eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa skanera i drukarki sieciowej



Ogłoszenie z dnia 2008-12-01

Poznań: Dostawa skanera i drukarki sieciowej
Numer ogłoszenia: 341527 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu , ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, faks 061 8270522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa skanera i drukarki sieciowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner - 1 szt. Lp. Parametry Wymagania 1 Rozdzielczość 600 dpi, kolor/gray/mono; 2 Rozmiar papieru minimalny A 8 3 Rozmiar papieru maksimum A 4 4 Interfejs USB 2.0 /USB1.1 5 Prędkość skanowania kolor 30 jednostronne stron/min 6 Prędkość skanowania mono 30 jednostronne stron/min 7 Podajnik papieru ADF na 50 kartek gramatury 80 g/m / lub maks. 3 plastikowe karty o grubości 1,4 mm/ 8 Skanowanie dwustronne duplex 9 Gramatura papieru 52 - 127 g/m 2 10 Flotbet;maks. rozmiar papieru 216/297 mm 11 Flotbet;skanowanie długich dokumentów 216/864 mm lub 210/3048 mm 12 Prędkość skanowania A4 portretow w skali szerokości i monochromatycznie 40 str/min. i 80 obrazów/ min.(200dpi) 30str/min. i 60 obrazów/ min. ( 300dpi) 13 obciążenie 2000 dokumentów dziennie 14 Czujnik podwójnych pobrań wymadane 15 Gwarancja 12 miesiące W zestawie: TWAIN, ISISTM, ScandAll PRO, AdobeR AcrobatR, Drukarka sieciowa - 1 szt. Lp. Parametry Wymagania 1 Prędkość druku / czerń, normalna jakość, A4 50 stron/ min. 2 Druk dwustronny Automatyczny (standardowo) 3 Gotowy do pracy w sieci Standard 4 Normatywny cykl pracy Do 225 000 stron 5 Standardowy podajnik papieru Uniwersalny podajnik na 100 arkuszy, dwa podajniki na 500 arkuszy 6 Wyróżniki produktu Laserowa drukarka monochromatyczna modułem automatycznego druku dwustronnego 7 Jakość wydruku (czerń, najwyższa jakość) Do 1200 x 1200 dpi 8 Czas wydruku pierwszej strony (format A4) Poniżej 8,5 s (z trybu gotowości) 9 Technologia druku Monochromatyczny druk laserowy 10 Standardowe podajniki papieru 3 11 Maksymalna liczba podajników papieru 6 12 Standardowa pojemność wejściowa 1100 13 Maksymalna pojemność wejściowa 3600 14 Typ nośnika i pojemność (podajnik 1) arkusze: 100, koperty: 10 15 Typ nośnika i pojemność (podajnik 2) arkuszy: 500 16 Typ nośnika i pojemność (podajnik 3) arkuszy: 500 17 Standardowa pojemność odbiornika 600 18 Maksymalna pojemność odbiorników 600 19 Standardowa pojemność odbiornika (koperty) 10 20 Nośniki Papier (bond, kolorowy, papeteria firmowa, zwykły, wstępnie zadrukowany, dziurkowany, ekologiczny, szorstki, cienki), koperty, etykiety, kartony, folia 21 Własne wymiary nośników Podajnik uniwersalny: 76 x 127 - 216 x 356 mm; Podajnik 2 i opcjonalny podajnik na 500 arkuszy: 148 x 210 - 148 x 356 mm; kaseta z nośnikiem niestandardowym: od 102 x 148 do 170 x 282 mm 22 Standardowe wymiary nośników A4, A5, B5 (JIS), 16K, Dpostcard (JIS), Executive (JIS), koperty (DL ISO, C5 ISO, B5 ISO) 23 Obsługiwane wymiary nośnika w dupleksie A4, A5, B5 (JIS), executive (JIS), 16K 24 prędkość procesora 540 MHz 25 Pamięć standardowa 128 MB 26 Maksymalna wielkość pamięci 640 MB 27 Gniazda pamięci 1 144-stykowe gniazdo DDR2 DIMM 32-bit 28 Pojemność dysku twardego Opcjonalny dysk twardy o wysokiej wydajności EIO HP 29 Standardowe języki drukarki HP PCL 6, HP PCL 5e, emulacja HP Postscript Level 3, oprogramowanie do bezpośredniego druku dokumentów PDF w wersji 1.4 (wymaga 128 MB pamięci drukarki, zalecane 192 MB) 30 Czcionki Zestaw 80 czcionek HP (oraz grecka, hebrajska, cyrylica i arabska) 31 Standardowe podłączenia Wbudowany serwer wydruków (Gigabit Ethernet), 1 port Hi-Speed USB 2.0, 1 gniazdo EIO, 1 zewnętrzny i 