eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-01

Gliwice: Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 341420 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach , ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2701801, faks 032 2701934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imo.gliwice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.imo.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach - 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia: Cz. 1 - Utrzymanie ruchu maszyn urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych Cz. 2 - Pogotowie techniczne Uwaga: Zakres zamówienia - szczegółowo określa SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.95.00.00 - 93.95.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp , w tym, wykażą że : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 2.1 zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 / jedno / zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ( z podaniem wartości, przedmiotu , daty wykonania i odbiorcy potwierdzone stosownym dokumentem że zamówienie zostało wykonane należycie. Z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie : Części 1 zamówienia : - remontów maszyn i urządzeń do produkcji ceramiki ogniotrwałej w tym: a/ do przygotowania mas (młyny, mieszadła,) b/ do suszenia ( suszarki ,prażarki) c/ do formowania ( prasy hydrauliczne , pasmowe , izostatyczne ,wtryskarki ) d/ remontu pieców , prażarek , suszarek Części 2 zamówienia: a/ remontu sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła do 5 MW b/ w. kan., c.w.u , sprężonego powietrza itp. 2.2 wykażą, że posiadają zaplecze i wyposażenie techniczne co najmniej w obrabiarki (tokarka, frezarka, wiertarka, szlifierka ), urządzenia, narzędzia oraz sprzęt spawalniczy niezbędne do realizacji umowy, 2.3 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia ( wydane przez uprawnione jednostki lub zaświadczenia o ukończeniu stosownych kursów ) eksploatacyjne, remontowe i dozorowe niezbędne do prawidłowej realizacji umowy w zakresie : Części 1 zamówienia : - do prowadzenia eksploatacji agregatu sprężarkowego typ W2P-170/380A ,spawalnicze operatora wózków widłowych i inne Części 2 zamówienia : - dotyczące: sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła do 5 MW, pomp, ssawy, wentylatorów, dmuchawy , sprężarek i instalacji sprężonego powietrza oraz innych / np. UDT / wymagane do prawidłowego prowadzenia pogotowia technicznego 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 200 000 zł. Zakres ubezpieczenia zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie zgodności oferowanej usługi z wymaganiami określonymi w SIWZ wymagane dołączenie dokumentów: - formularza cenowego, kalkulacji kosztów - certyfikatu Systemu Zapewnienia Jakości wg normy ISO / jeżeli Wykonawca posiada /oraz przedstawienie wszystkich wymienionych dokumentów, oświadczeń i zaświadczeń. 2. W celu potwierdzenia ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp wymagane dołączenie następujących dokumentów:: 1) Oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2) Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane przedstawienie: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 / trzech / lat prze dniem wszczęcia postępowania usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia / co najmniej jedno /, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakres wykonywanych przez nich czynności. ( dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków,I oraz dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. . 4) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków. Pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej jest mowa, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane przedstawienie: 1) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 200 000 zł, zakres ubezpieczenia- zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. 5. Ponadto Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwa / w razie jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik 2) Parafowanego wzoru umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: Oddzial Materiałów Ogniotrwałych, ul.Toszecka 99, 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawaijacego: Oddział Materialów Ogniotrwałych, ul.Toszecka 99, 44-1000 Gliwice, pok 137.