To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-01
Nowy Sącz: Remont instalacji elektrycznych oraz słaboprądowych wewnętrznych dla budynku Prokuratury Okręgowej przy ulicy Jagiellońskiej 56a w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 341501 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279227 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 56A, Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141000, faks 018 4141006.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznych oraz słaboprądowych wewnętrznych dla budynku Prokuratury Okręgowej przy ulicy Jagiellońskiej 56a w Nowym Sączu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznych oraz słaboprądowych wewnętrznych dla budynku Prokuratury Okręgowej przy ulicy Jagiellońskiej 56a w Nowym Sączu 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty polegające w szczególności na : -przeniesienie i przebudowa głównej tablicy rozdzielczej TAG -przeniesienie i przebudowa tablicy rozdzielczej piętrowej TA1 -przebudowie tablic rozdzielczych piętrowych TA2, 3 i TB.5 -wymianie wlz-tów zasilających do ww tablic -budowie instalacji oddymiania klatek schodowych -przeniesieniu central instalacji telewizji dozorowej, sygnalizacji pożaru, sygnalizacji napadu i włamania oraz kontroli dostępu z pomieszczeń sekretariatu na poziomie pierwszego piętra do pomieszczeń wartowni na poziomie parteru -zmiana aranżacji wejścia głównego, wartowni, sekretariatu oraz biur na poziomie parteru oraz pozostałych pomieszczeń według projektu aranżacji wnętrz -instalację ochrony przeciwporażeniowej -instalację połączeń wyrównawczych 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) rozliczenie kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych, podanych w ofercie do przetargu w kwocie nie wyższej niż umowna, 2) wykonawca uzgodni szczegóły rozwiązań technicznych, również w zakresie proponowanych materiałów z zamawiającym i projektantem oraz uzyska ich akceptację, 3) wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 4) roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 5) roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 6) wywóz i składowanie gruzu zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie, 7) wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu, 8) wykonawca przyjmuje do wykonania pełen zakres robót przedstawionych w specyfikacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych wykona je po uzyskaniu zgody i zleceniu ich przez Zamawiającego, 9) zamawiający wymaga co najmniej dwuletniej gwarancji jakości na wykonane roboty i użyte materiały. 10) wraz z podpisaniem umowy wykonawca złoży kartę gwarancyjną (załącznik do umowy), 11/ Zamawiający informuje, że wszystkie roboty będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone przy czynnym budynku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 355545.65 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Artur Lorek Firma Usługowo-Handlowa "Elektroserwis"
jakie przetargi wygrała firma
Artur Lorek Firma Usługowo-Handlowa "Elektroserwis"
- Firma - Usługowo - Handlowa ELEKTROSERWIS, ul. św. Anny 140, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 302676.43
- Oferta z najniższą ceną: 302676.43 oferta z najwyższą ceną: 302676.43
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DO ZAKŁADU KARNEGO W NOWYM SĄCZU I PÓŁROCZE 2025"
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach Nowego Sącza od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2025
- BZP.271.118.2024 Przedłużenie i odnowienie licencji oprogramowania graficznego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.