Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Jastrzębia Góra: Dostawy produktów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego Bałtyk w Jastrzębiej Górze w terminie od 01.01.2009 do 31.12.2009
Numer ogłoszenia: 340995 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy "Bałtyk" - Gospodarstwo Pomocnicze przy Ministerstwie Finansów , ul. Bałtycka 28, 84-104 Jastrzębia Góra, woj. pomorskie, tel. 058 6749583, faks 058 6749210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.owsbaltyk.gd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego Bałtyk w Jastrzębiej Górze w terminie od 01.01.2009 do 31.12.2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy produktów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowo-Szkoleniowego Bałtyk w Jastrzębiej Górze w terminie od 01.01.2009 do 31.12.2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią niżej wymienione warunki:
- posiadają certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP zatwierdzone w drodze decyzji przez organa urzędowej kontroli żywności - dotyczy zakładów produkujących żywność lub wprowadzających ją do obrotu, a w przypadku wykonawców zakupujących produkty u producentów, wykonawcy zobowiązani są dostarczyć przedmiot zamówienia od producentów spełniających te wymagania.
- posiadają decyzję wydaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz.U. nr 21, po. 179 z 2003 r.)
- posiadają decyzję wydana przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji (dotyczy wykonawców będących zakładami produkcyjnymi, w przypadku innych wykonawców - do oferty należy załączyć kserokopię decyzji wydanej dla zakładu, w którym wykonawca zaopatruje się w asortyment będący przedmiotem zamówienia)
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
- formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2.
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
- certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP zatwierdzone w drodze decyzji przez organ urzędowej kontroli żywności
- decyzję wydaną na środki transportu przewidziane do realizacji dostaw dopuszczającą do przewozu produktów spożywczych
- decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotycząca spełnienia wymagań koniecznych w procesie produkcyjnym
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Gwarantowany przez dostawcę czas gotowości do realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia wyrażony w godzinach - 01
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.owsbaltyk.gd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.owsbaltyk.gd.pl/SIWZ-03zp2008.rtf.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 13:30, miejsce: Ośrodek Wypoczynkowo-Szkoleniowy Bałtyk, Gospodarstwo Pomocnicze przy Ministerstwie Finansów, Bałtycka 28, 84-104 Jastrzębia Góra, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mleczarskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 99
- 2. Gwarantowany przez dostawcę czas gotowości do realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia wyrażony w godzinach - 01
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 99
- 2. Gwarantowany przez dostawcę czas gotowości do realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia wyrażony w godzinach - 01
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Różne produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Różne produkty spożywcze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 99
- 2. Gwarantowany przez dostawcę czas gotowości do realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia wyrażony w godzinach - 01
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA LEŚNEGO W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa nabiału na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa mięs, produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej "Syrena" w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.