To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-10
Ogłoszenie nr 341003 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.
Zamość: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 853 Nowy Majdan - Tomaszów Lubelski na odcinku od km 50+653 do km 51+105 i budowa kanalizacji deszczowej między studniami D8-D12 w ciągu ul. Piłsudskiego w Tomaszowie Lubelskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 312569-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, krajowy numer identyfikacyjny
000167711, ul.
Stefana Batorego
2,
22-400
Zamość, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
84 6386639, faks
84 6386639, e-mail
rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 853 Nowy Majdan - Tomaszów Lubelski na odcinku od km 50+653 do km 51+105 i budowa kanalizacji deszczowej między studniami D8-D12 w ciągu ul. Piłsudskiego w Tomaszowie Lubelskim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):R8.ST.371.13.2016.z.c.
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: Zakres inwestycji obejmuje przebudowę drogi wojewódzkiej nr 853 o długości L= 0,452 km, położonej na terenie miasta Tomaszów Lubelski w ciągu ul. Piłsudskiego Zakres projektowanej inwestycji obejmuje następujące roboty branżowe: BRANŻA DROGOWA oRoboty przygotowawcze i rozbiórkowe - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - karczowanie pni o Roboty ziemne - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o Odwodnienie korpusu drogowego - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodnych - regulacja pionowa studzienek dla zaworów gazowych - regulacja pionowa krat ściekowych - regulacja studni kanalizacyjnych -regulacja pionowa studni telefonicznych o Podbudowy - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - podbudowa z kruszyw łamanych płukanych - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną o Nawierzchnia - oczyszczenie nawierzchni drogowych - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - wzmacnianie nawierzchni geosiatkami z włókien szklanych i węglowych przesączonych asfaltem - nawierzchnie z mieszanek mastyksowo-grysowych - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 8 cm o Elementy ulic - krawężniki betonowe wtopione na płask - krawężniki betonowe wystające - chodniki i oporniki przykrawężnikowe z kostki brukowej betonowej kolorowej grub. 6 cm o Inne roboty - wykonanie przepustów kablowych pod drogami - budowa studzienek kablowych prefabrykowanych na zakończeniach rur pod kable sygnalizacji świetlnej o Inżynieria ruchu - rozebranie słupków do znaków pionowych - słupki do znaków pionowych z rur stalowych o śr. 70 mm - przymocowanie drogowskazów jednoramiennych o Oznakowanie poziome - usunięcie istniejącego oznakowania przez frezowanie - oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe wykonywane mechanicznie o Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - ustawienie prefabrykowanych elementów oznakowania dróg- słupki przeszkodowe BRANŻA SANITARNA o Kanalizacja deszczowa - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - rozebranie nawierzchni z mas mineralno asfaltowych - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi - demontaż istniejących studzienek ściekowych o Przebudowa kolidujących sieci podziemnych - demontaż rurociągu z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych - sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych - próba szczelności rurociągów o Roboty ziemne - wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi - pełne umocnienie ścian wykopów palami szalunkowymi stalowymi ( wypraski) o Roboty montażowe - podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych- osypka piaskowa rurociągów - studnie kanalizacyjne - kanały z rur polietylenowych strukturalnych dwuściennych - studzienki ściekowe uliczne prefabrykowane z rur strukturalnych dwuściennych Wykonawca zobowiązany jest do: o opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programów zapewnienia jakości, o Sporządzenia we własnym zakresie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, zgodnie z obowiązującymi przepisami o uzyskania odrębnego pozwolenia konserwatorskiego na przeprowadzenie nadzoru archeologicznego przed planowanym terminem rozpoczęcia robót zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 5 ustawy o ochronie zabytków i opiece na d zabytkami o ustanowienia na czas prowadzenia robót stałego nadzoru archeologicznego pełnionego przez uprawnionego archeologa o utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. o wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchonotmości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. o utrzymania zimowego przedmiotowego odcinka drogi do dnia odbioru ostatecznego. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlanym, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokunotmentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na postawie projektu wykonawczego oraz STWiORB. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do sprawdzenia dokumentacji. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie Robotami objętymi Kontraktem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Inspektorowi nadzoru do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji Robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania Robotami personel wskazany w wykazie osób, a w przypadku kierownika budowy wskazanego w ofercie. Wraz z podpisaną jednostronnie umową Wykonawca dostarczy oświadczenia osób, wykazanych do realizacji zamówienia, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierownik budowy), o podjęciu obowiązków kierownika budowy. Zamawiający podpisze Umowę po uprzednim zaakceptowaniu przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz przedłożeniu kosztorysu ofertowego, oraz oświadczeń o przejęciu obowiązków kierownika budowy. 2. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie (roboty budowlane) objęte będą rękojmią na okres czasu wynikający ze złożonej oferty ( zgodnie z pkt. XV SIWZ). 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt. XXI.3. SIWZ (kierownika budowy) w zakresie realizacji zamówienia. 4.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w STWiORB zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w STWiORB. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji w uzgodnieniu z projektantem oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111000-8
Dodatkowe kody CPV:
45112000-5,
45231000-5,
45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1456734.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1764294.55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.