Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Radom: zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (koszulek wprowadzających, cewników, stentgraftów, systemu do tunelizacji, zestawów do aspiracji, drenów do podawania płynów, elektrod endokawitarnych, zestawów do koronarografii) dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyń i Oddziału Kardiologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 341084 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (koszulek wprowadzających, cewników, stentgraftów, systemu do tunelizacji, zestawów do aspiracji, drenów do podawania płynów, elektrod endokawitarnych, zestawów do koronarografii) dla potrzeb Oddziału Chirurgii Naczyń i Oddziału Kardiologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - koszulka wprowadzająca Lp. Parametry wymagane 1. Introducer pokryty substancją hydrofilną 2. Łagodne przejście między koszulką a popychaczem 3. Koszuli naczyniowe posiadające zastawkę hemostatyczną w zestawie z dilatatorem i prowadnikiem 0,035-0,038 lub 0,038 4. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: - koszulki naczyniowe o długości 12 cm z portem bocznym i rozmiarach od 4 do 14F - 20 szt. - koszulki naczyniowe o długości 45 cm z portem bocznym i rozmiarach od 4 do 11F - 10 szt. - koszulki naczyniowe o długości 30 cm z portem bocznym i rozmiarach od 9,5 do 14F - 10 szt. - koszulki naczyniowe o długości 90 cm z portem bocznym i rozmiarach 6 i 7,5F - 10 szt. Część nr 2 - cewniki Fogartyego Lp. Parametry wymagane 1. Cewnik jednokanałowy do embolektomii, wykonany z poliamidu 2. Kolor cewnika informujący o rozmiarze 3. Faktyczny rozmiar cewnika po napełnieniu balonu zgodny z rozmiarem nominalnym w skali F, zwiększenie rozmiaru o 1 F 4. Symetryczne napełnienie się balonika 5. Cewnik zapakowany w sztywną tubę 6. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 2F - 160 szt. 3F - 120 szt. 4F - 200 szt. 5F - 200 szt. 6F - 80 szt. 7F - 80 szt Część nr 3 - cewniki specjalistyczne Lp. Parametry wymagane 1. Cewnik do usuwania skrzeplin ze światła naczynia, rozmiar 5F x 8 mm x 80 cm Cewnik specjalistyczny do embolektomii z końcówką spiralną pokrytą lateksem, półautomatycznie regulowaną przy pomocy systemu sprężynowego Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 10 szt. 2. Cewnik z koszyczkiem Dormia, rozmiar 5F x 16mm x 50 cm Cewnik specjalistyczny do trombektomii przeszczepu z końcówką ze stali medycznej w kształcie koszyczka Dormia, półautomatycznie regulowaną przy pomocy systemu sprężynowego Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 10 szt. 3. Cewnik do okluzji wewnątrz naczyniowej rozmiar 5F Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 10 szt. 4. Cewnik do okluzji wewnątrz naczyniowej rozmiar 8F Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 10 szt. Część nr 4 - stentgrafty obwodowe kryte PTFE samorozprężalne Lp. Parametry wymagane 1. Stent nitinolowy pokryty od strony wewnętrznej i zewnętrznej materiałem PTFE, dopuszczalne niepokrycie na obu końcach stentu nie większe niż po 2 mm 2. Wewnętrzna powierzchnia stentgraftu posiadająca właściwości zapobiegające wczesnej trombogenezie 3. Na zakończeniach znaczniki radiocieniujące bardzo dobrze widoczne na skopii 4. Stentgraft o dużej elastyczności i możliwości dopasowania do kształtu naczynia 5. Średnice stentgraftu od 5 mm do 13,5 mm (min. 5 średnic) 6. Długości stentgraftu: 20,30,40,60,80,100,120 mm 7. Minimum dwie długości systemu wprowadzającego 80 i 117 cm kompatybilne z prowadnikiem 0,035 8. Stentgraft kompatybilny z introduktorami 8F,9F,10F 9. Zapotrzebowanie: 15 szt. na okres 2 lat. UWAGA: Realizacja umowy przy udziale magazynu depozytowego. W przypadku części nr 4 Dostawca zobowiązuje się dostarczyć na pisemne zamówienie do Magazynu Depozytowego mieszczącego się na Oddziale Chirurgii Naczyń RSS, sprzętu określonego w zamówieniu, który będzie