eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRozbudowa kontroli dostępu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-14

Katowice: Rozbudowa kontroli dostępu
Numer ogłoszenia: 341164 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313270 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, faks 032 3581947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kontroli dostępu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. System kontroli dostępu musi spełniać właściwe wymogi systemów stosowanych przy ochronie danych osobowych pod warunkiem odpowiedniego zapisania danych w oprogramowaniu i w szczególności być kompatybilny z posiadanym już oprogramowaniem NPA500 oraz resztą już posiadanych elementów systemu kontroli dostępu SALTO. System musi działać na zasadzie odczytywania zaszyfrowanych danych wpisanych w sektory nośników np. kart, breloków itd. Elementy systemu kontroli dostępu: System musi mieć możliwość łączenia zabezpieczeń offf-line, wireless oraz on-line. Okucia (off-line i wireless) muszą współpracować ze wszystkimi standardowymi zamkami wpuszczanymi dostępnymi na rynku. Okucia muszą mieć możliwość montażu zarówno w drzwiach drewnianych, z profilu aluminiowego , drzwiach metalowych jak również drzwiach szklanych. Okucia powinny być wyposażone w czytniki kart zbliżeniowych Mifare Desfire. Z uwagi na brak możliwości poprowadzenia instalacji elektrycznej do każdych drzwi - system powinien być bezprzewodowy a instalacja elektryczna może być poprowadzona do miejsc oraz urządzeń (w istniejących kanałach naściennych), gdzie nie ma możliwości innego rozwiązania technicznego. Oferent we własnym zakresie prowadzi instalację elektryczną. Zamki elektroniczne muszą mieć możliwość pracy w różnych trybach do wyboru m.in.: * standardowy - otwarcie następuje po zbliżeniu do czytnika karty posiadającej dostęp do danego zamka. Po przyłożeniu uprawnionej karty przez określony czas jest możliwość otwarcia drzwi, po upływie tego czasu zamek automatycznie powraca do stanu zamkniętego. * przełączanie trybów - w celu otwarcia zamka jak również w celu zamknięcia należy przyłożyć upoważnioną kartę do czytnika *automatyczne otwieranie zamków (automatyczne otwieranie/zamykanie zgodnie z ustalonym harmonogramem, minimum 8 czasowych zamknięć) *funkcja klucz ( karta otwiera i zamyka zamek) * funkcja office ręczna *funkcja office automatyczna Okucia w wersji wireless - okucia nieokablowane z wbudowaną dodatkową anteną, dzięki której komunikują się bezprzewodowo z systemem. Przekazują w czasie rzeczywistym informacje o otwarciu drzwi. Monitorują stan drzwi: czy są zamknięte czy otwarte. System daje możliwość zdalnego otwarcia drzwi przez administratora Czytniki kart w okuciach muszą umożliwiać zarówno odczyt jak i zapis karty. Okucia powinny zapamiętywać min. 1000 ostatnich zdarzeń. Rejestr zdarzeń pobranych powinien zawierać informacje: czyja karta otwierała/zamykała okucie o której godzinie oraz datę. Okucia powinny z automatu dokonywać zmiany czasu leni/zimowy. Okucia muszą być zasilane bateriami dostępnymi w wolnej sprzedaży, nie mogą ograniczać użytkownika systemu do jednego dostawcy. Okucia muszą informować użytkownika o niskim stanie pojemności baterii. Okucia muszą dawać możliwość wyboru modelu : okucia bez otworu na wkładki patentowe, z otworem, z wkładką z audytem ( dodatkowa informacja w pamięci zamka o otwarciu drzwi przy użyciu klucza mechanicznego). System musi dawać możliwość przenoszenia zdarzeń na karcie pomiędzy okuciami off-line, a czytnikiem on-line. Czytnik on-line musi mieć możliwość dokonania aktualizacji karty - zmiana dostępów użytkownika, zapis w czarnej liście informacji o zagubionych kartach w systemie. Karta musi przenosić informacje o stanie baterii okuć, które otwierała. Wszystkie urządzenia muszą być zasilane bateryjne lub posiadać awaryjne zasilanie. Wkładki do drzwi powinny być w systemie MasterKey. Do każdych drzwi powinien być jeden klucz pasujący tylko do nich oraz drugi pasujący do wszystkich drzwi. Wkładki systemowe powinny posiadać certyfikat IMP - klasy bezpieczeństwa C i patent. System powinien posiadać kartę bezpieczeństwa na podstawie, której będzie możliwość domówienia wkładek i kluczy. Wszystkie elementy kontroli dostępu powinny zostać zamontowane uruchomione oraz skonfigurowane. Specyfikacja fabrycznie nowych materiałów i urządzeń systemu: Okucia do drzwi standardowych z kontrolą dostępu typu on-line w Siedzibie w Katowicach - 76 szt., Okucia do drzwi antywłamaniowych z kontrolą dostępu typu on-line Siedzibie w Katowicach- 8 szt., Samozamykacz do drzwi piętrowych w siedzibie w Katowicach- 8 szt., Samozamykacz do drzwi w Ośrodku Zamiejscowym w Bielsko-Biała - 1 szt., Samozamykacz do drzwi w Ośrodku Zamiejscowym w Częstochowie - 1 szt., Centralka on-line do systemu Salto w Ośrodku Zamiejscowym w Bielsko-Biała - 1 szt., Centralka on-line do systemu Salto w Ośrodku Zamiejscowym w Częstochowie - 1 szt., Programator kart Mifare Desfire - 1 szt., Karty naklejki - 350 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FREIBERGER Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 214, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206504,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249791,84

  • Oferta z najniższą ceną: 249791,84 / Oferta z najwyższą ceną: 310067,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.