynu mózgowo-rdzeniowego ( 1 op a 25 ozn.) 1 10 Test kasetkowy chromatograficzny bez wirowania do szybkiej identyfikacji rota i adenowirusów ( 1 op a 20 ozn.) 3 11 Szybki test kasetkowy do wykrywania Toksyny A i B Clostridium difficile w próbkach kału oparty na metodzie immunologicznej ( 1 op a 20 ozn.) 5 12 Lateks - odczynnik wieloważny A w kierunku enteropatogennej E.COLI ( 1 op. a 5 ml) 2 13 Lateks - odczynnik wieloważny B w kierunku enteropatogennej E.COLI ( 1 op. a 5 ml) 2 14 Lateks - odczynnik wieloważny C w kierunku enteropatogennej E.COLI ( 1 op. a 5 ml) 2 15 Lateks - odczynnik kontrolny EPEC ( 1 op. a 5 ml) 2 16 Wieloważny antygen kontrolny A ( 1 op. a 1 ml) 1 17 Wieloważny antygen kontrolny B ( 1 op. a 1 ml) 1 18 Wieloważny antygen kontrolny C ( 1 op. a 1 ml) 1 19 Podłoże Columbia z 5% krwią baranią na płytkach -1 op a 20 płytek - 260 20 Podłoże Chapman - podłoże z mannitolem i wysoką zawartością soli- na płytkach - 1 op a 20 płytek- 35 21 Podłoże MacConkey z fioletem krystalicznym na płytkach - 1 op a 20 płytek- 120 22 Podłoże chromogenne dla Candida albicans na płytkach - 1 op a 20 płytek- 80 23 Podłoże dla Haemophilus (agar czekoladowy do wybiórczej izolacji Haemophilus z vancomycyną, bacytracyną i amfoteracyną B ) na płytkach - 1 op a 20 płytek 35 24 Podłoże Agar czekoladowy + poly vitex na płytkach -1 op a 20 płytek 7 25 Podłoże do hodowli Gardnerella vaginalis zawierające w swoim składzie erytrocyty ludzkie 0,075g-l, kwas nalidyksowy 0,015 g-l, kolistynę 0,01g-l i amfoteracynę B 0,002 g-l na płytkach - 1 op a 20 płytek- 8 26 Podłoże do hodowli Salmonella , Shigella na płytkach - 1 op a 20 płytek 25 27 Podłoże do hodowli Yersinia z antybiotykami/CIN na płytkach - 1 op a 20 płytek- 12 28 Podłoże Columbia z antybiotykami CNA z 5% krwią baranią na płytkach - 1 op a 20 płytek- 40 29 Podłoże chromogenne do bezpośredniej identyfikacji, różnicowania i oznaczania liczby drobnoustrojów w moczu 1 op a20 płytek 50 30 Podłoże Schaedler z 5% krwią baranią na płytkach 1 op a 20 płytek 28 31 Podłoże Schaedler z 5% krwią baranią oraz Vancomycyną ,Neomycyną na płytkach 1 op a 10 płytek 40 32 Podłoże Mueller Hinton na płytkach 1 op a20 płytek 100 33 Podłoże Mueller Hinton na płytkach kwadratowych 120 x 120 mm 1 op a 20 płytek 35 34 Podłoże Mueller Hinton na płytkach z 5% krwią baranią 1 op a 20 płytek 30 35 Podłoże chromogenne do izolacji i identyfikacji Staphylococcus aureus z materiałów klinicznych 1 op a 20 płytek 5 36 Podłoże Chromogenne do identyfikacji metycylino-opornego Staphylococcus aureus 1 op a 20 płytek 7 37 Podłoże BHIA z Wancomycyną 6gml 1 op a10 płytek 2 38 Płytka czterodzielna QUAD zawierająca samo podłoże Enterococcus Screen Agar oraz podłoże z antybiotykami : Streptomycyną 2000 g-ml, Wancomycyną 6 g-ml, Gentamycyną 500 g-ml 1 op a 10 płytek- 2 39 Bulion Tryptozo-sojowy w probówkach 1 op a 20 probówek 30 40 Podłoże płynne Schaedler z Wit. K w probówkach 1 op a20 probówek 25 41 Woda peptonowa w probówkach 1 op a 20 probówek 1 42 Generatory do hodowli bakterii wymagających atmosfery wzbogaconej w CO2 w pojemnikach ,bez konieczności dodawania wody 1 opa 10 sztuk 2 43 Pojedyncze generatory do hodowli bakterii wymagających atmosfery wzbogaconej w CO2 bez konieczności dodawania wody szczelne torebki, generatory, zacisk 1 op a 20 torebek 2 44 Pojedyncze generatory do hodowli bakterii beztlenowych , bez konieczności dodawania wody szczelne torebki, generatory, zacisk 1 op a 20 torebek 30 45 Generatory do