do dyspozycji Odbiorcy. Rozliczenie magazynu depozytowego będzie następowało na podstawie raportu zużycia, którego kopia będzie przesyłana do Dostawcy. Dostawca na podstawie raportu zużycia wystawi Odbiorcy fakturę VAT obejmującą elementy wyszczególnione w raporcie. Uzupełnienie Depozytu będzie się odbywało na podstawie raportu zużycia wystawionego przez Odbiorcę o sprzęt określony w tym raporcie w terminie dwóch dni roboczych od daty otrzymania raportu. Uzupełnienia depozytu o inne elementy nie ujęte w raporcie zużycia będzie dokonywane na pisemne zamówienie Odbiorcy w terminie dwóch dni roboczych od jego otrzymania. Wzór raportu zużycia zostanie określony przez Dostawcę w terminie pięciu dni od daty podpisania umowy. Część nr 5 - system do tunelizacji Lp. Parametry wymagane 1. Stalowy, wielorazowy tunelizator o dł. 30.5 cm 2. Jednorazowe koszulki o dł. 30.5 cm w kolorze żółtym (dla protez o śr. 6 mm), kompatybilne z tunelizatorem 30.5 cm, każda w sterylnym opakowaniu 3. Jednorazowe koszulki o dł. 30.5 cm w kolorze pomarańczowym (dla protez o śr. 8 mm), kompatybilne z tunelizatorem 30.5 cm, każda w sterylnym opakowaniu 4. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 25 sztuk Kolor żółty - 13 szt. Kolor pomarańczowy - 12 szt. Część nr 6 - koszulki wprowadzające krótkie plus igła Lp. Parametry wymagane 1. Wymiar wewnętrzny 6F,7F,8F 2. Igły z dużym światłem wewnętrznym 18G długość 70 mm 3. Igły kompatybilne z prowadnikami 0,038 ostro zakończone 4. Długość koszulki 11 cm 5. Zastawka koszulki zapewnia optymalną hemostazę i niskie opory 6. Konstrukcja i materiał umożliwiający ugięcie koszulki o kącie min. 450 7. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 2600 szt. Część nr 7 - zestaw do aspiracji materiału zatorowego z naczyń wieńcowych oraz selektywnego donaczyniowego podawania środków diagnostycznych lub terapeutycznych Lp. Parametry wymagane 1. Cewnik typu monorail z końcówką typu Luer Lock położoną proksymalnie 2. Marker na dystalnym końcu cewnika widoczny w skopii 3. Hydrofilne pokrycie dystalnych min. 40 cm cewnika aspiracyjnego 4. Zestaw o średnicy zewnętrznej max. 0,068 kompatybilny z cewnikiem prowadzącym 6F (0,070) oraz zestaw o średnicy zewnętrznej max. 0,078 kompatybilny z cewnikiem prowadzącym 7F (0,080) 5. Światło aspiracyjne min. 0,043 dla systemu kompatybilnego z cewnikiem prowadzącym 6F oraz min. 0,050 dla systemu kompatybilnego z cewnikiem prowadzącym 7F 6. Długość cewnika aspiracyjnego kompatybilnego z cewnikiem prowadzącym 6F - 140 cm i długość cewnika aspiracyjnego kompatybilnego z cewnikiem prowadzącym 7F - 145 cm 7. Cewnik aspiracyjny współpracuje z prowadnikiem 0,014 8. W komplecie powinien znajdować się cewnika aspiracyjny, dwie strzykawki 30 ml, jeden koszyczek, przedłużacz z kranikiem 9. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 100 szt. Część nr 8 - dreny do precyzyjnego podawania płynów Lp. Parametry wymagane 1. Linia do przetaczania płynów infuzyjnych zaopatrzona w specjalny regulator wyskalowany w ml/h (dla soli fizjologicznej) zapewniający precyzyjne i trwałe ustawienie szybkości przepływu w zakresie 5-250 ml/h 2. Zestaw ze zintegrowaną w linii infuzyjnej komorą kropelkową (60 kr/ml) 3. Dodatkowy port do wstrzyknięć 4. Zacisk do szybkiego zamykania przepływu bez konieczności zmiany ustawionej szybkości 5. Długość drenu 200-230 cm 6. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 2000 szt. Część nr 9 - elektrody endokawitarne do czasowej stymulacji serca Lp. Parametry wymagane 1. Rozmiar elektrody od 4F do 6F 2. Końcówka elektrody (część proksymalna) prosta i zagięta 3. Końcówki elektrody (część dystalna) kompatybilna ze stymulatorami MIP-801 4. Dobra widoczność elektrody w skopii 5. Dobra widoczność skali na przebiegu elektrody 6. Konstrukcja pozwalająca na dobrą manewr owalność 7. Materiał elektrody odporny na załamania i przerwanie 8. