To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-11
Grudziądz: DOSTAWA ZNAKÓW DROGOWYCH, OSTRZEGAWCZYCH I INFORMACYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ SANITARNEJ ORAZ ELEKTRYCZNEJ.
Numer ogłoszenia: 341314 - 2012; data zamieszczenia: 11.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214944 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych-wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZNAKÓW DROGOWYCH, OSTRZEGAWCZYCH I INFORMACYJNYCH ORAZ MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ SANITARNEJ ORAZ ELEKTRYCZNEJ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa znaków drogowych, ostrzegawczych i informacyjnych oraz materiałów branży budowlanej i sanitarnej oraz elektrycznej do Jednostki Wojskowej 4503 - magazyn w Grudziądzu przy ul. 6-go Marca (dotyczy zadania nr 1, zadania nr 2 pozycje od 6-39, zadanie nr 3 bez pozycji 2, zadanie nr 4 bez pozycji 6,8,9, zadanie nr 5 i 6)oraz do magazynu przy ul. Czwartaków 1 (dotyczy zadania nr 2 pozycje1-6 oraz 40, zadania nr 3 pozycja 2, zadania nr 4 pozycja 6 oraz 8,9 i zadania nr 7) zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa znaków drogowych, ostrzegawczych i informacyjnych; ZADANIE NR 2: Dostawa materiałów branży budowlanej i sanitarnej; ZADANIE NR 3: Dostawa emulsji, farb, pigmentów i rozpuszczalników; ZADANIE NR 4: Dostawa drutu, blach, prętów, elektrod i siatki metalowej; ZADANIE NR 5: Dostawa krawędziaków, tarcic, płyt pilśniowych; ZADANIE NR 6: Dostawa wykładzin i artykułów podłogowych; ZADANIE NR 7: Dostawa materiałów branży elektrycznej. Oferowany przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (D.U. z 2004 r. nr 204, poz. 2087 ze zm.) Dostarczane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie, certyfikaty uprawniające do użytku i/lub eksploatacji, oraz posiada oznakowanie znakiem bezpieczeństwa lub certyfikat bezpieczeństwa (o ile dotyczy danego produktu). Wykonawca zapewnia, że przedmiot zamówienia obejmujący pozycję 1 w zadaniu nr 6 posiada atest trudnozapalności Bfl-S1 oraz atest ścieralności w klasie 33, zaś przedmiot zamówienia wyszczególniony w pozycji 2 zadania 6 posiada atest trudnozapalności Cfl-S1 oraz atest ścieralności w klasie 32. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji nie późniejszy niż z IV kwartału roku 2011. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, którego termin przydatności do użycia dostarczonego asortymentu, jest nie krótszy niż 12 miesięcy, wyłączając materiały sypkie których termin przydatności wynosi 6 miesięcy od dnia dostawy ( nie dotyczy zadania nr 1) Zadania nr 1,3,4,5,6,7 zostaje unieważnione stosownie do art 93 ust 1 pkt 4 ustawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne 44.53.11.00 - Wkręty do drewna 44.19.22.00 - Gwoździe 24.91.00.00 - Kleje 44.81.00.00 - Farby 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 44.11.11.00 - Cegły 44.17.00.00 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi 44.92.11.00 - Gips 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane 44.83.13.00 - Kity 44.53.21.00 - Nity 44.52.33.00 - Osprzęt 44.52.24.00 - Części zamków 44.52.11.10 - Zamki do drzwi 44.11.18.00 - Zaprawa (murarska) 44.92.12.10 - Wapno sproszkowane 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 48.83.00.00 - 48.83.00.00 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów branży budowlanej i sanitarnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- Ireko Irena Kotowska, Jacek Kotowski Sp. jawna, ul. Radzymińska 287, 03-694 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38859,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41673,02
Oferta z najniższą ceną: 41673,02 / Oferta z najwyższą ceną: 90472,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 24/2025
- Remont instalacji parowej oraz spływu kondensatu dla remontu kuchni w budynku nr 94 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 25/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap I
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew- 26/2025
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pracowni informatycznej w Zespole Szkół nr 2 w Dzierżoniowie, przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 24
- Dostawa materiałów budowlanych i remontowych niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania MS - DE-dzp.272-199/25
- Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M
- Budowa dwóch parkingów oraz przebudowa ulicy Bronisława Malinowskiego w Białogardzie
- Modernizacja dachu budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach, zlokalizowanego przy ul. Bolesława Chrobrego 83
- Dostawa materiałów biurowych
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.