To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora do automatycznej oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym dla ACK- Szpitala AMG
Numer ogłoszenia: 341373 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148530 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Kliniczne - Szpital AMG, ul. Dębinki 7, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3491248, faks 058 3492074, 3461178.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora do automatycznej oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym dla ACK- Szpitala AMG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych wraz dzierżawą analizatora do automatycznej oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym dla ACK- Szpitala AMG w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 5 do SIWZ w okresie 36 miesięcy. 2.Analizator do oceny osadu moczu wraz z zestawem komputerowym musi być o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. 3.Przedmiot dzierżawy musi być wyprodukowany po 1 stycznia 2008 roku oraz zawierać oznaczenie roku produkcji oraz typ i numer seryjny. Brak widocznego oznaczenia daty produkcji na przedmiocie zamówienia będzie traktowany jako próba dostarczenia sprzętu starszego, niezgodnego z niniejszą SIWZ. 4.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Dostawę odczynników w okresie 36 miesięcy, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, 2)Dzierżawę analizatora do pomiaru parametrów krytycznych, o parametrach granicznych wymienionych w załączniku nr 6. Analizator powinien posiadać UPS, zintegrowaną drukarkę i wolnostojący monitor LCD 17. Wykonawca zobowiązany jest do instalacji wydzierżawionego analizatora u bezpośredniego użytkownika, 3)Dostawę materiałów kontrolnych, kalibratorów i części zużywalnych do analizatorów w okresie 36 miesięcy, uwzględniając termin ważności materiału kontrolnego, 4)Przeprowadzenie szkolenia obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonych analizatorów wraz z pisemnie potwierdzonym sprawdzianem kompetencji, 5)Zainstalowanie oprogramowania wraz z dodatkowym komputerem umożliwiającym 2 - stronną komunikację i przesyłanie wyników do istniejącej sieci informatycznej Zamawiającego. Parametry zestawu komputerowego zostały opisane w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ, 6)Zapewnienie udziału w zewnętrznym systemie kontroli jakości, wskazanym przez Akademickie Centrum Medycyny Laboratoryjnej. 7)Aktualizację oprogramowania analizatorów w trakcie trwania umowy dzierżawy, 8)Udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na oferowane analizator..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.67.00 - Odczynniki urologiczne 33.12.50.00 - Urządzenia do badań urologicznych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 222705 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
COMESA POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Comesa Polska Sp. z o.o. ul. Wolińska 4 03-699 Warszawa, ul. Wolińska 4, Warszawa, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 222705
- Oferta z najniższą ceną: 222705 oferta z najwyższą ceną: 235953
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie usługi digitalizacji dokumentacji pracowniczej (umowa o pracę), tj. akt osobowych pracownika oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (eTeczka).
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych na terenie Miasta Gdańska
- Sukcesywna dostawa dichlorku radu 223-Ra dla UCK
- Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z montażem elektrycznego ekranu projekcyjnego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasne i Bezpieczne Parki! Oświetlenie parku Chirona" w ramach zadań Budżetu Obywatelskiego 2025 - etap I
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyńskiej 10 w Gdańsku - (Część nr 2)
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.