Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-29
Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Giuseppe Garibaldiego przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 341157 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 29 , ul. Fabryczna 19, 00-446 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6287992, faks 0-22 6287992.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp29.asi.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sp29.asi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Giuseppe Garibaldiego przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Giuseppe Garibaldiego przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie: 1. mrożonek, 2. artykułów spożywczych, 3. mięsa, drobiu i wędlin, 4. nabiału i jaj, 5. warzyw i owoców, 6. ryb.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.89.60.00-5, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1, 15.22.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, iz oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy, że posiada atesty na dostarczane produkty, a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp29.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Giuseppe Garibaldiego, ul. Fabryczna 19, 00-446 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Giuseppe Garibaldiego, ul. Fabryczna 19, 00-446 Warszawa, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mrożonek do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Giuseppe Garibaldiego przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: brokuły kg 60, brukselka kg 60, czarna porzeczka kg 100, fasolka szparagowa zielona kg 60, fasolka szparagowa żółta kg 60, groszek zielony kg 40, jagoda kg 150, kalafior kg 150, mieszanka kompotowa wieloowocowa kg 200, malina kg 150, marchew /kostka/ kg 120, marchewka z groszkiem kg 120, śliwka b/pestki kg 100, truskawki kg 350, warzywa do chińszczyzny kg 50, warzywa słupki kg 100, wiśnia b/pestki kg 150, warzywa na patelnię kg 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.89.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Giuseppe Garibaldiego przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ananas pusz 160, barszcz biały op. 66g szt. 540, batoniki nadziewane szt. 9600, batony czekoladowe szt. 460, biszkopty kg 50, brzoskwinia pusz 160, budyń szt. 800, buła tarta kg 280, bułka wrocławska szt. 100, chałka szt./ 260g 160, chleb krojony szt. 560, chleb razowy szt. 80, chleb tostowy szt. 80, chrzan sł./260g 100, ciastka/babeczki kg 50, ciasto drożdżowe strucla szt. 160, ciasto makowiec szt. 90, ciasto w czekoladzie/piernik kg 25, cukier kg 700, cukier puder kg 20, cukier waniliowy szt. 600, cynamon szt. 40, czosnek granulowany szt. 150, czosnek w kostkach szt. 64, drożdżówka szt. 5000, dżem szt./300g 200, galaretka szt. 200, herbata szt./100g 20, herbata malinowa szt./40g 100, herbata miętowa szt./100g 136, jabłka prażone do szarlotki sł./500g 420, kajzerka szt. 7000, kakao szt. 10, kasza gryczana kg 140, kasza jęczmienna kg 170, kasza manna kg 80, kawa inka op./150g 20, ketchup op./450g 40, koncentrat pomidorowy l 120, kukurydza pusz. 150, kwasek cytrynowy szt./20g 120, liść laurowy szt./100g 100, majeranek szt./8g 200, makaron kokardki kg 50, makaron muszelki kg 50, makaron nitki kg 50, makaron spaghetti kg 50, makaron świderki kg 50, mąka kg 250, mąka kartoflana kg 30, miód l 10, mleko smakowe op./0,2 l 460, nutella szt./630g 200, olej l 500, oliwa z oliwek l 10, papryka ostra szt./20g 5, papryka słodka szt./20g 5, pączki mini kg 50, pieprz czarny mielony szt./20g 100, pieprz ziołowy mielony szt./20g 100, płatki musli op./ 350g 20, proszek do pieczenia op./20g 20, przyprawa delikat do mięsa szt./600g 10, przyprawa delikat do ryb szt./600g 5, przyprawa do chińszczyzny szt./20g 100, przyprawa do drobiu szt./20g 100, przyprawa do duszenia szt./20g 80, przyprawa do pieczenia szt./20g 100, przyprawa do spaghetti szt./20g 100, przyprawa maggi w płynie l 20, przyprawa Vegeta op./200g 110, przyprawa warzywko kg 50, rogalik z nadzieniem szt. 5000, rurki bezowe kg 50, ryż kg 240, soczki owocowe op./0,2 l 920, sok malinowy/wiśniowy l 25, sos chiński sł./ 365g 120, sos sałatkowy szt./9g 300, sól kg 230, szczaw sł./260g 150, wafelki śmietankowe/ciastka kg 50, zacierki szt./250g 100, ziele angielskie szt./250g 150, żelatyna op./50g 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mięsa, drobiu i wędlin do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Giuseppe Garibaldiego przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mięso wieprzowe: karkówka kg400, łopatka kg 300, schab b/kości kg 450, szynka b/kości kg 900, mięso wołowe: łopatka kg 100, mięso ekstra kg 250, pręga kg 100, szponder kg 40, drób: filet z indyka kg 400, filet z kurczaka kg 350, udziec z kurczaka kg 500, korpusy kg 600, tłuszcze: słonina kg 50, cielęcina: cielęcina kg 100, łopatka b/kości kg 100, wędliny: biała kiełbasa kg 200, blok szynkowy kg 30, boczek wędzony kg 76, kiełbasa cienka kg 300, kiełbasa szynkowa 10, kiełbasa żywiecka kg 10, łopatka konserwowa kg 10, mielonka kg 10, mortadela kg 10, parówki drobiowe kg 70, pasztet drobiowy pusz./195g, polędwica kg 10, szynka kg 10, szynka z indyka kg 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa nabiału i jaj do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Giuseppe Garibaldiego przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: desery smakowe szt. 2500, jaja szt. 15000, jogurt naturalny l 600, jogurty owocowe szt./150g 5000, majonez sł./260g 150, masło kost. 250, mleko l 360, ser biały kg 200, ser żółty kg 70, serki topione szt./100g 480, serki waniliowe szt./200g 500, śmietana 18% l 350, śmietana 30% l 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Giuseppe Garibaldiego przy ul. Fabrycznej 19 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: banany kg 360, brzoskwinie kg 600, cytryny kg 100, grejfruty kg 300, gruszki kg 550, jabłka kg 1200, kiwi kg 120, mandarynki kg 200, nektarynka kg 200, pomarańcze kg 600, śliwki kg 230, winogrona kg 150, brukselka kg 100, buraki kg 550, cebula kg 370, fasolka szparagowa kg 200, kalafior kg 200, kapusta biała kg 290, kapusta czerwona kg 150, kapusta pekińska kg 180, kapusta włoska kg 160, koper pęcz. 316, marchew kg 680, natka pęcz. 640, ogórki świeże kg 320, papryka kg 230, pieczarki kg 230, pietruszka kg 460, pomidory kg 590, por kg 350, sałata gł. 460, sałata lodowa gł. 150, seler kg 450, szczypiorek pęcz. 190, ziemniaki kg 12000, kapusta kiszona kg 280, ogórki kwaszone kg 420, fasola kg 150, groch kg 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa ryb do stołówki przy Szkole Podstawowej nr 29 im. Giuseppe Garibaldiego przy. ul. Fabrycznej 19 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dorsz kg 500, miruna kg 500, paluszki z fileta kg 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gdańsku w 2025 r. z podziałem na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.