Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Katowice: Usługa druku i oprawy publikacji Zabytki sztuki Jasnej Góry. Architektura. Rzeźba. Malarstwo
Numer ogłoszenia: 341290 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Dziedzictwa Kulturowego w Katowicach , ul. Juliusza Ligonia 7, 40-036 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 2517 104, faks 0-32 25 17 104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.scdk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku i oprawy publikacji Zabytki sztuki Jasnej Góry. Architektura. Rzeźba. Malarstwo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia: Usługa druku i oprawy publikacji Zabytki sztuki Jasnej Góry. Architektura. Rzeźba. Malarstwo Kod CPV: 79800000-2, 79821000-5 , 79823000-9 Tytuł: Zabytki sztuki Jasnej Góry. Architektura. Rzeźba. Malarstwo Oprac. Zofia Rozanow, Ewa Smulikowska ISBN 978-83-85871-56-9 Określenie parametrów technicznych: 1. Format bloku: A4 (210 x 297 po obcięciu) 2. Nakład: 1500 egzemplarzy 3. Objętość: stron 512, w tym a) Stron 200 druk 1 + 1 b) Stron 312 druk 4 + 4 4. Druk zabezpieczony lakierem offsetowym matowym 5. Papier środka: kreda matowa 135 g/m2 6. Oprawa: sztywna (tektura 2 mm), szyta i klejona a. grzbiet prosty płótnowany b. oklejka druk 4 + 0 + folia matowa zewnętrzna, kreda 135 g c. wyklejka 1 + 0 papier 150 g offset d. kapitałka biała Inne: Zamówienie obejmuje: druk i oprawę, dostarczenie Zamawiającemu egzemplarzy sygnalnych (próbnych) przed drukiem nakładu, dostarczenie nakładu publikacji na wskazany przez Zamawiającego adres. Termin wykonania ozalidów całej pracy, proof (w skali 1:1) oklejki oraz 5 wybranych przez Zamawiającego stron ze środka - 7 dnia roboczych od daty odebrania podstawy (należy wstrzymać się z drukiem i oprawą nakładu do momentu otrzymania informacji o poprawności wykonania ozalidów). Termin wykonania nakładu - 7 dni roboczych od daty otrzymania informacji o erracie lub jej braku. Termin dostarczenia nakładu do siedziby Zamawiającego: do dnia 15.12.2009r. Dyspozycje pakowania: każda paczka musi być dokładnie oznakowana (opis na paczce musi zawierać tytuł książki, autora oraz liczbę egzemplarzy w paczce).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9, 79.82.10.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 w związku z postanowieniami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca składa oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.2, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca składa oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.3, 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca składa oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.3, 6. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał, co najmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty dwie okazowe publikacje w postaci albumów w formacie co najmniej A4 o objętości co najmniej 250 stron wykonane w oprawie sztywnej i pełnym kolorze wraz z dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca ma dostarczyć wraz z ofertą. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły zerojedynkowej tzn. spełnia lub nie spełnia danego warunku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ ); 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), (załącznik nr 4 do SIWZ); 5. Oświadczenie w trybie art. 24 ust.1 i 2 o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), (załącznik nr 5 do SIWZ); 6. Po jednym egzemplarzu wydrukowanych przez Wykonawcę dwóch publikacji opisanych w pkt. V.2, niezbędnych do oceny jakości zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punktach VI.4 i VI.5 winne być przedłożone przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188 z 2008r poz.1155) Dokumenty wymienione w pkt. VI należy złożyć w formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ocena techniczna druku - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scdk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Centrum Dziedzictwa Kulturowego w Katowicach
ul. J. Ligonia 7
40-036 Katowice
pokój 215.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Śląskie Centrum Dziedzictwa Kulturowego w Katowicach ul. J. Ligonia 7 40-036 Katowice pokój 215.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, podając nr nadany sprawie przez Zamawiającego (oznaczenie sprawy wskazane w nagłówku SIWZ). Adres Zamawiającego: Śląskie Centrum Dziedzictwa Kulturowego w Katowicach, ul. J. Ligonia 7, 40-036 Katowice Zamawiający dopuszcza przekazywanie wniosków, informacji, pytań i odpowiedzi za pomocą faksu na numer: (032) 25 17 104 czynnego w godz. 7:30-15:30. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Wykonawcom oraz innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ww. ustawy. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.