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 360 szt. Część nr 10 - zestaw do koronarografii przez tętnicę promieniową z igłami Lp. Parametry wymagane 1. Zestaw w komplecie z igłami 2. Zestaw wprowadzający 11 cm 3. Zróżnicowane średnice od 5F do 6F 4. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 200 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.14.12.00-2, 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8, 31.71.11.40-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część nr 1 - 33,00 zł (słownie: trzydzieści trzy złote 00/100). Część nr 2 - 1.395,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100). Część nr 3 - 504,00 zł (słownie: pięćset cztery złote 00/100). Część nr 4 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Część nr 5 - 567,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt siedem złotych 00/100). Część nr 6 - 1.144,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto czterdzieści cztery złote 00/100). Część nr 7 - 1.250,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). Część nr 8 - 440,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści złotych 00/100). Część nr 9 - 1.008,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiem złotych 00/100). Część nr 10 - 140,00 zł (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru: Dla części nr 1 - na kwotę min. 500,00 PLN, Dla części nr 2 - na kwotę min. 20.000,00 PLN, Dla części nr 3 - na kwotę min. 8.000,00 PLN, Dla części nr 4 - na kwotę min. 25.000,00 PLN, Dla części nr 5 - na kwotę min. 9.000,00 PLN, Dla części nr 6 - na kwotę min. 19.000,00 PLN, Dla części nr 7 - na kwotę min. 19.000,00 PLN, Dla części nr 8 - na kwotę min. 7.000,00 PLN, Dla części nr 9 - na kwotę min. 16.000,00 PLN, Dla części nr 10 - na kwotę min. 2.000,00 PLN.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania, jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie (na wniosek Dostawcy) po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy. 2. Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski szpital specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 pok. nr 316, 26-610 Radom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4 pok. nr 308, 26-610 Radom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: koszulka wprowadzająca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry wymagane 1. Introducer pokryty substancją hydrofilną 2. Łagodne przejście między koszulką a popychaczem 3. Koszuli naczyniowe posiadające zastawkę hemostatyczną w zestawie z dilatatorem i prowadnikiem 0,035-0,038 lub 0,038 4. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: - koszulki naczyniowe o długości 12 cm z portem bocznym i rozmiarach od 4 do 14F - 20 szt. - koszulki naczyniowe o długości 45 cm z portem bocznym i rozmiarach od 4 do 11F - 10 szt. - koszulki naczyniowe o długości 30 cm z portem bocznym i rozmiarach od 9,5 do 14F - 10 szt. - koszulki naczyniowe o długości 90 cm z portem bocznym i rozmiarach 6 i 7,5F - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: cewniki Fogartyego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry wymagane 1. Cewnik jednokanałowy do embolektomii, wykonany z poliamidu 2. Kolor cewnika informujący o rozmiarze 3. Faktyczny rozmiar cewnika po napełnieniu balonu zgodny z rozmiarem nominalnym w skali F, zwiększenie rozmiaru o 1 F 4. Symetryczne napełnienie się balonika 5. Cewnik zapakowany w sztywną tubę 6. