Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-23
Starcza: Wykonanie nadwozia pożarniczego na podwoziu samochodu Renault Master.
Numer ogłoszenia: 341354 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Łyścu , Łysiec, ul. Strażacka 1, 42-261 Starcza, woj. śląskie, tel. 693 447 670.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna w Łyścu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nadwozia pożarniczego na podwoziu samochodu Renault Master..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nadwozia pożarniczego na podwoziu samochodu Renault Master: 1. Nadbudowa pożarnicza: - konstrukcja z profili stalowych zamkniętych, zabezpieczonych antykorozyjnie, - pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia - nadkola z blachy aluminiowej - balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową, wbudowane oświetlenie boczne LED, - 5 sztuk żaluzji aluminiowych, anodowanych, - żaluzje pyło i wodoszczelne, - żaluzje wyposażone w mechanizm sprężony samozwijalny, uniemożliwiający samoczynne opadanie oraz zamki zamykane 1 kluczem, - boki i spód schowków wyłożone blachą aluminiową łezkową - konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza - konstrukcja skrytek umożliwiająca łatwy dostęp do sprzętu, , maksymalna wysokość najwyżej położonych półek, szuflad i palet nie może przekraczać 1850 mm od poziomu gruntu, - szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze, - schowki nadwozia oświetlone wewnątrz lampami typu LED automatycznie załączane po otwarciu żaluzji, oświetlenie pola pracy lampy LED nad schowkami sterowane ręcznie, - z tyłu nadwozia drabinka wejściowa na dach nierdzewna powierzchnia dachu wyłożona blachą aluminiową łezkową 2. Instalacja wodno - pianowa: - zbiornik wodny nierdzewny ok. 300 litrów z falochronami i włazem rewizyjnym - zbiornik pianowy ok. 30l, wykonany jako jednolity ze zbiornikiem wodnym ze stali kwasoodpornej, - wykonanie i montaż agregatu wysokociśnieniowego o wydajności 65l/min przy ciśnieniu 40 bar z wężem 50m i prądnicą wodną z połączeniem do zbiornika wodno - pianowego wraz z zasysaczem środka pianotwórczego, - agregat napędzany silnikiem spalinowym czterosuwowym z rozruchem ręcznym, - prądownica umożliwiająca podanie zwartego lub rozproszonego strumienia wody 3. Instalacja elektryczna - oświetlenie schowków bocznych i schowka tylnego typu LED załączane automatycznie po otwarciu żaluzji, - oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego - lampa zespolona belka STRAŻ z sygnałami dźwiękowymi ( urządzenie Zamawiającego) - montaż sygnału cofania, dźwiękowego, - montaż lamp odblaskowych bocznych LED, - montaż tylnych lamp (zawierających stop, kierunkowskazy, światła tylne, cofania, przeciwmgielne), - montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej LED, - montaż anteny i radiostacji (dostarcza Zamawiający), - lampy oświetlenia bocznego typu LED, zewnętrznego nad żaluzjami - pole pracy wokół nadwozia - maszt oświetleniowy podnoszony pneumatycznie, lampy halogenowe 2 x 1000W, obroty lamp oraz głowicy sterowane automatycznie za pomocą pilota. Maszt z funkcją automatycznego złożenia. - wykonanie skrzyni aluminiowej na dachu pojazdu, - belka świetlna pomarańczowa 8 -cio segmentowa FALA LED z tyłu pojazdu - lampy pulsacyjne LED niebieskie z generatorem z przodu pojazdu - wyciągarka ok. 5 ton, sterowana z pilota wraz z liną oraz hakiem - zderzak rurowy z przodu pojazdu - zakup i montaż radiotelefonu przenośnego wraz z ładowarką 4. Lakierowanie i konserwacja - lakierowanie lakierami akrylowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym, - kabina wraz z zabudową w kolorze czerwonym, - wykonanie napisów bocznych OSP oraz numerów operacyjnych. 5. Prace dodatkowe - przegląd samochodu i wymiana płynów eksploatacyjnych oraz filtrów - zakup i montaż pompy pływającej typu Niagara - zakup i montaż pompy szlamowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.21.00.00 - Nadwozia pojazdów mechanicznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu nadwozia pożarniczego na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. każda z usług. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający nie wymaga innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starcza.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z drukiem oferty można uzyskać w Urzędzie Gminy w Starczy, ul. Gminna 4, pok. nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Starczy, Starcza, ul. Gminna 4 42-261 Starcza pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STARCZA
więcej: przetargi STARCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Klementowicach
- Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świętoszówce
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- Zakup średniego pojazdu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wojtkowej z terenu Gminy Ustrzyki Dolne
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku.
- Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP w Straszęcinie(3)
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.