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie ruchu maszyn urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych Okres realizacji od dnia 01.01.2010r. do dnia 31.12.2010r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie ruchu, remont, montaż, demontaż, rozruch maszyn i urządzeń do produkcji ceramiki i betonów ogniotrwałych polegający na: 1/ Wykonywanie przeglądów okresowych, remontów oraz usuwanie awarii maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach badawczych i produkcyjnych min. raz w roku wg. ustalonych zgłoszeń zamawiającego , ze szczególnym uwzględnieniem maszyn i urządzeń objętych procedurą ISO / wykonywanie przeglądów raz w roku o ile względy techniczne i przepisy nie stanowią inaczej. Po przeglądzie wymagane przedstawienie opinii o stanie technicznym i udzielenie gwarancji na wykonany zakres remontu na okres min. 6 miesięcy/ oraz innych nie objętych procedurą ISO/. Wykaz maszyn i urządzeń przedstawiono poniżej. 2/ Zmiany miejsca zainstalowania maszyn i urządzeń podyktowane względami technologicznymi i organizacji produkcji i względami bezpieczeństwa 3/ Przygotowanie oraz zamontowanie matryc, form i ustników do maszyn do produkcji ceramiki. 4/ Remonty konstrukcji mechanicznych przemysłowych pieców grzewczych, prażarek i suszarek. 5/ Konserwacje i naprawy urządzeń służących do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy i ochrony środowiska. 6/ Wykonanie i uzupełnienie osłon i innych zabezpieczeń w celu dostosowania maszyn i urządzeń do minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn i urządzeń przez pracowników podczas pracy - przy uwzględnieniu przepisów dotyczących. / Dz. U z 2002r. Nr 191 poz. 1596 z póżn. zm./. 7/ Remonty i utrzymanie ruchu urządzeń transportowych z wyłączeniem wózków podnośnikowych objętych dozorem technicznym i urządzeń dźwigowych objętych dozorem technicznym. 8/ Wykonywania niezbędnej dokumentacji technicznej powykonawczej i dokumentacji na potrzeby wykonania lub zakupu części zamiennych. 9/ Wykonanie części zamiennych niezbędnych do napraw maszyn i urządzeń do wykonania których wystarczą materiały powszechnie stosowane i podstawowe wyposażenie warsztatu mechanicznego (dla przykładu sitka i krzyżaki w prasach pasmowych są tymi częściami zamiennymi). Uwaga: Dla zminimalizowania przerw w pracy pieców tunelowych wykonawca musi mieć przygotowane 2 kpl. części zamiennych do zapychacza ( przez 1 kpl. zamawiający rozumie: śrubę pociągową z nakrętką , 2 szt. prowadnic z panewkami, koła zębate oraz ślimak, ślimacznica ) 10/ Części zamienne które można zamówić u producenta i wymagają specjalistycznej obróbki mechanicznej i technologicznej kupuje zamawiający a montuje wykonawca. 11/ Prowadzenie eksploatacji i remontu. agregatu sprężarkowego W2P-170/380A. 12/ Montaż , konserwację i uruchomienie nowo zakupionych maszyn i urządzeń. przez materiały eksploatacyjne do konserwacji zamawiający rozumie oleje, smary, uszczelnienia, itd. 13. Inne prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Instytutu w przedmiotowym zakresie II. Zakres nie obejmuje: 1/ części elektrycznej. 2/ remontów i przygotowania kotłów do sezonu. III. Zamawiający nie posiada kompletnej dokumentacji technicznej wszystkich maszyn i urządzeń , a stan techniczny będzie można określić w trakcie oględzin Uwaga: Szczegółowy opis zawiera SIWZ wraz z listą urządzeń wymagających okresowych przeglądów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.89.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pogotowie techniczne. Okres realizacji od dnia 01.01.201r.do dnia 31.12.2010r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres zamówienia obejmuje: 1/ Usuwanie bieżących awarii instalacji: grzewczych (włącznie z instalacją na kotłowni) wod -kan , c.w.u. i sprężonego powietrza na terenie Zamawiającego. Uwaga: Szczegółowy opis zawiera SIWZ. 2/ Konserwację zbiorników ciśnieniowych na wymienionych instalacjach. 3/ Wykonywanie prac ślusarsko instalatorskich polegających na instalowaniu, podłączaniu do w/w instalacji: aparatury badawczej i innych urządzeń wyposażenia Zakładów Badawczych OMO. 4/ Naprawy bieżące instalacji, osprzętu, urządzeń i aparatury badawczej będącej na wyposażeniu laboratoriów z wyjątkiem aparatury, która wymaga serwisów specjalistycznych. 5/ Prace konserwatorskie i naprawy związane z bieżącym użytkowaniem obiektów Instytutu (prace polegające na naprawach bram, ogrodzeń, drzwi, okien, wymianie zamków, usuwanie skutków awarii, zabezpieczenia obiektów przed zalaniem, dewastacją zniszczeniem, oraz innych prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania OMO itd., poza pracami remontowo-budowlanymi II. Powyższy zakres nie obejmuje - części elektrycznej. - remontów i przygotowania kotłów do sezonu . III. Zamawiający nie posiada kompletnej dokumentacji technicznej wszystkich maszyn i urządzeń , a stan techniczny będzie można określić w trakcie oględzin Uwaga: Szczegolowy opis zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.80.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.