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 2F - 160 szt. 3F - 120 szt. 4F - 200 szt. 5F - 200 szt. 6F - 80 szt. 7F - 80 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: cewniki specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry wymagane 1. Cewnik do usuwania skrzeplin ze światła naczynia, rozmiar 5F x 8 mm x 80 cm Cewnik specjalistyczny do embolektomii z końcówką spiralną pokrytą lateksem, półautomatycznie regulowaną przy pomocy systemu sprężynowego Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 10 szt. 2. Cewnik z koszyczkiem Dormia, rozmiar 5F x 16mm x 50 cm Cewnik specjalistyczny do trombektomii przeszczepu z końcówką ze stali medycznej w kształcie koszyczka Dormia, półautomatycznie regulowaną przy pomocy systemu sprężynowego Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 10 szt. 3. Cewnik do okluzji wewnątrz naczyniowej rozmiar 5F Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 10 szt. 4. Cewnik do okluzji wewnątrz naczyniowej rozmiar 8F Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: stentgrafty obwodowe kryte PTFE samorozprężalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry wymagane 1. Stent nitinolowy pokryty od strony wewnętrznej i zewnętrznej materiałem PTFE, dopuszczalne niepokrycie na obu końcach stentu nie większe niż po 2 mm 2. Wewnętrzna powierzchnia stentgraftu posiadająca właściwości zapobiegające wczesnej trombogenezie 3. Na zakończeniach znaczniki radiocieniujące bardzo dobrze widoczne na skopii 4. Stentgraft o dużej elastyczności i możliwości dopasowania do kształtu naczynia 5. Średnice stentgraftu od 5 mm do 13,5 mm (min. 5 średnic) 6. Długości stentgraftu: 20,30,40,60,80,100,120 mm 7. Minimum dwie długości systemu wprowadzającego 80 i 117 cm kompatybilne z prowadnikiem 0,035 8. Stentgraft kompatybilny z introduktorami 8F,9F,10F 9. Zapotrzebowanie: 15 szt. na okres 2 lat. UWAGA: Realizacja umowy przy udziale magazynu depozytowego. W przypadku części nr 4 Dostawca zobowiązuje się dostarczyć na pisemne zamówienie do Magazynu Depozytowego mieszczącego się na Oddziale Chirurgii Naczyń RSS, sprzętu określonego w zamówieniu, który będzie do dyspozycji Odbiorcy. Rozliczenie magazynu depozytowego będzie następowało na podstawie raportu zużycia, którego kopia będzie przesyłana do Dostawcy. Dostawca na podstawie raportu zużycia wystawi Odbiorcy fakturę VAT obejmującą elementy wyszczególnione w raporcie. Uzupełnienie Depozytu będzie się odbywało na podstawie raportu zużycia wystawionego przez Odbiorcę o sprzęt określony w tym raporcie w terminie dwóch dni roboczych od daty otrzymania raportu. Uzupełnienia depozytu o inne elementy nie ujęte w raporcie zużycia będzie dokonywane na pisemne zamówienie Odbiorcy w terminie dwóch dni roboczych od jego otrzymania. Wzór raportu zużycia zostanie określony przez Dostawcę w terminie pięciu dni od daty podpisania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: system do tunelizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry wymagane 1. Stalowy, wielorazowy tunelizator o dł. 30.5 cm 2. Jednorazowe koszulki o dł. 30.5 cm w kolorze żółtym (dla protez o śr. 6 mm), kompatybilne z tunelizatorem 30.5 cm, każda w sterylnym opakowaniu 3. Jednorazowe koszulki o dł. 30.5 cm w kolorze pomarańczowym (dla protez o śr. 8 mm), kompatybilne z tunelizatorem 30.5 cm, każda w sterylnym opakowaniu 4. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 25 sztuk Kolor żółty - 13 szt. Kolor pomarańczowy - 12 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: koszulki wprowadzające krótkie plus igła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry wymagane 1. Wymiar wewnętrzny 6F,7F,8F 2. Igły z dużym światłem wewnętrznym 18G długość 70 mm 3. Igły kompatybilne z prowadnikami 0,038 ostro zakończone 4. Długość koszulki 11 cm 5. Zastawka koszulki zapewnia optymalną hemostazę i niskie opory 6. Konstrukcja i materiał umożliwiający ugięcie koszulki o kącie min. 450 7. