eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarczynBieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Tarczyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Tarczyn: Bieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Tarczyn
Numer ogłoszenia: 34138 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarczyn , ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7157900, 7157938, faks 022 7278191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja dróg gminnych na terenie Gminy Tarczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systematycznie - po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiajacego prac bieżącej konserwacji dróg. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówiania wraz z załącznikami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego określonego w pkt. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.). Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i doświadczoną kadrą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: a) ma wykazać, że należycie wykonał w ciągu ostatnich 5 lat (termin ten należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane (osobno dla każdego zadania) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dla zadania numer 1 - 2 roboty polegające na rozłożeniu wraz z zagęszczeniem pospółki - min. 5 000 m2 - osobno każda z robót, dla zadania numer 2 - 2 roboty polegające na rozłożeniu wraz z zagęszczeniem tłucznia - min. 4 000 m2 - osobno każda z robót, dla zadania numer 3 - 2 roboty polegające na profilowaniu i zagęszczaniu dróg - min. 150 000 m2 - osobno każda z robót; b) ma dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej następujących urządzeń: dla zadania numer 1 i numer 3 - równiarka i walec, dla zadania numer 2 - równiarka, walec, rozkładarka do tłucznia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: spełnia-nie spełnia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku, gdy załączy on do oferty wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 3.3 siwz, spełniające wymogi wskazane w przepisach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania oraz wykazanie, że oferowane roboty odpowiadają wymogom określonym w siwz przez zamawiającego, należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz: W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: Krajowy rejestr sądowy firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub/i inne odpowiednie dokumenty (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 5 do siwz. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (termin ten należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych (3 roboty osobno dla każdego zadania), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dla zadania numer 1 - 2 robót polegających na rozłożeniu wraz z zagęszczeniem pospółki - min. 5 000 m2 - osobno każda z robót, dla zadania numer 2 - 2 robót polegających na rozłożeniu wraz z zagęszczeniem tłucznia - min. 4 000 m2 - osobno każda z robót, dla zadania numer 3 - 2 robót polegających na profilowaniu i zagęszczaniu dróg - min. 150 000 m2 - osobno każda z robót - załącznik numer 7 do siwz. Potwierdzenie że roboty o których mowa w pkt. 3.3.3. siwz zostały wykonane należycie. Wykaz maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - wykonawca ma wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem, który wykorzysta do realizacji zamówienia: dla zadania numer 1 i numer 3 - równiarka i walec, dla zadania numer 2 - równiarka, walec, rozkładarka do tłucznia - załącznik numer 8 do siwz. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia urządzeń, o których mowa w pkt. 3.2b siwz, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.3.5 siwz Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował w chwili rozpoczęcia robót (a nie dysponuje nimi w chwili składania oferty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarczyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pokój nr 14 w godz. 9:00-15:00 lub zostanie przesłana na pisemny wniosek Wykonawcy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarczynie, ul. Rynek 8a, 05-555 Tarczyn, pokój nr 2 na parterze (Punkt Obsługi Interesantów).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, rozłożenie wraz z zagęszczeniem pospółki na drogi gminne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozłożenie wraz z zagęszczeniem pospółki na drogi gminne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, rozłożenie wraz z zagęszczeniem tłucznia na drogi gminne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozłożenie wraz z zagęszczeniem tłucznia na drogi gminnee. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Profilowanie i zagęszczanie dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest profilowanie i zagęszczanie dróg gminnych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.