eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa igieł doszpikowych BIG dla dorosłych, dla dzieci oraz zestawów do triage dla zespołów ratownictwa medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Poznań: Dostawa igieł doszpikowych BIG dla dorosłych, dla dzieci oraz zestawów do triage dla zespołów ratownictwa medycznego
Numer ogłoszenia: 341401 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375076 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa igieł doszpikowych BIG dla dorosłych, dla dzieci oraz zestawów do triage dla zespołów ratownictwa medycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie zespołów ratownictwa medycznego funkcjonujących na terenie województwa wielkopolskiego w dodatkowy sprzęt medyczny w postaci: a) igieł doszpikowych BIG dla dorosłych, b) igieł doszpikowych BIG dla dzieci, c) zestawów do triage. 2. Igła doszpikowa BIG dla dorosłych a) jednorazowa igła do infuzji śródkostnej, b) automatyczna, c) z regulacją głębokości umiejscowienia igły w zależności od miejsca wkłucia. 3. Igła doszpikowa BIG dla dzieci a) jednorazowa igła do infuzji śródkostnej, b) automatyczna, c) z regulacją głębokości umiejscowienia igły w zależności od miejsca wkłucia. 4. Zestaw do triage 1. torba z kieszeniami i przegródkami, wykonana z materiału odpornego na zabrudzenia, posiadająca uchwyt do trzymania w dłoni lub zawieszenia na ramieniu, 1. opaski odblaskowe do segregacji kodowane kolorami umieszczone w wodoodpornym pokrowcu - min. 36 sztuk, 2. karty do segregacji wykonane z wodoodpornego papieru i nie rozrywalnego umieszczone w koszulce ochronnej, z możliwością zawieszenia - min 10 sztuk, 3. kamizelki odblaskowe dla ratowników odpowiedzialnych za poszczególne etapy działań ratowniczych sztuk - 3 - opis: koordynator medyczny, lider segregacji medycznej, ratownik zarządzający transportem do szpitala, 4. nożyczki - 1 sztuka, 5. niezmywalny pisak - min 2 sztuki, 6. pałeczka świetlna - 1 sztuka, 7. rękawiczki nitrylowe - min. 2 pary, 8. latarka ręczno-czołowa - 1 sztuka. 5. Zamawiający wymaga 12 miesięcznej gwarancji na zestawy do triage licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Termin ważności igieł doszpikowych BIG dla dorosłych i dzieci musi wynosić minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 6. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawcy: dostarczą łącznie z ofertą foldery lub szczegółowy opis dla igieł doszpikowych BIG dla dorosłych, dla dzieci i zestawów do triage oraz deklarację zgodności CE dla igieł doszpikowych BIG dla dorosłych i dla igieł doszpikowych BIG dla dzieci. Zamawiający dopuszcza w charakterze opisu, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu medycznego, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego w SIWZ W ofercie należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu medycznego umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Boxmet Medical Sp. z o.o., Piskorzów 51, Pieszyce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 401280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 376542,00

  • Oferta z najniższą ceną: 376542,00 / Oferta z najwyższą ceną: 590776,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.