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 2600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zestaw do aspiracji materiału zatorowego z naczyń wieńcowych oraz selektywnego donaczyniowego podawania środków diagnostycznych lub terapeutycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry wymagane 1. Cewnik typu monorail z końcówką typu Luer Lock położoną proksymalnie 2. Marker na dystalnym końcu cewnika widoczny w skopii 3. Hydrofilne pokrycie dystalnych min. 40 cm cewnika aspiracyjnego 4. Zestaw o średnicy zewnętrznej max. 0,068 kompatybilny z cewnikiem prowadzącym 6F (0,070) oraz zestaw o średnicy zewnętrznej max. 0,078 kompatybilny z cewnikiem prowadzącym 7F (0,080) 5. Światło aspiracyjne min. 0,043 dla systemu kompatybilnego z cewnikiem prowadzącym 6F oraz min. 0,050 dla systemu kompatybilnego z cewnikiem prowadzącym 7F 6. Długość cewnika aspiracyjnego kompatybilnego z cewnikiem prowadzącym 6F - 140 cm i długość cewnika aspiracyjnego kompatybilnego z cewnikiem prowadzącym 7F - 145 cm 7. Cewnik aspiracyjny współpracuje z prowadnikiem 0,014 8. W komplecie powinien znajdować się cewnika aspiracyjny, dwie strzykawki 30 ml, jeden koszyczek, przedłużacz z kranikiem 9. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dreny do precyzyjnego podawania płynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry wymagane 1. Linia do przetaczania płynów infuzyjnych zaopatrzona w specjalny regulator wyskalowany w ml/h (dla soli fizjologicznej) zapewniający precyzyjne i trwałe ustawienie szybkości przepływu w zakresie 5-250 ml/h 2. Zestaw ze zintegrowaną w linii infuzyjnej komorą kropelkową (60 kr/ml) 3. Dodatkowy port do wstrzyknięć 4. Zacisk do szybkiego zamykania przepływu bez konieczności zmiany ustawionej szybkości 5. Długość drenu 200-230 cm 6. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 2000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: elektrody endokawitarne do czasowej stymulacji serca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry wymagane 1. Rozmiar elektrody od 4F do 6F 2. Końcówka elektrody (część proksymalna) prosta i zagięta 3. Końcówki elektrody (część dystalna) kompatybilna ze stymulatorami MIP-801 4. Dobra widoczność elektrody w skopii 5. Dobra widoczność skali na przebiegu elektrody 6. Konstrukcja pozwalająca na dobrą manewr owalność 7. Materiał elektrody odporny na załamania i przerwanie 8. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 360 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zestaw do koronarografii przez tętnicę promieniową z igłami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Parametry wymagane 1. Zestaw w komplecie z igłami 2. Zestaw wprowadzający 11 cm 3. Zróżnicowane średnice od 5F do 6F 4. Zapotrzebowanie na okres 2 lat: 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- DOSTAWĘ MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH DLA ZAKŁADU GASTROENTEROLOGII MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO Sp. z o.o. w RADOMIU
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wysokości odszkodowania oraz wartości prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ul. Gospodarczej, Wierzbickiej, Łąkowej
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości prawa własności dla nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Przemysłowej, Biznesowej, Energetyków oraz Wierzbickiej
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami.
- Dostawa klipsów i trokarów dla potrzeb Bloku Operacyjnego Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Usługa utrzymania terenów sportowych.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa głębinowych elektrod do rejestracji wenątrzczaszkowej używanych podczas wszczepiania elektrody neurostymulującej u osób zakwalifikowanych do procedury głębokiej stymulacji mózgu (DBS)
- Dostawa zestawów osłonek i głowic igłowych do konsoli artroskopowej model AR-3200-0030 prod. Arthrex dla UCK
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu neonatologicznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- DZP/17/25 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA PRACOWNI KARDIOLOGII INWAZYJNEJ
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: Elektrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.