eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnicaDostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych, mechanicznych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego - Gmina Lipnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Lipnica: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych, mechanicznych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego - Gmina Lipnica
Numer ogłoszenia: 341283 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnica , ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 59 8217080, faks 59 8218317.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych, mechanicznych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego - Gmina Lipnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne bezgotówkowe dostawy oleju napędowego w ilości co najmniej 17. 000 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb 95/98 w ilości co najmniej 1000 litrów do pojazdów i sprzętu silnikowego w Gminy Lipnicy. 2. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie w ciągu obowiązywania umowy do zbiorników pojazdów wskazanych przez Zamawiającego i kanistrów. Wykonawca zapewni punkt odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w miejscowości Lipnica. 3. Zakup paliwa dokonywany będzie za cenę, którą stanowić będzie cena jednostkowa brutto stosowana przez Wykonawcę obowiązująca w dniu dostawy, pomniejszona o stały upust udzielony przez Wykonawcę. 4. W okresie odbywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w punkcie 1, co nie jest odstąpieniem od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy. 5. Oferowane paliwo musi odpowiadać wymaganiom jakościowym według Polskiej normy PN-EN 590:2010(U), PN-EN 228:2010(U) oraz musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych (Dz. U. z 2008, Nr 221, poz. 1441). 6. Rozliczenie dostaw z Zamawiającym będzie następowało każdorazowo przy tankowaniu na podstawie faktury VAT. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznego rejestru wystawionych faktur z dołączonym szczegółowym wykazem tankowań, który zawierać będzie datę pobrania paliwa, numer rejestracyjny pojazdu/rodzaj sprzętu/, ilość pobranego paliwa, cenę jednostkową, stosowaną przez Wykonawcę obowiązująca w dniu dostawy, pomniejszoną o upust udzielony przez Wykonawcę oraz czytelny podpis kierowcy (osoby pobierającej paliwo). 7. Zapłata należności za pobrane paliwo realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 21 dni od otrzymania faktury. 8. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r. 9. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży paliw płynnych w jednostkowych cenach brutto określonych w ofercie, z uwzględnieniem ich waloryzacji, o której mowa w pkt 10. 10. Cena w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Zmiana ceny może nastąpić wyłącznie w przypadku zmian cen hurtowych paliwa dostawcy - rafinerii wskazanej w ofercie Wykonawcy, o wartość tej zmiany. 11. Upust będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr każdego rodzaju paliw. Wysokość upustu będzie wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy. Wysokość upustu musi być wyszczególniona na fakturze VAT. 12. Zamawiający opłaci należność za dostarczenie przedmiotu umowy na podstawie wystawionych przez wykonawcę faktur VAT. 13. Wykonawca wystawi fakturę VAT, wskazując jako płatnika: Gmina Lipnica. 14. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktury bez podpisu Zamawiającego. 15. Wykonawca zapewni możliwości tankowania w dni powszednie i w godzinach urzędowania Zamawiającego. 16. Wymagane godziny pracy punktu - zapewnienia dostaw od 7:00 do 17:00. 17. Wykaz pojazdów i osób uprawnionych do odbioru paliw i pozostałych usług zostanie wyszczególniony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego. 19. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodność z normami). 20. Do poszczególnych paliw stosuje się wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 21. Wykonawca udziela gwarancji na jakość przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi normami na poszczególne rodzaje paliw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy. Wynagrodzenie za dostawy uzupełniające będzie ustalone w oparciu o składniki cenotwórcze zaoferowane w przetargu. 1) Wartość zamówień uzupełniających nie może być wyższa niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 2) Podstawą do realizacji zamówienia uzupełniającego będzie odrębna umowa, która będzie określała m.in. zakres zamówienia, termin realizacji. Okres i warunki gwarancji nie mogą być gorsze w porównaniu do zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję potrzebne na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10.04.1997 r. (Dz.U. z 2006, Nr 89, poz. 625 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku określonego w pkt. III.3.2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku określonego w pkt. III.3.3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku określonego w pkt.III.3.4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje wymagań do warunku określonego w pkt.III.3.5.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy Dodatek Nr 1, 2. Pełnomocnictwo, o ile takie występuje. 3.Oświadczenie, że posiada lub będzie posiadał punkt odbioru paliw w miejscowości Lipnica(w formie oryginału),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych istotnych postanowień w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem: może ulec zmianie w przypadku zmiany stawek podatkowych, których Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipnica, ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipnica, ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.