Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-03
Raciąż: Przygotowanie Ośrodków Edukacji Przedszkolnej z uwzględnieniem potrzeb i bezpieczeństwa małych dzieci i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 34114 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raciąż , ul. Kilińskiego 2, 09-140 Raciąż, woj. mazowieckie, tel. 23 679 12 80, faks 23 679 12 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.raciaz.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie Ośrodków Edukacji Przedszkolnej z uwzględnieniem potrzeb i bezpieczeństwa małych dzieci i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy /usługi /roboty budowlane polegające na przygotowaniu i wyposażeniu pomieszczeń na potrzeby edukacji przedszkolnej prowadzonej w Ośrodkach Edukacji Przedszkolnej w następujących miejscowościach Gminy Raciąż: 1.OEP (P-kt Przedszkolny) z siedzibą w Szkole Podstawowej w Kodłutowie 2.OEP (P-kt Przedszkolny) z siedzibą w Szkole Podstawowej w Koziebrodach 3.OEP (P-kt Przedszkolny) z siedzibą w Szkole Podstawowej w Kraszewie Gaczułtach 4.OEP (P-kt Przedszkolny) z siedzibą w Oddziale Przedszkolnym w Raciążu 5.OEP (P-kt Przedszkolny) z siedzibą w Szkole Podstawowej w St. Gralewie 6.OEP (P-kt Przedszkolny) z siedzibą w Szkole Podstawowej w Krajkowie 7.OEP (P-kt Przedszkolny) z siedzibą w Szkole Podstawowej w Uniecku 1.1 Część I - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Ośrodków Edukacji Przedszkolnej (Punktów Przedszkolnych) i dostosowanie ich do potrzeb osób niepełnosprawnych. Prace adaptacyjne obejmują: - przystosowanie łazienek dla potrzeb małych dzieci 3-5 letnich - przeprowadzenie remontu oraz malowanie pomieszczeń w których prowadzone będą zajęcia . Szczegółowy opis robót budowlanych znajduje się w przedmiarach robót i charakterystyce obiektu - zał. nr 6 1.2Część II - Zakup wyposażenia do OEP (P-tów Przedszkolnych) 1)OEP (P-kt Przedszkolny) w Kodłutowie: -wieszak do szafki przedszkolnej jednostronny z ławką - 4 szt. -stoliki sześciokątne - 3 szt. -krzesła - 18 szt. -siedlisko piankowe (okrągłe) - 1 szt. 2)OEP (P-kt Przedszkolny) w Koziebrodach: -zestaw mebli z kolekcji bajkowej o dł.3,45, wysokość najwyższego elementu - 2,64 -szafka do kolekcji bajkowej - 1 szt. -wieszak do szatni przedszkolnej jednostronny z ławką - 1 szt. 3)OEP (P-kt Przedszkolny) w Kraszewie Gaczułtach: -stolik z blatem sześciokątnym dla najniższych dzieci - 1 szt. -krzesła dla najniższych dzieci - 6 szt. -zestaw mebli z kolekcji bajkowej o dł. 3,45, wysokość najwyższego elementu - 2,64 -szafka do kolekcji bajkowej - 1 szt. 4)OEP (P-kt Przedszkolny) w Raciążu: -krzesła nr 1 - 4 szt. -stół sześciokątny nr 1 - 3 szt. -zestaw szafek z drewnianymi pojemnikami i kuwetami o dł.4,20 - 1 komp. -Inne półki wiszące - 2 szt. 5)OEP (P-kt Przedszkolny) w St. Gralewie -krzesła nr 2 - 20 szt. -ławki nr 2 - 8 szt. -regał - 1,80 m dł. i 2,20 wysokość -biurko - 1 szt. 6)OEP (P-kt Przedszkolny) w Uniecku -krzesła nr 0 - 6 szt. -krzesła nr 1 - 6 szt. -krzesła nr 2 - 8 szt. -ławki nr 1 - 10 szt. -szafki z szufladami - 2 szt. -szafki z półkami - 4 szt. -półki - 2 szt. -biurko dla nauczyciela - 1 szt. -krzesło dla nauczyciela - 1 szt. 7)OEP (P-kt Przedszkolny) w Krajkowie -krzesła nr 1 - 6 szt. -krzesła nr 2 - 6 szt. -krzesła nr 3 - 6 szt. -ławki nr 1 - 3 szt. -ławki nr 2 - 3 szt. -ławki nr 3 - 3 szt. -regały o wym. 2 m dł. i 1,5 wys. - 3 szt. -szafa z półkami wystawowymi - 1 szt. -szafa z przegrodami na przybory - 1 szt. 1.3 Część III - Zakup pomocy dydaktycznych po jednym komplecie dla każdego OEP (PP) Każdy ośrodek zostanie wyposażony w następujący zestaw pomocy dydaktycznych: 1)Kącik tematyczny m.in. kuchenny, majsterkowicza, lekarski, przyrodniczy 2)Klocki drewniane i konstrukcyjne 3)Puzzle edukacyjne m.in. matematyczne, o zwierzętach, pory roku 4)Tablica ekspozycyjna korkowa 5)Tablica magnetyczna 6)Tablica wyrazowo-obrazkowa 7)Tematyczne plansze edukacyjne m.in. przeciwieństwa: w górę i w dół, wysoko-nisko, działania arytmetyczne, środowisko w którym żyję, środki transportu, itp. 8)Torba z instrumentami muzycznymi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykonanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich: trzech lat (dostawy, usługi), pięciu lat (roboty budowlane) ,a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a)w Części I zamówienia - dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu adaptacji lub remontu budynku o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)-zgodnie z zał. Nr 5 SIWZ. b)w Części II zamówienia - dwóch usług polegających na wyposażeniu w meble o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z referencjami - zał. Nr 5 c)W części III zamówienia - dwóch usług polegających na wyposażeniu w pomoce dydaktyczne o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z referencjami - zał. Nr 5
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2. Oświadczenmie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp - składaja odrębnie wszyscy wykonawcy, 3.Projekt umowy - parafowany przez Wykonawcę, 4.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składajacych ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, jeżeli taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.raciaz.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Raciążu
ul. Kilińskiego 2
09-140 Raciąż.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Raciążu ul. Kilińskiego 2 09-140 Raciąż.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Eurpejskiej Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RACIĄŻ
więcej: przetargi RACIĄŻ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni naukowych w ramach projektu pn. Edukacja STEAM w Gminie Olszanica
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- "Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. Marii Kazimiery 1 w Warszawie wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na lokal użytkowy"
- Dostawa modeli anatomicznych i trenażerów w 4 pakietach
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Gołotczyźnie - meble i sprzęt AGD
- Remont muru oporowego przy drodze gminnej nr 119927D, obręb Stronie Lasy
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.