hodowli bakterii beztlenowych w pojemnikach , bez konieczności dodawania wody. 1 op a 10 sztuk 8 46 Paski wskaźnikowe do kontroli warunków beztlenowych 1 op a 50 pasków 1 47 Podłoże wzbogacające do izolacji pałeczek Salmonella - Selenite F w probówkach 1 op a 20 sztuk 20 48 Podłoże na płytkach Petriego o średnicy 90 mm chromogenne do wybiórczej izolacji wszystkich serotypów Salmonella ( 1 op - 20 płytek) 5 49 Podłoże na płytkach Petriego o średnicy 90 mm do wybiórczej izolacji Burkholderia cepacia ( 1 op. - 20 płytek) 1 50 Podłoże chromogenne do badań przesiewowych szczepów z rodziny Enterobacteriaceae wytwarzających ESBL wraz z różnicowaniem do gatunków ( E.coli,KES, Proteus mirabilis) ( 1 op. - 20 płytek) 1 51 Podłoże chromogenne do badań przesiewowych E.faecium i E.fecalis wykazujących nabytą oporność na wankomycynę wraz z różnicowaniem do gatunków (E.faecium, E.fecalis) ( 1 op. - 20 płytek) 1 52 Podłoże chromogenne do wybiórczej izolacji P. aeruginosa ( 1 op. - 20 płytek) 1 53 Podłoże chromogenne do badań przesiewowych w kierunki Streptococcus agalactiae( 1 op. - 20 płytek) 3 54 Podłoże RPMI + 2% glukoza+ MOPS ( 1 op. - 10 płytek) 4 55 Mueller Hinton Agar z kloksacyliną ( 1 op. - 10 płytek) 3 56 Surowica Salmonella HM do aglutynacji szkiełkowej ( 1 op. - 100 ozn.) 2 57 Surowica Salmonella dla antygenu Hgm do aglutynacji szkiełkowej ( 1 op. - 100 ozn.) 2 58 Surowica Salmonella dla antygenu BO do aglutynacji szkiełkowej ( 1 op. - 100 ozn.) 2 59 Surowica Salmonella dla antygenu CO do aglutynacji szkiełkowej ( 1 op. - 100 ozn.) 2 60 Surowica Salmonella dla antygenu DO do aglutynacji szkiełkowej ( 1 op. - 100 ozn.) 2 61 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC BENZYLPENICILLIN (wysoki zakres)na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 3 62 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC BENZYLPENICILLIN (niski zakres)na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 3 63 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC VANCOMYCIN na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 3 64 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC TEICOPLANIN na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 3 65 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC CEFOTAXIME na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 3 66 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC CEFTRIAXONE na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 3 67 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC CHLORAMPHENICOL na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 3 68 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC AMPICILLIN na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 3 69 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC IMIPENEMIMIPENEM + EDTA (MBL) na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 2 70 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC COLISTIN na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 3 71 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC ANIDULAFUNGIN na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 3 72 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC CASPOFUNGIN na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 3 73 Test do oznaczania wartości rzeczywistego MIC CEFTAZIDIME na skali na plastikowym pasku a 30 szt. pakowane w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej 1 74 EDTA (1 prob. a 2 ml) 4 75 Kwas fenyloboronowy (1 prob. a 2 ml) 4 RAZEM UWAGA 1. Cena brutto zawiera koszt Przedmiotu Umowy, wszelkie koszty związane z dostarczeniem Przedmiotu Umowy do siedziby Kupującego (Zakład Analityki Lekarskiej, 5WSzKzP - SP ZOZ w Krakowie, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków), zakładany zysk, należne podatki, koszt ubezpieczenia obowiązkowego, opakowania i inne, jeśli występują. 2. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich, nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych. 3. Wykonawca winien określić dla poszczególnych pozycji ofertowych ceny jednostkowe netto oraz stawkę procentową VAT, a następnie obliczyć dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość netto przez przemnożenie ceny jednostkowej netto przez ilość j. m. oraz dla poszczególnych pozycji ofertowych wartość brutto przez przemnożenie wartości netto danej pozycji przez stawkę procentową VAT (uzyskany iloczyn dodać do wartości netto danej pozycji). Suma wartości (odpowiednio: netto brutto) poszczególnych pozycji ofertowych z kolumn (odpowiednio: wartość netto wartość brutto) stanowić będzie wartość (netto, brutto) dla pozycji RAZEM. Wszystkie wartości kosztorysowe wykonawca zobowiązany jest kalkulować i wpisywać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 4. Wykonawca powinien wypełnić wszystkie oraz wycenić wszystkie pozycje wchodzące w skład poszczególnych pakietów. II. Warunki jakie muszą spełniać odczynniki do diagnostyki bakteriologicznej : WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY 1.Podłoża na płytkach Petriego o średnicy 90 mm z wyjątkiem poz. 33 TAK 2. Każda płytka z gotowym podłożem oraz probówka z podłożem płynnym musi posiadać datę ważności, nr serii oraz nazwę podłoża. TAK 3. Do każdej dostarczonej serii podłóż konieczne jest dołączenie certyfikatu jakości zgodnie z zaleceniami CLSI. TAK 4. Płytki muszą być zapakowane w folię i pudełko kartonowe po 10 lub 20 sztuk. Folia oraz pudełko kartonowe musi posiadać datę ważności, serię oraz nazwę podłoża. TAK 5. Probówki muszą być zapakowane w pudełko kartonowe, które musi być opisane nazwą podłoża, datą ważności i numerem serii. TAK 6. Do wszystkich podłóż chromogennych oferent jest zobowiązany do dostarczenia wraz TAK z ofertą ulotek kolorowych umożliwiających interpretację wyniku posiewu. TAK 7. Do każdego produktu należy dołączyć metodyki w języku polskim i przykładowe TAK certyfikaty kontroli jakości dla każdej pozycji. TAK 8. Testy do oznaczania wartości rzeczywistego MIC winny być pakowane po 30 sztuk w gąbce z możliwością przechowywania w temperaturze pokojowej. TAK 9. Dostawy odczynników w warunkach zabezpieczających odpowiednią jakość podłoży TAK ( transport chłodnią). TAK 10. Dostawa w ciągu 24 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznego lub faxem. TAK 11. Dostawa odczynników wyłącznie w godzinach przedpołudniowych tj. od 7.30 do 14.00 TAK 12. Reklamacja podłóż i ich wymiana w ciągu 24 godzin. TAK 13. Bezwzględne zabezpieczenie wszystkich pozycji przez czas trwania umowy. TAK Zamawiający zawarł niezbędne wymagania, których spełnienie przez Wykonawcę jest konieczne w zakresie przedmiotu zamówienia objętego pakietem nr 2. Wykonawca wypełnia kolumnę warunek oferowany, wpisując słowo TAK na potwierdzenie spełnienia żądanych przez Zamawiającego warunków granicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.59.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do badań genetycznych
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.