eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarczaWykonanie nadwozia pożarniczego na podwoziu samochodu Renault Master.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-23

Starcza: Wykonanie nadwozia pożarniczego na podwoziu samochodu Renault Master.
Numer ogłoszenia: 341354 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Łyścu , Łysiec, ul. Strażacka 1, 42-261 Starcza, woj. śląskie, tel. 693 447 670.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna w Łyścu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nadwozia pożarniczego na podwoziu samochodu Renault Master..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nadwozia pożarniczego na podwoziu samochodu Renault Master: 1. Nadbudowa pożarnicza: - konstrukcja z profili stalowych zamkniętych, zabezpieczonych antykorozyjnie, - pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia - nadkola z blachy aluminiowej - balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową, wbudowane oświetlenie boczne LED, - 5 sztuk żaluzji aluminiowych, anodowanych, - żaluzje pyło i wodoszczelne, - żaluzje wyposażone w mechanizm sprężony samozwijalny, uniemożliwiający samoczynne opadanie oraz zamki zamykane 1 kluczem, - boki i spód schowków wyłożone blachą aluminiową łezkową - konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza - konstrukcja skrytek umożliwiająca łatwy dostęp do sprzętu, , maksymalna wysokość najwyżej położonych półek, szuflad i palet nie może przekraczać 1850 mm od poziomu gruntu, - szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze, - schowki nadwozia oświetlone wewnątrz lampami typu LED automatycznie załączane po otwarciu żaluzji, oświetlenie pola pracy lampy LED nad schowkami sterowane ręcznie, - z tyłu nadwozia drabinka wejściowa na dach nierdzewna powierzchnia dachu wyłożona blachą aluminiową łezkową 2. Instalacja wodno - pianowa: - zbiornik wodny nierdzewny ok. 300 litrów z falochronami i włazem rewizyjnym - zbiornik pianowy ok. 30l, wykonany jako jednolity ze zbiornikiem wodnym ze stali kwasoodpornej, - wykonanie i montaż agregatu wysokociśnieniowego o wydajności 65l/min przy ciśnieniu 40 bar z wężem 50m i prądnicą wodną z połączeniem do zbiornika wodno - pianowego wraz z zasysaczem środka pianotwórczego, - agregat napędzany silnikiem spalinowym czterosuwowym z rozruchem ręcznym, - prądownica umożliwiająca podanie zwartego lub rozproszonego strumienia wody 3. Instalacja elektryczna - oświetlenie schowków bocznych i schowka tylnego typu LED załączane automatycznie po otwarciu żaluzji, - oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego - lampa zespolona belka STRAŻ z sygnałami dźwiękowymi ( urządzenie Zamawiającego) - montaż sygnału cofania, dźwiękowego, - montaż lamp odblaskowych bocznych LED, - montaż tylnych lamp (zawierających stop, kierunkowskazy, światła tylne, cofania, przeciwmgielne), - montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej LED, - montaż anteny i radiostacji (dostarcza Zamawiający), - lampy oświetlenia bocznego typu LED, zewnętrznego nad żaluzjami - pole pracy wokół nadwozia - maszt oświetleniowy podnoszony pneumatycznie, lampy halogenowe 2 x 1000W, obroty lamp oraz głowicy sterowane automatycznie za pomocą pilota. Maszt z funkcją automatycznego złożenia. - wykonanie skrzyni aluminiowej na dachu pojazdu, - belka świetlna pomarańczowa 8 -cio segmentowa FALA LED z tyłu pojazdu - lampy pulsacyjne LED niebieskie z generatorem z przodu pojazdu - wyciągarka ok. 5 ton, sterowana z pilota wraz z liną oraz hakiem - zderzak rurowy z przodu pojazdu - zakup i montaż radiotelefonu przenośnego wraz z ładowarką 4. Lakierowanie i konserwacja - lakierowanie lakierami akrylowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym, - kabina wraz z zabudową w kolorze czerwonym, - wykonanie napisów bocznych OSP oraz numerów operacyjnych. 5. Prace dodatkowe - przegląd samochodu i wymiana płynów eksploatacyjnych oraz filtrów - zakup i montaż pompy pływającej typu Niagara - zakup i montaż pompy szlamowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.21.00.00 - Nadwozia pojazdów mechanicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu nadwozia pożarniczego na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. każda z usług. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający nie wymaga innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starcza.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z drukiem oferty można uzyskać w Urzędzie Gminy w Starczy, ul. Gminna 4, pok. nr 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starczy, Starcza, ul. Gminna 4 42-261 Starcza pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.