2 wewnętrzne porty hosta zgodne ze specyfikacją USB 2.0 do połączeń z urządzeniami innych firm 32 Obsługiwane systemy operacyjne MicrosoftR WindowsR 2000, XP Home, XP Professional; Server 2003; Dostosowany do systemu Windows VistaR; Mac OS X wersja v10.2, v10.3 i nowsze 33 Obsługiwane sieciowe systemy operacyjne Przez serwer wydruków: MicrosoftR WindowsR 2000, Server 2003, XP, 2003 64-bitowy, XP 64-bitowy; Windows VistaR, Windows VistaR 64-bitowy (dla MicrosoftR IPv6 zgodnego z MicrosoftR WindowsR 2003, XP i Windows VistaR); NovellR 5.1 lub nowszy; Mac OS X w wersji v10.2, v10.3, v10.4 lub nowszej; RED HAT Linux 7.x lub nowszy; SUSE Linux 8.x lub nowszy; HP-UX 10.20, 11.x, 11.i; SolarisR 2.5 lub nowszy (tylko systemy SPARCR); IBMR AIX 3.2.5 lub nowszy; MPE-iX; CitrixR MetaFrame Server; MicrosoftR WindowsR Terminal Services 34 Dołączone oprogramowanie Sterowniki urządzenia i program instalacyjny na płycie CD 35 Zasilanie zewnętrzne Napięcie wejściowe 100 - 127 V (+/-10%), 50 - 60 Hz (+/-3 Hz); 220 - 240 V (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 3 Hz) 36 Typ zasilacza Wbudowany zasilacz 37 Pobór mocy Maks. 840 W (aktywność/drukowanie), maks. 18 W (tryb gotowości), maks. 12 W (tryb uśpienia), typowe zużycie energii (Typical Electricity Consumption - TEC): 4,286 KWh/tydzień 38 Zarządzanie drukarką wbudowany serwer WWW 39 Drukowanie ekonomiczne Powrót do trybu oszczędzania energii po zakończeniu zadania druku dzięki technologii utrwalania Instant-on (oszczędność prądu), druk wielu stron na jednym arkuszu i druk dwustronny (oszczędność papieru), tryb Draft (oszczędność toneru) 40 Gwarancja Roczna gwarancja z serwisem w miejscu instalacji. 41 Panel sterowania 4-wierszowy wyświetlacz LCD 2,29 x 5,33 cm, 3 diody LED (Gotowość, Dane, Uwaga), przyciski (10 przycisków numerycznych, Informacja, Powrót, Stop/Anuluj, OK, Przełączanie w górę/w dół).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z prawa do żądania od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych d) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, 2 Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. 3 Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny. 4 Wykonawca na żądanie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty. 5 Zaleca się, aby Wykonawca zgromadził wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6 Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie opisanej tak jak oferta i oznaczonej dodatkowo napisem -ZMIANA- lub -WYCOFANIE- 8 Wykonawca nie może dokonać zmian i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. 9 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ, Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia (dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą -za zgodność z oryginałem- potwierdzonych osobiście przez Wykonawców lub przez ich prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - winno być dołączone do oferty): 1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. wymagania techniczne - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4. oświadczenie o spełnieniu wymagań Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiącym załącznik nr 4. 5. zaakceptowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 12. W celu potwierdzenia, że dostawy, o których mowa powyżej zostały dokonane należycie Wykonawca załącza do składanej oferty - trzy referencje..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu,61-625 Poznań, ul. Czarna Rola 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu,61-625 Poznań, ul. Czarna Rola 4,pokój nr 116 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.