eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaUSŁUGI Z ZAKRESU STANU POSIADANIA I DODATKOWE USŁUGI Z ZAKRESU OCHRONY LASU I GOSPODARKI ŁĄKOWEJ W NADLESNICTWIE NOWA DĘBA W 2011 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-18

Nowa Dęba: USŁUGI Z ZAKRESU STANU POSIADANIA I DODATKOWE USŁUGI Z ZAKRESU OCHRONY LASU I GOSPODARKI ŁĄKOWEJ W NADLESNICTWIE NOWA DĘBA W 2011 ROKU
Numer ogłoszenia: 341366 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba , ul. Sikorskiego 2, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8467452, faks 015 8467377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI Z ZAKRESU STANU POSIADANIA I DODATKOWE USŁUGI Z ZAKRESU OCHRONY LASU I GOSPODARKI ŁĄKOWEJ W NADLESNICTWIE NOWA DĘBA W 2011 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych prac z zakresu gospodarki leśnej (usług leśnictwa), o które został zwiększony plan finansowo gospodarczy na 2011 r. Prace dotyczą regulacji stanu posiadania, ochrony lasu, oraz gospodarki łąkowej. Wielkość przedmiotu zamówienia to: a)Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 286 szt. - 1144 rh, b) Ochrona lasu - grodzenie i rozgradzanie upraw - 7294,61 rh, 22 ch, - ochrona chemiczna upraw przed zgryzaniem - 351 rh, - montaż i remont rogatek leśnych - 504 rh, - przekopanie nielegalnych przejazdów - 20 ch d) Gospodarka łąkowa - koszenie łąk - 6 ch, Zamawiający przyjmuje, że zwiększenie rozmiaru zadań nie może spowodować przekroczenia maksymalnej wartości nominalnej zamówienia, którą ustala się w wysokości 120% ceny ofertowej. Z uwagi na to, że zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o 40 %..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2, 77.23.10.00-8, 77.23.12.00-0, 45.34.20.00-6, 77.23.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje wymagań do tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje wymagań do tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej niżej wymienionym narzędziami i urządzeniami technicznymi: - ciągnik rolniczy o mocy min. 30 KM dla części nr 17-19 i 21-30 - ciągnik rolniczy o mocy min. 50 KM Dla części nr 20

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie w stosunku do jednej części zamówienia, co najmniej 2 osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje wymagań do tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie może ulec zmianom w przypadku: 1) rezygnacji z części usług w maksymalnej wielkości wynikającej ze wskazanej redukcji 2) wykonywania usług na zmienionych adresach leśnych 3) wykonywania usług opisanych na adresach leśnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, w zwiększonym rozmiarze, 4) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Od chwili zmiany, podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. Dopuszcza się możliwość zmiany lokalizacji wykonywanych zadań oraz możliwość wprowadzania nieistotnych zmian do niniejszej umowy, korzystnych dla Zamawiającego, których na dzień ogłoszenia przetargu nie przewidział, a dotyczących każdego jej postanowienia, tj. takich zmian, które nie wpłynęłyby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne bądź na wynik samego postępowania o to zamówienie. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku: - przerw w realizacji, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, - przerw w realizacji usług w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, a także odkryć archeologicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/nowa_deba
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nowa Dęba 39-460 Nowa Dęba ul. Władysława Sikorskiego 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Nowa Dęba 39-460 Nowa Dęba ul. Władysława Sikorskiego 2 pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: leśnictwo Berówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 300 rh, Ochrona lasu - grodzenie i rozgradzanie upraw - 913 rh, 2 ch, poz- 72 rh Ochrona lasu- (montaż i remont rogatek leśnych, przekopanie nielegalnych przejazdów) - 72 rh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: leśnictwo Jadachy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 260 rh,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: leśnictwo Krawce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 16 rh, Ochrona lasu (O-POZ) - inne prace- 48 rh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: leśnictwo Stale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 164 rh, Ochrona lasu - grodzenie i rozgradzanie upraw - 855,40 rh, 0,00 ch, - Ochrona lasu (montaż i remont rogatek leśnych, przekopanie nielegalnych przejazdów) -8 rh Gospodarka łąkowa - koszenie łąk - 6 ch,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Leśnictwo Bojanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 40 rh, Ochrona lasu - grodzenie i rozgradzanie upraw - 689,80 rh, 8 ch, Ochrona lasu -inne prace ( montaż i remont rogatek leśnych, przekopanie nielegalnych przejazdów,)- 88 rh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Leśnictwo Borek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych . - 32 rh, Ochrona lasu - grodzenie i rozgradzanie upraw - 284rh, 5 ch,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Leśnictwo Poręby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 24 rh, Ochrona lasu - grodzenie i rozgradzanie upraw - 312rh, 0,00 ch, - ochrona chemiczna upraw przed zgryzaniem - 77,83 rh, Ochrona lasu (montaż i remont rogatek leśnych, przekopanie nielegalnych przejazdów )- 24 rh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Leśnictwo Stany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: a. Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 12 rh, b. Ochrona lasu - grodzenie i rozgradzanie upraw - 563,61rh, 6 ch, Ochrona lasu (montaż i remont rogatek leśnych, - przekopanie nielegalnych przejazdów) - 32 rh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: leśnictwo Świerczyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: a. Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 52 rh, Ochrona lasu (montaż i remont rogatek leśnych, - przekopanie nielegalnych przejazdów) - 88.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: leśnictwo Brzostowa Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: a. Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 20 rh, b. Ochrona lasu - grodzenie i rozgradzanie upraw - 232,8 rh, 0 ch, Ochrona lasu (montaż i remont rogatek leśnych, - przekopanie nielegalnych przejazdów) - 16 rh c.Ochrona lasu - ochrona chemiczna przed zgryzieniem - 23,55 rh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Leśnictwo Buda Tuszowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 32 rh, Ochrona lasu - grodzenie i rozgradzanie upraw - 1745 rh, Ochrona lasu- ochrona chemiczna upraw przed zgryzaniem - 99,43 rh, Ochrona lasu-inne ( montaż i remont rogatek leśnych - przekopanie nielegalnych przejazdów) - 48 ch.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Leśnictwo Dąbrowica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 48rh, Ochrona lasu- ochrona chemiczna upraw przed zgryzaniem - 86,63 rh,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Leśnictwo Krasiczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 1136rh, Ochrona lasu- grodzenia i rozgradzanie upraw - 1322,00 rh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Leśnictwo Rozalin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość przedmiotu zamówienia to: Stan posiadania - wkopanie słupków oddziałowych - 56 rh, Ochrona lasu - grodzenie i rozgradzanie upraw - 376,80 rh, Ochrona lasu- ochrona chemiczna upraw przed zgryzaniem - 63 rh, Ochrona lasu- inne( montaż i remont rogatek leśnych - przekopanie nielegalnych przejazdów) - 32 rh.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.