Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-01
Wyszki: Udzielenie Gminie Wyszki kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego i spłatę kredytów zaciągniętych w latach ubiegłych
Numer ogłoszenia: 341456 - 2009; data zamieszczenia: 01.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszki , ul. Piórkowska 2, 17-132 Wyszki, woj. podlaskie, tel. 085 7305890, faks 085 7305899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Wyszki kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego i spłatę kredytów zaciągniętych w latach ubiegłych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Wyszki kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego i spłatę kredytów zaciągniętych w latach ubiegłych Szczegóły zamówienia określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru (Zał. Nr 1) w zgodzie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i złożenie w wyznaczonym miejscu i terminie. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy. 3. Spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 ustawy. 4. Złożenie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. 5. Oferta winna być złożona w podwójnej kopercie. Na zewnętrznej kopercie zamieścić napis jak w pkt 10 ust. 5 niniejszej specyfikacji. Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę z załącznikami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 3 do dnia 29.10.2009 r. do godz. 11oo 6. Posiadanie stosownych uprawnień - w załączeniu potwierdzone kserokopie. Ocena spełnienia warunków oparta będzie o formułę spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z godnie z art. 22 Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Ważność aktualnego odpisu z właściwego rejestru przyjmuje się do 6 miesięcy od daty jego wystawienia przez organ wydający bądź potwierdzenia za zgodność z oryginałem przez tenże organ. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 lub pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 ze zmianami) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. 6. Sprawozdanie finansowe lub jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinia odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7. Wyliczenie kosztów obsługi kredytu zgodnie z planowanym harmonogramem spłaty. Harmonogram spłaty odsetek należy dołączyć do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wyszki
ul. Piórkowska 2
17-132 Wyszki
pok. 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wyszki ul. Piórkowska 2 17-132 Wyszki pok. 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.